פורסם 2011 בפברואר 2314 שנים 400 ש"ח בהעברה בנקאית אם אתה מוכיח שכתבתי את זה בדיון כלשהו. (את המשפט המודגש) וכן, אפשר להסתדר מצויין עם 107. תעשה נסיעת מבחן ותראה. 400 שקל? זה הכל?ואני לא צריך לעשות נסיעת מבחן לרכב שאין לו תא מטען ושיסע 20 קמ"ש בעליות של חיפה. זה רכב שמתאים לרווק שגר במרכז, וגם זה בערבון מוגבל.זוג סטודנטים? זוג צעיר? על מה אתה מדבר, בעגלה של סופר יש יותר מקום מהאוטו הזה.
פורסם 2011 בפברואר 2314 שנים מחבר לא הוא זה שאמר שהרכב יספיק לזוג סטודנטים או זוג צעיר, אני אמרתי.למרות שאתה צודק שלרכב הזה בקושי יש תא מטען, עם אדם אחד או 2 הוא ממש לא "נוסע 20 בעליות של חיפה"מבחינת ביצועי כביש ה 107/C1 בועטות בתחת של האלטו לדוגמה מפה ועד בנגקוק. (גרסאות ידנית בלבד, כל גרסאות האוטומט של מכוניות הסופר מיני האלו עגלות רציניות)הייתי ממליץ שעד שלא תנסה, אל תצא בקביעות נחרצות.
פורסם 2011 בפברואר 2314 שנים 400 שקל? זה הכל?ואני לא צריך לעשות נסיעת מבחן לרכב שאין לו תא מטען ושיסע 20 קמ"ש בעליות של חיפה. זה רכב שמתאים לרווק שגר במרכז, וגם זה בערבון מוגבל.זוג סטודנטים? זוג צעיר? על מה אתה מדבר, בעגלה של סופר יש יותר מקום מהאוטו הזה. סביבת נהג ונוסע מרווחת. לא תרגיש צפיפות. המושב האחורי צפוץ ותא המטען זעיר. (ניתן לקפל את המושב האחורי) תענה בכנות כמה פעמים בשנה אתה מסיע רכב מלא נוסעים? כמה פעמים בשנה אתה מעמיס מזוודות? 107 יכולה לענות מצויין על דרישה של זוג צעיר לכלי תחבורה זול ויעיל. הרכב יסע הרבה יותר מהר בעליות "האדירות" של חיפה ולא, המנוע לא יתפוצץ אחרי 1,000 ק"מ. אתה קוטל קטגוריה שלמה בעולם הרכב לפני שניסית. חבל.
פורסם 2011 בפברואר 2314 שנים עכשיו כשהספארק של "דייהולט" זמינה - ה 107 כבר פחות אטרקטיבית, הן מבחינת מרווח (מושב אחורי ובעיקר תא המטען) והן מבחינת אבזור, אלא אם כן לובינסקי ישכילו לחתוך קצת את המחיר.
פורסם 2011 בפברואר 2314 שנים מחבר זה לא יקרה.ובתכל'ס, חבל שה C1 נאסרה לשיווק בארץ בגלל שטויות בירוקרטיה ותקני שקר כלשהו, שיווקו אותה ב 7000 ש"ח פחות מה 107, למרות שמדובר באותו הרכב.
פורסם 2011 בפברואר 2314 שנים בהמשך לעניין האנרגיות חלופיות ולוחות סולארים.אנרגיה סולארית היא לא רק מקור אנרגיה חלופי, היא גם אנרגיה עודפת שאפשר לעשות בה שימוש להמון דברים אחרים שלאו דווקא צריכים חשמל 24/7:אלקטרוליזה ליצור מימן לרכבים וגנרטורים.התפלת מים.משאבות למילוי מגדלי מים ציבוריים ולמבנים גבוהים.וגם מקור אנרגיה משלים להפחתת התלות במערכת החשמל הארצית בקניונים, מגדלים, מבנים ציבוריים גדולים, מפעלים.שם הצריכה מובטחת וההחזר הוא אופטימלי, ולא ממכירת החשמל אלה רק מהחיסכון לשימוש המבנה עצמו.בעזרת גנרטורים שעובדים על מימן ומערכת אלקטרוליזה ומיכלי איחסון, אפשר לעשות שימוש בשילוב עם אנרגיה סולארית ולהשיג עצמאות מוחלטת באנרגיה.(גם ככה הרבה מבנים גדולים מחזיקים גנרטורים ודלק).אז בואו נראה מה יש לנו פה עד עכשיו.שני סוגי אנרגיות לא מתכלות (שלעולם לא יגמרו ומחירם לא ישלט ע"י אף אחד).סינרגיה בין מקורות אנרגיה והיכולת להפוך בניהם ולעשות בהם שימוש לכל תחומי החיים.דיסנטרליזציה של יצור והיכולת לספק עצמאות באנרגיה לכלל הציבור.מה יותר מושלם מזה ?
