פורסם 2011 במרץ 814 שנים א. למה שחברות הדלק יתמכו בפתרונות חלופיים? אתה היית תומך במחשב שיחליף אותך בעבודה ויעשה אותך חסר תועלת?ב. מי אמר שיש בכלל פתרונות חלופיים כלכליים, או שיכולים להיות? או שאתה פשוט יודע שיש מכוניות שעובדות עם מים...
פורסם 2011 במרץ 914 שנים אכן, כשמתרגלים, זה דיי מהנה, וקשה להפרד מזה. אין על גיר ידני ! כשיהיה לך רשיון 16 שנה וימאס לך להאיץ מפקק לפקק, אתה תדבר אחרת.
פורסם 2011 במרץ 914 שנים מחבר איזה כיף לא לגור במרכז נעשה עסק, אתה קח את האוטומט לפקקים, אני אשאר עם הידני. אגב, שני ההורים שלי, שלשניהם רשיון כבר יותר מ 16 שנה, מעדיפים ידני. גם אחד מהם שעובד במרכז, עם הפקקים והכל. עושים מזה עסק הרבה יותר גדול ממה שזה. פקק? אם זה פקק עומד, נשארים על ראשון. אם זה זז, שני. זה הכל.
פורסם 2011 במרץ 914 שנים המחיר של חבית דלק ממשיך לזנק.. צפו לעליה חדה בחודש הבא.נ.ב אחרי נסיעה של אשקלון-ירושלים וחזרה על יונדאי i10,הבטחתי לעצמי שאני לעולם לא יכנס למכוניות בסדר גודל כזה, פשוט זוועה.(בתור בעלים לשעבר של דייהטסו שרייד 94', שעוד היתה יחסית סבירה) לא מפתיע. יונדאי i10 כבדה מאוד (למיטבי ידעתי הכבדה ביותר בקטגורית מיני) עם מנוע חלש.
פורסם 2011 במרץ 914 שנים איזה כיף לא לגור במרכז נעשה עסק, אתה קח את האוטומט לפקקים, אני אשאר עם הידני. אגב, שני ההורים שלי, שלשניהם רשיון כבר יותר מ 16 שנה, מעדיפים ידני. גם אחד מהם שעובד במרכז, עם הפקקים והכל. עושים מזה עסק הרבה יותר גדול ממה שזה. פקק? אם זה פקק עומד, נשארים על ראשון. אם זה זז, שני. זה הכל. אני גר בצפון, וגם הצפון פקוק. מאז שאני זוכר את עצמי הייתי חולה הגה ובמיוחד אהבתי גיר ידני, מפקק לפקק בלתי ניתן לממש פוטנציאל של גיר ידני. כיום אני נהנה יותר לנסוע על אוטומט, לא צריך להתעסק יותר מדי ותמיד אפשר לשתות קפה ולאכול מבלי להתעסק עם תיבת ההילוכים.
פורסם 2011 במרץ 914 שנים כשיהיה לך רשיון 16 שנה וימאס לך להאיץ מפקק לפקק, אתה תדבר אחרת. יכול באמת להיות. לא שולל את האפשרות הזו (שימאס לי מתי שהוא). אבל כרגע אני נהנה מזה. פתיחות מהירות וגדושות סוסים - זה עושה לי את זה עד שימאס לי מידני הסטנדרט יהיה תיבת DSG כפולת מצמדים.
פורסם 2011 במרץ 1014 שנים מחבר DSG לעולם לא יהיה "הסטנדרט", כי זה פטנט של פולקסווגן, ולכן תמיד יהיה רק במכוניות של קונצרן VAG. למרות שאני לא ממש מבין למה המושג DSG הושרש כ"כ חזק בישראל כאילו מדובר בסוג אחר של תיבה- בפועל מדובר בתיבה רובוטית כפולת מצמד ל PSA ופיאט יש תיבות טובות לא פחות, הבעיה היא שהן עדיין לא משווקות בארץ.
פורסם 2011 במרץ 1014 שנים DSG לעולם לא יהיה "הסטנדרט", כי זה פטנט של פולקסווגן, ולכן תמיד יהיה רק במכוניות של קונצרן VAG. למרות שאני לא ממש מבין למה המושג DSG הושרש כ"כ חזק בישראל כאילו מדובר בסוג אחר של תיבה- בפועל מדובר בתיבה רובוטית כפולת מצמד ל PSA ופיאט יש תיבות טובות לא פחות, הבעיה היא שהן עדיין לא משווקות בארץ. כידוע לי התיבות של PSA גם החדשות הן זבל לזבלו... התיבות של פיאט משווקות בארץ בתוך הפיאט פונטו.. סליחה אלפא מיטו (TCT) אך המחיר של המיטו מופרך בהגזמה (אפילו אם לאחרונה ירד ב13K כנראה אחד המנהלים של מכון היבוא יצא לפנסיה). גם כן יש תיבה כפולת מצמדים בפורד מונדאו החדשה.
פורסם 2011 במרץ 1014 שנים מחבר אני לא יודע איך ידוע לך, אם התיבות של PSA בכלל לא נמצאות בארץ, ולגבי ה TCT-בארץ זה רק במיטו, באירופה ניתן לקבל אותה גם בערך בכל דגם של הפונטו/בראבו, רוב הדגמים של לנצ'יה, והמיטו/ג'ולייטה של אלפא.התגובות על הגיר בעולם חיוביות מאוד, ואחרי שנסעתי במיטו עם גיר כזה, הזכרונות הכואבים של בעיטות בגב מהגיר חד המצמד של הגרנדה פונטו מ 2008 נמחקו לחלוטין.עכשיו נשאר רק לראות איך האמינות.
פורסם 2011 במרץ 1014 שנים אין גבול לחמדנות.היום קיבלתי מכתב מפזומט, שבו כתוב שלאור התייקרות הדלק, הם מחליטים להפחית את גובה ההנחה של הפזומט מ-43 אגורות ל-40 אגורות הנחה.הרי גם ככה ההנחה הזו מהווה אחוז נמוך יותר ויותר ממחיר הדלק ככול שהוא עולה. אז לצמצם אותה עוד?מדינת עושק וגזל.
פורסם 2011 במרץ 1014 שנים מחבר אתה יודע, למרות שאני, כמוך, בעד מעבר למכוניות חסכוניות יותר וקטנות יותר, אתה לא יכול לצפות שכל המדינה תיסע בפנדה. יש אנשים שלא נוסעים לבד, יש אנשים שצריכים תא מטען, והלאה והלאה. אם כולם היו בודדים או זוגות ואף אחד לא היה צריך לסחוב איתו כלום באוטו, תאמין לי שהדרישה לרכבים קטנים בארץ הייתה עולה בצורה טבעית.
פורסם 2011 במרץ 1014 שנים אני עובד כבלדר בקו ירושלים וזה זוועה לנהוג שם עם גיר רגיל לפניי שהתחלתי לעבוד אני העדפתי רגיל אבל עכשיו אני יודע להעריך גיר אוטומט
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.