Domovoi פורסם 2010 בנובמבר 12 Share פורסם 2010 בנובמבר 12 אני זוכר שפעם היה אפשר לבחור במשחקים בין OpenGl ל-DirectX.למה היום משחקים לא עובדים על OpenGL ורק אל דירקט X .אתה לא יכול לבחור היום בין DirectX 10 ל OpenGl 3 לדוגמה,מדוע? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AmitDanan פורסם 2010 בנובמבר 12 Share פורסם 2010 בנובמבר 12 כל משחק דורש משהוא אחר בכל משחק כבר בהתקנה אים הוא צריך דיקט או יתקין אותו למורות שיש לך כבר דירקטעל המחשב ,קרה לי שהתקנתי משחק ולאחר מכן בתוכנות ותוכניות הופיע לי openGL כי המשחק דרש אותו והתקין אותו ביחד עים ההתקנהאני אישית לא זוכר שהיה לי אפשרות לבחור בין דיקט openGL ,אבל במשחקים שיש בהם תמיכה לדירקט 11 אז יש אפשרות לדירקט 10 לדוגמאבגלל שלא כל כרטיס תומך אז שיהיה את האופציה להריץ את המשחק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2010 בנובמבר 12 Share פורסם 2010 בנובמבר 12 אני באמת שמנסה למצוא טיפה אחת של הגיון בפוסט הזה^ אבל אני פשוט לא מצליח כי אין משפט אחד נכון.כדיי שמשחק יעבוד בOGL הוא צריך להיות גם מפותח ככה, היום מפתחות המשחקים רוצות כסף וכסף יש בDX9-11.בנוסף, DX נותן כלים נוחים למפתחות לעבוד איתם וככה גם התוצאה, תמיכה מגיעה ממיקרוסופט בנושא הזה.DX כבר נמצא עמוק ביידע ובנסיון של מפתחות המשחקים והן מעדיפות להשתמש בו מהסיבה הזאתOGL הוא עדיין תקן חשוב היות והוא פתוח, התקן נמצא בשימוש רחב בקונסולות, מכשירים ניידים וכו'אגב עצם העובדה שהוא פתוח זה אומר שהוא מתפתח יותר לאט מעשא DX שמיקרוסופט עומדת מאחוריו. לאחרונה OGL מתקדם בקצב מהיר מאוד ומקבל תכונות שקיימות בDX11 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AmitDanan פורסם 2010 בנובמבר 12 Share פורסם 2010 בנובמבר 12 אני באמת שמנסה למצוא טיפה אחת של הגיון בפוסט הזה^ אבל אני פשוט לא מצליח כי אין משפט אחד נכון.כדיי שמשחק יעבוד בOGL הוא צריך להיות גם מפותח ככה, היום מפתחות המשחקים רוצות כסף וכסף יש בDX9-11.בנוסף, DX נותן כלים נוחים למפתחות לעבוד איתם וככה גם התוצאה, תמיכה מגיעה ממיקרוסופט בנושא הזה.DX כבר נמצא עמוק ביידע ובנסיון של מפתחות המשחקים והן מעדיפות להשתמש בו מהסיבה הזאתOGL הוא עדיין תקן חשוב היות והוא פתוח, התקן נמצא בשימוש רחב בקונסולות, מכשירים ניידים וכו'אגב עצם העובדה שהוא פתוח זה אומר שהוא מתפתח יותר לאט מעשא DX שמיקרוסופט עומדת מאחוריו. לאחרונה OGL מתקדם בקצב מהיר מאוד ומקבל תכונות שקיימות בDX11שים לב לשאלה שלו הוא שאל אים הוא יכול לבחור בין DX ל OGL. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2010 בנובמבר 12 Share פורסם 2010 בנובמבר 12 שים לב לשאלה שלו הוא שאל למה במשחקים היום לא עובדים על OGL קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SEangel פורסם 2010 בנובמבר 12 Share פורסם 2010 בנובמבר 12 האם זה אומר שאפשר יהיה בעתיד (במידה וOGL ידביק את הפער ויהפוך למיין סטרים) להריץ מגוון רחב יותר של משחקים על מערכות הפעלה שאינן וינדוס? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HuGeMouTh פורסם 2010 בנובמבר 12 Share פורסם 2010 בנובמבר 12 אם אני זוכר נכון רק Valve ו ID אפשרו לבחור וגם זה לא בכל המשחקים, המנוע של Valve ישן ולא כל כך בשימוש וגם שם ניראה לי שבגרסאות החדשות הורידו את האפשרות. גם ID ניראה לי הורידו את האפשרות ב TECH 4 (אני זוכר שב SOF2 היה אפשר), גם במקרה שלהם המנוע לא היה נפוץ כל כך ולכן לא היו הרבה משחקים כאלה. שאר המנועים אף פעם לא אפשרו וכניראה שגם לא יאפשרו (רוב המנועים האלה מפותחים בשיתוף עם AMD/NVIDIA שכמובן מעדיפות לדחוף כל הזמן את ה DX הכי חדש). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2010 בנובמבר 12 Share פורסם 2010 בנובמבר 12 למעשה המון משחקים פעם אפשרו לבחור renderer, לא רק ID או Valve.קח לדוגמא את Unreal של Epic. יכולת לבחור Software / Direct3D / OpenGL / Glide ואולי יותר, אני לא זוכר כבר.היום אנחנו כבר לא מקבלים את הבחירה, כנראה מיעדים את המנוע מראש לתקן מסויים, משלל סיבות.מצד שני אם אני לא טועה Unigine תומך גם OpenGL וגם DirectX. ויצא לי להתקל בעוד מנועי הדגמה "גמישים" כאלה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.