Call of Duty: Black Ops - הדיון הראשי - עמוד 121 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Call of Duty: Black Ops - הדיון הראשי


Guyn

Recommended Posts

  • תגובות 3.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תודה ג'וני, אבל אני יודע לערוך סרטונים... אני משתמש בווגאס, לייב לא מגיע לקרסוליים של זה

והסרטון היה 700 מגה.

windows live אחלה תוכנה, אני יודע לעבוד בווגאס, אין טעם פשוט, שוב, תלוי מה אתה מחפש ואיזה סרטון אתה עורך...

אגב, תוכל להעלות את המשחק שלך לSHARE במצב תאטרון ואז אני אצפה בו ואקליט ואעלה בשבילך מקסימום..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה רק אני או שמכל הנשקים בASSAULT , הקומנדו ממש מאכזב??

ניסיתי את כולם חוץ מהM14 אאל"ט ואני מוצא את עצמי חוזר לFAMAS או אם זה לא ASSAULT אז AK74U

ה FAMAS הוא הרובה סער הכי מוצלח במשחק (יחד עם ה AUG שמאוד צמוד אליו).

מבחינת הנזק אין הבדל בין הרובים כי כולם הורגים באותו מספר פגיעות, ולFAMAS יש את קצב האש הכי גבוה (כלומר יחס נזק לשניה הכי גבוה) והוא גם מאוד יציב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי כל פרסטיז' אני מבין שההבדל בין הנשקים מסוגים תואמים הוא מאוד קטן AK יחודי למרות הכל AUG FAMAS זהים כמעט.

בSUBS הסיפור דומה כמעט כולם זהים,אני מתכוון בהרגשה הכללית כשמשתמשים בהם ולמרות זאת ה SPECTRE פשוט חסר רטע לחלוטין עם GRIP הוא לא זז בעט ירי אבל הכוונת ברזל שלו על הפנים לדעתי מסתירה המון שטח.

בקיצור כולם דומים יש יוצא מן הכלל והם WELL BALANCED ממש כמו שאמור להיות :cool2:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

The FAMAS is an amazing gun, but you must "learn its dance". I find it effective at close-medium ranges, and less for longer ranges. The thing is-for close range I'd rather already use an SMG. In my opinion the Commando is a well balanced weapon, for both close and long ranges. Another GREAT gun is the Galil. No words to describe it, just check it out and you'll see what I mean.. As DJ said-this is the new SCAR.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי

לאחר עידכון הFIX , אין יותר פריזים ותקיעות, זה רץ אצלי על 1680X1050 הכל על מקסימום כולל פילטר על 16 כ76 עד 80 FPS בשלב 5 בויטנאם , אני מקווה שבתיקון יעבוד טוב לאורך כל המישחק.

רוני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפאצ' הולך ומתקרב:

PC Community Update (12/2/10)

Hey PC gamers:

We are listening to you and we’ve been busy working on updates based on feedback from the community. We have already deployed a number of updates, and there will be many more to come. Stay tuned right here for all the latest info.

IN PROGRESS

* • Added an option to create shaders during load time. This fixes hitching when viewing a new area of the map for the first time on some video cards.

* • Incomplete server browser results.

* • Improvements to Quickmatch results (with better ping and reduced lag)..

* • /connect

* • /reconnect

* • Improved threading performance on computers with only 2 cores.

* • Fixed random freezes in certain computer configurations.

* • Increased reserved slots to 9.

* • Improvements to the spawn system to resolve an issue where negative spawn influencers from specific game events were not always being deleted after the danger had cleared – in some matches, this was causing good spawns to be erroneously flagged by the game as bad spawns, which in turn forced actual bad spawns to get selected later in the match

* • Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)

* • Prevention of killstreak selection getting disabled in Combat Training under rare conditions

* • Array: Added collision to prevent players from partially clipping into a tree

* • Launch: Added collision to prevent players from strafe jumping onto an invisible ledge at the base of the rocket near B3

* • Summit: Added collision to prevent players from jumping to a location outside of the map boundary when in Custom Games where player speed is maxed out

* • Havana: Added collision to prevent players from jumping onto an invisible ledge above a doorway at C2

* • Nuketown: Adjusted a spawn point that would spawn players on top of a mannequin’s head when that mannequin was randomly spawned in that location

* • Launch: User could access a small platform outside of the intended play space below the rocket gantry by jumping to a very specific location; now blocked from access

* • Launch: User could access a small area inside geometry at vents near Dom flag A by going prone and moving around in a very specific location; now blocked from access

* • Some users reported that weapon attachment challenges were not resetting after prestige; now all are guaranteed to clear as soon as selecting the prestige option

* • Radar sweep when there are only 2 players left in One in the Chamber will stop functioning if the 2 players have multiple lives when the sweep starts

* • Villa: User can clip into rock at west edge of grid zone B2 and see through to the other side

* • Crisis: User can clip into LVT between grid zone A3 and B3 and see through to the other side

* • User can get an infinite number of 'Sam Turret', 'Care Package' and 'Sentry Gun' killstreaks (commonly referred to as the “care package glitch”)

מקור: http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=71&t=313146&sid=j1mpcfu672lelcrlbf26ob42v1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל זה נחמד ויפה אבל מתי הם יבינו שקודםכל צריך למצא פתרון לאפשרות לבחור קבוצה שבא אתה רוצה לשחק ולאדמין לשלוט על זה...זה יחזיר כל כך תשוקה וחשק לשחקנים שנמאס להם מBO אני מוכן לסבול את הפינגים ואת הגליצ'ים וכו...רק שיביאו לנו את האפשרות למשחק קבוצתי!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא זה עדיין.

אני לא מבין למה לוקח כל כך הרבה זמן להוסיף אפשרות כזו,זה לא שצריך להמציא משהו חדש זה קיים יש כל כך הרבה משחקים עם שרתים יעודיים כאלו ואת ההפשרות להתחלק לקבוצות.

מה שנראה לי חשוד זה סדר העדיפויות שלהם,והוספת אופציה לקבוצות בין האחרונים ברשימה אם לא הדבר האחרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...