פורסם 2011 בפברואר 2614 שנים השם "פרארי" אומר לך משהו?אתה יודע שבארה"ב (השוק העיקרי של פרארי) עיקר הרוכשים של פרארי הם גברים בני 60,70 ומעלה, רבים מהם מרוכזים בפלורידה ובקליפורניה (מקומות עם מזג אוויר נחמד לאמריקאים מזדקנים).קהל יעד עיקרי נוסף של פרארי הם אצולת הנפט הערבית. מדובר באנשים שלובשים שמלות - mind you.העניין הוא שמישהו שלא צריך להוכיח שום דבר לאף אחד עשוי להחזיק פרארי בחניה, אבל לבחור לנסיעה אורבנית בווספה או בפיאט 500 (בגרמניה - סמארט, בצרפת - C1), משיקולים של פרקטיקה וגם הנאה בנהיגה (לא כיף לנהוג בפרארי במתווה עירוני).אם היה לי צורך באוטו נוסף עם התקציב המתאים לא הייתי מהסס לשקול את הפיאט 500, את הגבריות שלי אני לא צריך להוכיח על הכביש.
פורסם 2011 בפברואר 2614 שנים קנאת פין זו לא תופעה פסיכולוגית הנפוצה בכלל בקרב ילדות קטנות? בדיוק... הידיעה הזאת רק מחמירה את המצב.
פורסם 2011 בפברואר 2614 שנים בעלים לשעבר של דייהטסו שרייד .. לא כל הישראלים חייבים להראות את הגבריות על הכביש, כפי שמישהו טען כאן.
פורסם 2011 בפברואר 2614 שנים אני טענתי,ושוב אני לא מתכוון לזה שכולם ינהגו בהאמר H3 או באלפא רומאו..אבל אם כבר פיאט 500 אז הדגם ספורט, הסיאט איביזה , האלפא מיטו.. אבל הדייהטסו סיריון, סוזוקי אלטו , פיאט פונטו עוד איכשהו..אתם לא רואים את ההפרדה הזאת? בין רכב של כוסית לרכב בעל מראה קצת יותר יצוגי לגברכאילו התחילו עם ג'ינס סקיני לגברים ונעליים מעודנות ואז גם חולצות ורודות ועכשיו גם רכב של נשים? (העיקר ללכת עם זיפים)מתי הפרופורציות יחזרו לעולם?!
פורסם 2011 בפברואר 2614 שנים מחבר מה זה "רכב של נשים"? מאיפה הקפצת את השטות הזו?לא יודע מה איתך, אבל אישית מה שאני מחפש ברכב זה שדבר ראשון יהיה כמה שיותר נוח, שיהיה בעל צריכת דלק טובה, אמין עד כמה שיותר, ושימצא חן בעיניי העיצוב.אנחנו לא במדינה ענקית עם אוטוסטרדות, אז עד כמה הרכב חזק זה הרבה פחות חשוב. כל עוד לא לוקח 40 שנה לעשות דבר פשוט כמו עקיפה, זה קביל מבחינתי.ואני ברצינות שלא מבין את הנקודה שלך- אם הרכב עתיר כוחות סוס הוא "גברי" אבל אם אותו רכב בדיוק מסתפק בהספק צנוע יותר הוא "לכוסיות"?מצד אחד אתה שם את הפונטו לדוגמה כרכב "לכוסיות" אבל אלפא מיטו רכב "גברי"? מילא היית אומר 159, שזה רכב שאני לא מסוגל לדמיין אישה נוהגת עליו (מהרבה סיבות), אבל מיטו?אין מה לעשות, רכב איטלקי זה רכב איטלקי. פיאט ואלפא זה אותו בית, הן חולקות אותו מעצב ראשי ככה שהרכבים דומים (חוץ ממה שנוגע למעטפת התקציב, שכן אלפא אלו רכבים יקרים יותר)הקוים של כל קטגורית רכב אצלם דומים (פונטו/מיטו, בראבו/ג'ולייטה)
