6.11.10 ערב - אינטרנט איטי להחריד - עמוד 2 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

6.11.10 ערב - אינטרנט איטי להחריד


blue_core

Recommended Posts

זה קשור אך ורק למי אתה מחובר ואיך אתה מנותב לחול, אם אתה מתחבר דרך עדיין אתה עובר כמו כולם לחול, כמובן שזה כבר קשור לחזרה שלך מחול ע"י מי שנותן לך את ניתוב לחול.

העומס זה לא ביציאה אלא בחזרה. אם זה היה עומס ביציאה אז הUPLOAD שלנו היה נמוך, אם זה בחזרה זה הDOWNLOAD.

תחשוב על ספק האינטרנט בתור יוזר אחד שהוא פשוט גדול, ושהרבה מורידים זה בעיה בחזרה, זאת אורמ מחול אלינו ולא מאיתנו לחול, ששם הקו נקי, בערך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא בהכרח נכון שcmd לא משקר והמשחק כן, יש כל מיני גרומים משפיעים, כמו גודל החבילה packet size כמות התעבורה כמות החיבורים ועוד, כל מיני דברים יכולים להשפיע על הפינג, בדרך אחת תקבל 50ms ובדרך אחרת 150

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם!

כמו רבים מהאנשים הטובים בפורום ובאתר הזה, שמשלמים ממיטב כספם לספקי האינטרנט, גם אני הרגשתי מאוד מתוסכל מהאיטיות הנוראית שפקדה אותי (ואת רובכם) בזמן האחרון. נכתבו פה המון דברים נכונים לגבי הסיבות העיקריות לאיטיות הזאת, ובכל זאת אישית סירבתי לוותר כ"כ מהר על מציאת פתרון כלשהו.

היום, לאחר מספר התעסקויות לא קטן עם הגדרות חיבור האינטרנט בראוטר שלי, נראה שמצאתי פתרון לא צפוי לבעיה. בתור מנהל בחברת הייטק, אני לא זר לראוטרים, , פרוטוקולים ושאר הירקות בתחום הזה. יחד עם זאת, לשמחתי התברר לי שוב שלפעמים הפתרון מגיע מכיוון שעל פניו נראה חסר חשיבות.

אחר-כך הרגשתי מחוייב להירשם לאתר רק בכדי לשתף אתכם עם הפתרון שמצאתי, גם אם זה לא יהיה תקף לכולם. אני אהיה מבסוט אפילו אם זה יעזור לאדם אחד.. :)

בכל אופן, בלי לבלבל לכם את המוח יותר מדי, כל מה שעשיתי בראוטר היה לבטל את ה- QoS בהגדרת החיבור לאינטרנט (על PVC 8_48_1 ליתר דיוק, שאצל מרבית האנשים זה הממשק של ה-pppoe). וזהו, ברגע שביטלתי את זה, החיבור לאינטרנט חזר לנעוריו. וכן, אני יודע ש- QoS הוא זניח למשתמשים ביתיים, וכן, הוא לא אמור להפריע באמת לשום דבר. אבל איכשהו זה עזר, ואני עדיין לא יודע להסביר את זה (למרות שיש לי כמה תאוריות). אל תבינו אותי לא נכון - המהירות והפינגים לחו"ל עדיין רחוקים מלהיות אידיאליים, אבל לפחות זה לא זוחל בקצב של צב עייף.

דרך אגב, למי שמתעניין אני מחובר עם תשתית של בזק וספק בינ"ל במהירות 8 מגה.

זהו בגדול.. תנסו בעצמכם ואולי גם לכם זה יעזור. בהצלחה.

רועי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...