פורסם 2011 בפברואר 2314 שנים מחבר ברמה העקרונית בלבד, אתה צודק.ברמה המעשית, יודע מה הבעיה עם מימן? אותה סיבה שהופכת אותו לדלק כ"כ מעולה- הוא פציץ בטירוף. גם לא במצב של אירוסולים, אלא בתור נוזל.תזרוק גפרור לתוך מיכלית בנזין/סולר- הגפרור יכבה. תזרוק גפרור לתוך מיכלית מימן- יש לך פיצוץ היסטרי. להחזיק כמויות גדולות של זה במיכלים זה פשוט לא דבר בטיחותי, אלא אם יחליטו לבנות בנגב רחוק כ 10 ק"מ מכל ישוב בונקר אחסנה ענק מתחת לאדמה.
פורסם 2011 בפברואר 2414 שנים כן אני יודע.ואני מאמין שיהיה ניתן לפתור את זה.טובי המוחות כבר ימצאו פיתרון לאחסון בטוח של מימן.בנתיים הבנתי שיש שיפור משמעותי בטכנולוגית המצברים והסוללות.
פורסם 2011 בפברואר 2414 שנים ברמה העקרונית בלבד, אתה צודק.ברמה המעשית, יודע מה הבעיה עם מימן? אותה סיבה שהופכת אותו לדלק כ"כ מעולה- הוא פציץ בטירוף. גם לא במצב של אירוסולים, אלא בתור נוזל.תזרוק גפרור לתוך מיכלית בנזין/סולר- הגפרור יכבה. תזרוק גפרור לתוך מיכלית מימן- יש לך פיצוץ היסטרי. להחזיק כמויות גדולות של זה במיכלים זה פשוט לא דבר בטיחותי, אלא אם יחליטו לבנות בנגב רחוק כ 10 ק"מ מכל ישוב בונקר אחסנה ענק מתחת לאדמה.אפשר הדגמה?על לזרוק גפרור לסולר ושלא ידלק שמעתי, אבל לבנזין? מהאדים הוא ידלק חח
פורסם 2011 בפברואר 2414 שנים סולר אכן מכבה גפרור, בנזין ממש לא - הוא ידליק את הבנזין הרבה לפני שיגיע אליו
פורסם 2011 בפברואר 2414 שנים סביבת נהג ונוסע מרווחת. לא תרגיש צפיפות. המושב האחורי צפוץ ותא המטען זעיר. (ניתן לקפל את המושב האחורי) תענה בכנות כמה פעמים בשנה אתה מסיע רכב מלא נוסעים? כמה פעמים בשנה אתה מעמיס מזוודות? 107 יכולה לענות מצויין על דרישה של זוג צעיר לכלי תחבורה זול ויעיל. הרכב יסע הרבה יותר מהר בעליות "האדירות" של חיפה ולא, המנוע לא יתפוצץ אחרי 1,000 ק"מ. אתה קוטל קטגוריה שלמה בעולם הרכב לפני שניסית. חבל. סביבת נהג ונוסע מרווחת? כל הביקורות דווקא טוענות להיפך. החלונות האחוריים שלה אפילו לא נפתחים, FFS.כמה פעמים בשנה אני מסיע רכב מלא נוסעים? המון. כל פעם שיוצאים לאנשהו. גם לא חייב להיות אוטו מלא - מספיק שני אנשים עם תיק גב כדי שאפילו שלושה אנשים לא יוכלו להכנס לאוטו. גם בלי תיקים, בהצלחה לעלות את פרויד עם יותר מבן אדם אחד בעגלה הזאת.אני לא קוטל קטגוריה שלמה, רק מראה שהטענה שלך שה-107 היא רכב ש"אפשר להסתדר איתו" היא מגוחכת. זה רכב שמתאים לסגמנט מאוד מאוד מצומצם של אנשים, הוא לא תחליף לרכב "אמיתי" והוא בטח לא פתרון למחירי הדלק העולים.
