NATANK0 פורסם 2010 באוקטובר 29 Share פורסם 2010 באוקטובר 29 שלום , לפני כמה ימים החלפתי את האינטרנט שלי מבזק להוט עד עכשיו הייתי מחובר עם ראוטר של בזק מסוג siemens sl2-141 אחרי שעברתי להוט כשניסיתי להתחבר עם הראוטר של בזק לפעמים זה עבד ולפעמים לא , הבאתי ראוטר אלחוטי שהיה ברשותי של חברת D-LINK דגם DI-524 גם בראוטר הזה כשניסתי להיכנס לאינטרנט זה עבד ולאחר שהייתי מנתק את המחשב ומחבר שוב הוא לא היה מתחבר בשביל להתחבר שוב הייתי צריך לנתק את הראוטר והמודם ולחבר שוב לחשמל ורק אז זה היה עובד .. וגם אחרי שזה עבד לי וקיבלתי כתובת ip נכונה זה היה עובד רק על מחשב אחד ממחשבים אחרים זה לא עבד . אני ישמח מאוד עם תוכלו לעזור לי בבקשה איך אני יכול להגדיר ולסדר את זה שיעבוד לי בצורה טובה ... תודה מראש לעוזרים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Cheif פורסם 2010 באוקטובר 29 Share פורסם 2010 באוקטובר 29 קודם כל שיעור בעברית:הסימן . משמעותו נקודה ויש לשם אותו בסוף משפט.הסימן , משמעותו , ויש לשים אותו בתוך המשפט על מנת לחלק אותו למשהו יותר קריא.השאלה שלך נשמעת ונראית כמו חפירה אחת ארוכה והסיכוי שמישהו יקרא ויתעמק בה שואף לאפס.ברמה העקרונית -- אתה מחובר באופן חוטי או אלחוטי? נייד או נייח? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
NATANK0 פורסם 2010 באוקטובר 30 מחבר Share פורסם 2010 באוקטובר 30 מה קשור עכשיו שיעור בעברית תגיד ??? אז לא שמתי אולי נכון את הפסיק והנקודה זה מה שצריך עכשיו להפריע פה ?? ולמה נשמע חפירה ? בסך הכל כתבתי את הבעיה שקיימת אצלי כרגע וככה רשמתי את זה .. אם יש לך אפשרות לעזור אני ישמח אם לא אז לא , אתה לא צריך להתמקד בהודעה בכל המסביב במקום להתייחס לבעיה עצמה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Cheif פורסם 2010 באוקטובר 30 Share פורסם 2010 באוקטובר 30 אם אתה רוצה לקבל עזרה בפורום ציבורי-התנדבותי, אתה קודם כל צריך עזור לעצמך. מעטים מאוד יטרחו ויענו לשאלת חפירה שנכתבה תוך התעלמות מכל כללי השפה. אם לא תכתוב ברור ותפסק נכון את המשפטים שלך, לא תקבל תשובה לשאלה שלך -- זה הקשר למה שכתבתי לך לגבי פסיק ונקודה.מעבר לכך, כל כך היית ממוקד ב-"להיעלב" מהתשובה שלי, שאפילו לא קראת את כל התגובה שלי ולא ענית על השאלות שלי בחלק השני של התשובה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HOT שירות לקוחות פורסם 2010 באוקטובר 31 Share פורסם 2010 באוקטובר 31 שלום NATANKO,נשמח לעזור לך להגדיר את הראוטר. לשם כך, נא פנה אלינו לכתובת hot.service@hot.net.il בציון שם מלא, מספר פניה (1345528) שם המשתמש ב-FXP, פרטי המקרה ומספרי טלפון ונציג יחזור אליך בהקדם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Brox פורסם 2010 באוקטובר 31 Share פורסם 2010 באוקטובר 31 שם המשתמש בFXP ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2010 באוקטובר 31 Share פורסם 2010 באוקטובר 31 http://www.google.com/search?hl=&q=site%3Afxp.co.il+NATANK0&sourceid=navclient-ff&rlz=1B3GGLL_en___IL377&ie=UTF-8 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
marvje פורסם 2010 באוקטובר 31 Share פורסם 2010 באוקטובר 31 שם המשתמש ב FXP, אהבתי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.