מחירי הדלק שוב עולים, והפעם בהרבה. נמשיך לשתוק ולחטוף? כנראה שכן. - עמוד 29 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחירי הדלק שוב עולים, והפעם בהרבה. נמשיך לשתוק ולחטוף? כנראה שכן.


nineball

Recommended Posts

על אותו מטבע אפשר לומר שאני לא דפקתי את המכונית שלך כשיצאתי מהחניה הבוקר.

כי על כל כמה פעמים שנתתי גז לתוך הבאמפר שלך, נסעתי רוורס לרגע.

גם את אישתו של השכן אי אפשר לומר שעשיתי, כי על כל... אאהההם.... נסעתי רוורס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 561
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני מכיר יותר מאדם אחד שהקטין את כמות הנסיעות בגלל מחיר הדלק.

לא יודע איך זה במרכז, אבל פה באשקלון בהחלט יש אנשים שמקטינים את הצריכה בגלל המיסוי. וכן זה בהחלט משפיע על זיהום האוויר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדרך כלל אני ממלא בתחנת טן בעד הלום (לפחות פעם בשבוע אני מגיע עם הרכב למרכז) חבל שאין נורמלית בימי שישי.

וזה עולה לי 51 שקל רק לנסיעה הלוך ושוב.

בפעם השניה אני מגיע למרכז בימי רביעי בתחבורה ציבורית וכאן מחיר הנסיעה הלוך ושוב הוא 33 שקל.

מה שצריך זה לפעול לשיפור התחבורה הציבורית!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מכיר יותר מאדם אחד שהקטין את כמות הנסיעות בגלל מחיר הדלק.

לא יודע איך זה במרכז, אבל פה באשקלון בהחלט יש אנשים שמקטינים את הצריכה בגלל המיסוי. וכן זה בהחלט משפיע על זיהום האוויר.

אז למה לא להעלות את המס על הדלק בעוד 4 שקל לליטר, זה יקטין את הזיהום אוויר עוד יותר.

בדרך כלל אני ממלא בתחנת טן בעד הלום (לפחות פעם בשבוע אני מגיע עם הרכב למרכז) חבל שאין נורמלית בימי שישי.

וזה עולה לי 51 שקל רק לנסיעה הלוך ושוב.

בפעם השניה אני מגיע למרכז בימי רביעי בתחבורה ציבורית וכאן מחיר הנסיעה הלוך ושוב הוא 33 שקל.

מה שצריך זה לפעול לשיפור התחבורה הציבורית!!!

1: זה לא הגיוני ששני אנשים שנוסעים במכונית יצא להם יותר זול מרכבת שנוסעים בה מאות.

2: אז אתה בעצמך מודה שאין תחליף ראוי למכונית.

3: מכיוון שאין תחליף ראוי למכונית אסור להקשות על השימוש בו.

4: הנזק הציבורי מיוקר התניידות עולה עשרות מונים על התועלת הזניחה מהקטנת זיהום האוויר של רכבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז למה לא להעלות את המס על הדלק בעוד 4 שקל לליטר, זה יקטין את הזיהום אוויר עוד יותר.

רעיון מעולה, צריך לדאוג שיגיע למקבלי ההחלטות.
1: זה לא הגיוני ששני אנשים שנוסעים במכונית יצא להם יותר זול מרכבת שנוסעים בה מאות.
כשיסיימו את המסילה המערבית, הרכבת תוזל. כרגע אני משתמש באוטובוסים.

וחוץ מזה כשהצעתך תתקבל ויעלו את הבלו ב4 שקל, רכבת תהיה עדיפה על 3 אנשים ברכב.

2: אז אתה בעצמך מודה שאין תחליף ראוי למכונית.
כאן כבר יש את הבעיה של החרדים. לחץ עליהם, הנהגת בשבתות והמשך שיפור השירות והמחיר בתחבורה הציבורית. זה העתיד.
3: מכיוון שאין תחליף ראוי למכונית אסור להקשות על השימוש בו.
אז משקיעים בתחליף...
4: הנזק הציבורי מיוקר התניידות עולה עשרות מונים על התועלת הזניחה מהקטנת זיהום האוויר של רכבים.
אתה טועה, התועלת לא זניחה בכלל.