פורסם 2011 בפברואר 2614 שנים אני טענתי,ושוב אני לא מתכוון לזה שכולם ינהגו בהאמר H3 או באלפא רומאו..אבל אם כבר פיאט 500 אז הדגם ספורט, הסיאט איביזה , האלפא מיטו.. אבל הדייהטסו סיריון, סוזוקי אלטו , פיאט פונטו עוד איכשהו..אתם לא רואים את ההפרדה הזאת? בין רכב של כוסית לרכב בעל מראה קצת יותר יצוגי לגברכאילו התחילו עם ג'ינס סקיני לגברים ונעליים מעודנות ואז גם חולצות ורודות ועכשיו גם רכב של נשים? (העיקר ללכת עם זיפים)מתי הפרופורציות יחזרו לעולם?!פעם גם אני חשבתי ככה, התבגרתי מאז.מה זה "מראה יצוגי לגבר"? אתה מתכוון לרכב "יצוגי" במקרה שאתה עבריין/עו"ד פלילי/קבלן וכו'. מאחר שהמכונית שלי היא לא כרטיס הביקור שלי, אני חושב שאני יכול לבחור מכונית לפי שיקולים של פרקטיקה/בטיחות/ניהוג וגם על פי העיצוב שלה איך שאני רואה זאת ובלי לדפוק חשבון לאף אחד.ועוד משהו - מה זה רכב של נשים? ששאלתי את אשתי פעם אחת מה מכונית החלומות שלה היא אמרה שהיא נורא אוהבת את העיצוב של מרצדס SL הישנות (פנסים מלבניים). נניח שהיה לי כסף ורצון לקנות בהמה כזאת - אז הייתי אומר לה - "היי! זה לא אוטו של נשים! אני אקנה לך במקום מיני או ג'יפון חמוד"?!
פורסם 2011 בפברואר 2614 שנים ששאלתי את אשתי פעם אחת מה מכונית החלומות שלה היא אמרה שהיא נורא אוהבת את העיצוב של מרצדס SL הישנות (פנסים מלבניים).יש לאישתך אחלה טעם.
פורסם 2011 בפברואר 2714 שנים מזכיר לי שלפני חודש בערך היתי בכנס במלון דיויד ועמדה בכניסה (בתוך המלון) מרצדס SL שנת 73'עם לוח שמסביר קצת על הרכב, באמת יפיפה.(קומה מתחת היה SL 2010.. במרצדס מבינים דבר או שניים במכוניות)
פורסם 2011 בפברואר 2714 שנים זה שהזין קטן כבר אף רכב לא יתקן :'( :'( :'( ואם אנשים מוכנים לשלם פה על דלק לפי הרכב כדי שיראה "רכב גברי" אז בכבוד איך שאומרים, תהנו גם בבזבוז החודשי. אני נוהג במיצובישי לנסר 97, בעתיד אם היא תחזיק עוד לעשות קצת צבע ותיקונים שתראה יפה וזהו, אבל הדלק כואב לי, כי האוטו אכלן לא קטן (1 ל 10-11 אוטומט)
פורסם 2011 בפברואר 2714 שנים אני מת על ידני הלוואי ויכלתי להחליף גיר הבעיה שזה פחות נפוץ, והרכב היה במחיר מאוד זול..
פורסם 2011 בפברואר 2714 שנים אם תחשיב את החיסכון בדלק, אז הידני יהיה הרבה יותר זול.ברור, זה הבדל של בין15-20 אחוז בצריכת הדלק, זה ידוע לי מזמן...אפשרי, ויקר.אפשרי גם כן ידוע לי, בטווח הרחוק זה משתלם (ונוח הרבה יותר), אבל זה עוד כמה אלפים של שקלים....שאין לי כרגע, בגלל זה אמרתי הלוואי חח
פורסם 2011 בפברואר 2714 שנים ההבדל בין ידני ואוטומטי מתבטא גם בעלויות התיקון והתחזוקה של כל אחד מהגירים, כשהיתרון הוא בצד של הידני כמובן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.