פורסם 2011 בינואר 1314 שנים אני לא משמיץ את 6 (אם זה מה שחשבת שאני מתכוון אליו),אלא את 5, שהיה גרוע ולא מהנה בכלל, לדעתי (וזה בלי לדבר על בעיות הגרפיקה והכבדות הלא נחוצה של המנוע שלו)
פורסם 2011 בינואר 1414 שנים אני לא משמיץ את 6 (אם זה מה שחשבת שאני מתכוון אליו),אלא את 5, שהיה גרוע ולא מהנה בכלל, לדעתי (וזה בלי לדבר על בעיות הגרפיקה והכבדות הלא נחוצה של המנוע שלו)דווקא לדעתי 4 הייתה הנפילה שלהם ו5 איכשהו הם קמו מהקרשים אז אני מקווה שב6 כבר יהיה משחק סביר לגמרי
פורסם 2011 בינואר 1414 שנים למרות החסרונות שלו דווקא הכי אהבתי את 4, משחק עם רמת תחכום גדולה בהרבה מ - 3 (ו - 5 שהעתיק אותו) הפשטני.לגבי החמישי, עושה רשום ששם רוב ההשקעה הלכה על המעבר למנוע תלת מימדי ושמירה על המשחקיות של 3.אני מקווה שב - 6 יהיו מספיק חידושים מרעננים בתחום המשחקיות (ועלילה טובה יותר), כי מבחינת גרפיקה אני לא רואה שיפור נראה לעין על פני החמישי.ושימו לב שזאת כבר החברה השלישית שמפתחת משחק בסדרה ככה שאין קשר בין ארבעת הראשונים לחמישי ולשישי.
פורסם 2011 בינואר 1414 שנים אם ב5 הפכו את המשחק לפשוט יותר - לפי הסרטונים ששוחררו עד כה ניראה שאת 6 בכלל הפכו לפשוט.בכלל יש בשנים האחרונות להוציא משחקים פשוטים ופחות מתוחכמים...CIV5 לדוגמא...
פורסם 2011 בינואר 1414 שנים מחבר אין לי בעייה שיהיה פשוט, אדרבה, משחק מסובך רק מרחיק שחקנים חדשים. כל עוד המפות וכל האלמנטים במשחק יתפתחו לאורך זמן, כך יהיה למה לשאוף והמשחק יבזבז לי את החיים
פורסם 2011 בינואר 1414 שנים אני מקווה שב - 6 יהיו מספיק חידושים מרעננים בתחום המשחקיות (ועלילה טובה יותר)עלילה?? אני יכול לסכם את העלילה של כל חמשת המשחקים הקודמים ב6 מילים:אתה טוב. הם רעים. תהרוג אותם.עלילה ממש לא חשובה במשחק כזה, במיוחד כשהם כולם אותו דבר (בעיקרון).
פורסם 2011 בינואר 1414 שנים יש ערך מוסף לקמפיין שחקן יחיד עם עלילה טובה, נותן לך מוטיבציה להמשיך ולסיים אותו (למרות שהמשחקיות יכולה לחזור על עצמה כי אתה מתחיל כל שלב מאפס).
פורסם 2011 בינואר 1514 שנים אני מעולם לא התייחסתי לעלילה באף אחד מהמשחקים האלה. היא פשוט לא משפיעה על המשחק או הרצון שלי להמשיך או להפסיק לשחק. הרצון לפתור את הפאזל (=לנצח את המפה) הוא מה שדחף אותי להמשיך. ...ועכשיו עשית לי חשק לשחק באחד מהם...I hate you!
פורסם 2011 בינואר 1514 שנים למרות החסרונות שלו דווקא הכי אהבתי את 4, משחק עם רמת תחכום גדולה בהרבה מ - 3 (ו - 5 שהעתיק אותו) הפשטני.עם המילים האלה הלב שלי נשבר קצתאני רוצה לחלוק איתך בנושא. אני טוען שאם המשחק מתוחכם ואיכותי , שבנוי טוב ויש למשחק המון רמות של עומקאז משחק כזה ימשיך להתקיים גם אחרי הרבה שנים ויהיה לו קהילה שתמשיך לשחק ולהשקיע במשחק.דוגמה למשחקים כאלה: baldur's gate , X-COM: UFO Defense , Transport Tycoonוביניהם כמובן heroes 3. לכן לפי דעתי המשחק הזה מאוד מתוחכם רק לפי המדד של הקהילה הגדולה שיש לו.
פורסם 2011 בינואר 1514 שנים כשמשווים את 3 ל - 4 זאת המסקנה המתבקשת.אין שום כוונה להוריד מערכו של המשחק השלישי שכבודו במקומו מונח.
פורסם 2011 בפברואר 2514 שנים כמו שאמרו פה מקודם בקשר לרביעי בסדרה, אין כמו ללכת עם ברברי זועם רמה 30 ולפרק צבאות שלמים לבד.עשיתם לי חשק למשחק, ואי כמה שעות העברתי עם חברים בלשבת על השלישי והרביעי.דבר אחד שלא אהבתי במהפך מהשלישי לרביעי זה שספר הקסמים הצטמצם וכל קסם היה מן העתקה מדתות אחרות, מקווה שישפרו את זה ולא רק ירית כדור אש מורידה בדיוק כמו ירית קרחון.יש כבר תאריך שחרור לשישי?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.