אלא אם אתה מעוניין למכור את עתיד ילדנו תמורת רווחה רגעית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני צריך להגיע לעבודה ב6 בבוקר,עזוב שהאוטובוסים מתחילים רק מ 6:50 ועד שמגיע אליי 7:30,אין בכלל אוטובוס לאזור שאני עובד בו(עיר דיי גדולה),אני צריך לנסוע לעיר הקרובה,ומשם לקחת עוד אוטובוס של 30 דקות כדיי להגיע ועוד אוטובוס פנימי,וכל זה באוטו 15-20 דקות בעומס תנועה.

מבחינתי אם הייתה סבירה אז בסדר...סביל.

כל עוד אין לפחות ברמה סבירה(בפירפריה לא אזורי גוש דן) ובשעות שאנשים שהולכים לעבודה השכם בבוקר אין שום הצדקה להעלות את המס.

זיהום אוויר או לא...לא מעניין אותי,אני צריך להגיע לעבודה והביתה ורכב זאת האפשרות היחידה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאמין שאוטובוס אחד מזהם כמו 5 מכוניות חדישות.. אם באמת היו רוצים לחסוך זיהום היו מעודדים קניית רכבים חדשים ברמת זיהום נמוכה

אבל באמת מעודדים ברמה שכל אדם ממוצע היה יכול להגיע לזה בסופו של דבר.. ותעשו לי טובה סוזוקי אלטו זה לא אופציה, זה בדיחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין בשבת. כל עוד זה נשאר המצב, אם רוצים לחיות בסופ"ש (הזמן הכי טוב שיש למי שהוא לא דוס וגם עובד) צריך מכונית. למרבה הגיחוך אחרי העלאת מחירי התחבורה הציבורית (ב6% מרחובות להוד השרון), הדלק שצריך למסע יותר זול מכרטיס רכבת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הייתה תחבורה ציבורית טובה בימי חול חלק ניכר מהציבור היה מוותר על או מצמצם משמעותית את השימוש בו. בשביל לצאת בסופ"ש אפשר לקחת מונית. יוצא יותר זול מאחזקת . [br]פורסם בתאריך: 22.02.2011 בשעה 19:16:11


אני מאמין שאוטובוס אחד מזהם כמו 5 מכוניות חדישות.. אם באמת היו רוצים לחסוך זיהום היו מעודדים קניית רכבים חדשים ברמת זיהום נמוכה

אבל באמת מעודדים ברמה שכל אדם ממוצע היה יכול להגיע לזה בסופו של דבר.. ותעשו לי טובה סוזוקי אלטו זה לא אופציה, זה בדיחה

אוטובוס יכול להוריד מהכביש 30-40 מכוניות. סוזוקי אלטו אופציה מצויינת לעיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מרבית האוטובוסים המפרקיים והרגילים מכילים מנועים התואמים לתקני יורו 4 ויורו 5, כך שזיהום אוויר זו כבר לא ממש הבעיה (או התירוץ, אם תרצו).

מונית בסופ"ש (ובאופן כללי) - אם אתה מיליונר, בכיף. נסיעה (או עמידה בפקק) של פחות מ 15 דקות מגיעה כמו כלום ל 50 ש"ח בתעריף "2". על מוניות שירות אין מה לסמוך - הן יוצאות מתי שבא להן, ואם הנהג לא רואה שיש למונית שלו פוטנציאל להתמלא בנוסעים, הוא גם יכול לייבש את הנוסע, שניים שכן עלו על המוניות במשך יותר מ 30 דקות.

בת"א מוניות השירות שעוד איכשו מתפקדות בסופ"ש הן קווי 4 ו 4א (אם כי בתדירות נמוכה בהרבה) ואולי גם 66, למי שחפץ להגיע גם לר"ג/פ"ת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד לא הספקנו לנשום קצת, ושוב-

http://news.walla.co.il/?w=/3/1796537

אני יודע שיש עליה במחירי הנפט, אבל המערכת בארץ משעשעת-

שהנפט עולה ב 3 אחוזים, הדלק עולה ב 3 אחוזים.

שהנפט יורד ב 15 אחוז, הדלק יורד ב 3 אחוזים, אם בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...