פורסם 2011 בפברואר 2414 שנים http://www.kvishim.co.il/Articles.asp?id=804http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=327112 (שווה לעבור על הביקורת של פותח השרשור ואחת נוספת בעמוד 5).
פורסם 2011 בפברואר 2514 שנים מחבר סולר אכן מכבה גפרור, בנזין ממש לא - הוא ידליק את הבנזין הרבה לפני שיגיע אליואני מציע לעקוב אחרי mythbusters. במיכל סגור בלי הרבה מקום לאוויר קשה להשיג הצתה של בנזין. אתה צריך ריכוז מסוים של בנזין באויר בשביל שבכלל ידלק.
פורסם 2011 בפברואר 2514 שנים סביבת נהג ונוסע מרווחת? כל הביקורות דווקא טוענות להיפך. החלונות האחוריים שלה אפילו לא נפתחים, FFS.כמה פעמים בשנה אני מסיע רכב מלא נוסעים? המון. כל פעם שיוצאים לאנשהו. גם לא חייב להיות אוטו מלא - מספיק שני אנשים עם תיק גב כדי שאפילו שלושה אנשים לא יוכלו להכנס לאוטו. גם בלי תיקים, בהצלחה לעלות את פרויד עם יותר מבן אדם אחד בעגלה הזאת.אני לא קוטל קטגוריה שלמה, רק מראה שהטענה שלך שה-107 היא רכב ש"אפשר להסתדר איתו" היא מגוחכת. זה רכב שמתאים לסגמנט מאוד מאוד מצומצם של אנשים, הוא לא תחליף לרכב "אמיתי" והוא בטח לא פתרון למחירי הדלק העולים. כל הביקורות טוענות להפך? בכל הביקורות ברכב ישבו ארבעה נוסעים בגבוה 1.80. בכל הביקורות לקחו את הרכב מחוץ לעיר לתנאים לא קלים. http://www.auto.co.il/catalog.aspx?model=1726 http://motocar.ifeel.co.il/test/982.aspx http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/912/659.html http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1488563הכי עצוב שאפילו לא ישבת ברכב. אתה גם מבקר סרטים בלי שראית אותם? אלפי רוכשים (כל הקטגוריה) חושבים אחרת ועבורם הרכב פיתרון מצויין למחירי הדלק ובכלל למציאות היומיומית.
פורסם 2011 בפברואר 2514 שנים לב-27, ביקורות זה טוב ויפה, אבל המציאות בשטח מכתיבה תנאים אחרים.בסופו של דבר מינימייזר יודע יותר טוב ממך איזה רכב עונה יותר טוב לצרכים שלו.אני יכול להעיד על עצמי, שלפני הרכב המשפחתי הנכחי שיש לי(ואני רווק בן 26, חסר ילדים)שהיה לי רכב דייאטסו סיריון 2008 לפני הרכב הנכחי, שפשוט לא סיפק את הסחורה.בעליות של חיפה דווקא כן, בירושלים פחות, אבל מבחינת מקום בתא המטען, בהחלט לא.היה לי מקום בתא הנוסעים, אבל כשעשיתי קניות בסופר למשל, הייתי תמיד צריך לשים בו מוצריםכי המטען התמלא אחרי בערך 4-5 שקיות ואם הייתי קונה גם מים מינרליים, אין בכלל על מה לדבר.עכשיו אתה מדבר פה על רכבים שהם קטנים אפילו יותר מהדייאטסו, לא יודע.אם הרכבים האלה היו עולים 40,000 ש"ח, הייתי מסכים איתך. אבל הם עולים 60,000 ומעלה,במחיר הזה אתה יכול לקנות משפחתית יפנית משנת 2005-2006 שתתן לך יותר מכל הבחינות שמיני ציין,עליות חיפה וירושלים ומקום בתא המטען.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.