בעיות תשתית רציניות בבזק במהירויות הגבוהות• - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיות תשתית רציניות בבזק במהירויות הגבוהות•


SubX

Recommended Posts

קודם כל שנה טובה וחג שמח לכולם.

מלפני כחודש שדרגתי (לשימחתי?) את האינטרנט ממהירות 1.5Mbit/s ל 5Mbit/s, המעבר היה קליל ותוך מס' שעות השינויים הוחלו ובערב כבר יכולתי להנות מהמהירות, סוף סוף רץ חי גם ברזולוציות של 720p/1080p ללא כל צורך המתנה בbuffering, דפדוף מהיר יותר ומהירות הורדה\העלאה טובות יותר (לא מכל רחבי האינטרנט ששם אין שיפור, אך לא נורא).

לאחר כיומיים המצב השתנה לגמרי, הוידאו מYouTube לא מסתנכרן כמו מקודם ונדרש לרענן את עמוד הוידאו מס' פעמים וכשהיסתנכרן, גם צריך להמתין לbuffering, הורדות גם לא יציבות על שיא המהירות (כמובן שהשוואתי לאותם מקורות שבדקתי לפניכן) ומהירותן נוחתות עד לכ30% בהדרגה.

השיא היה כבר ביום לאחר מכן, אי סנכרון של המודם (Alcatel Speedtouch 510) או לחילופין קריסת התקשורת של התשתית.

יצרתי קשר עם בזק ונפתחה תקלה לזימון טכנאי בעוד 5 ימים, ולבינתיים התמיכה הורידה לי את המהירות ל1.5Mbit/s לאחר כל הבדיקות שביצעתי איתם, כמו כן הגענו למסקנה שהבעיה היא בתשתית (ניחות האות במהירות גלישה גבוהה יותר).

הגיע הטכנאי, ביצע מס' פעולות ברכזיית התקשורת של בזק, הגיע לבייתי והחליף את המודם לD-Link (ליתר ביטחון), אך הבעיה לא נפתרה אולם גרוע מכך קרה, הוא החמיר אותה, הוא הלך כשהוא השאיר את האינטרנט מקושר על מהירות של (תחזיקו חזק) 256Kbit/s ! במס' מילים אתאר שלדפדף בדף ללא תמונות לוקח לו כ10 שניות להיטען עד הסוף ולטעון את הדף הראשי כאן באתר לוקח לו כ3 דקות (כן, סיוט..)

המודם שהחליף הינו מודם מעולה שתפקד כראוטר בבית ועומד בתקן של עד 8Mbit/s , אמינותו הייתה בלתי מעורערת בכל סוג של בדיקה ובזק התבקשו להחזירו מצרכיי של המודם הטוב הזה.

אני לא אמשיך לפרט את השיחות שלי לבזק כל יומיים שהתקשורת קורסת ועם שינויים במהירויות הגלישה שהם עושים.

מה שבטוח, הם יודעים את הפיתרון שהוסק מתחילת השיחות (החלפת אינסטלציית תקשורת \ שיפור תשתית במקום), אך זאת הם לא עושים, בכל פעם שהגיע הטכנאי (כבר כ5 פעמים בפרק זמן של כחודש) "עשה משהו" (ריסט לכרטיס כפי שתיאר בפניי) ברכזיית התקשורת והלך.

ממה שתואר אני מבין שהבעיה היא לא בשירות הטלפוני של בזק, אלא בביצוע הפתרון שהוסק בשיחות עם התומכים הטלפוניים שמתעקב לו ברמה לא ידועה (טכנאים עצלנים\אי רצינות בפתרון הבעיה ממשית וכו'..) וכך הסוגייה נשארת "באויר".

אני רציתי לשתף אתכם בסוג של שירות שניתן באחת חברות התקשורת- בארצינו ואני כבר שוקל לעבור לחברת תקשורת אחרת (HOT), כי אין טעם להישאר בחברה שלא נותרת פתרון ללקוח שרוצה שירות מהיר.

המשך גלישה מהנה לכולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גר ברמלה.

ועוד חשבתי שתשתית מאוד יציבה, עד שעברתי למהירויות הגבוהות מ1.5mbps :facepalm:

אם בעיות היציבות לא יפתרו, אני שוקל לעבור לHOT-UFI , נשמע בעל עתיד זוהר יותר.

האם יש לגיטימציה להיתנתק (לצאת מהתחייבות) בגין התקלות החוזרות ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכיר את הבעיה.

אני מתמודד אם הבעיה שתיארת קרוב לשלוש שנים.

הבעיה שהתשתית הגרועה אובחנה ע"י טכנאי רק בפעם החמישית לאחר שלוש שנים, ולאחר שכבר שדרגתי את המסלול למהיר עם מודם חדיש יותר (בתקווה שזה יפתור את הבעיה).אם היה לי כוח לזה, הייתי מתנתק מהם ועובר להוט תוך כדי דרישת פיצוי.

אני ממליץ שתעבור להוט, רק קח בחשבון שבטח גם שם יש בעיות כאלו ואחרות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גר ברמלה.

ועוד חשבתי שתשתית מאוד יציבה, עד שעברתי למהירויות הגבוהות מ1.5mbps :facepalm:

אם בעיות היציבות לא יפתרו, אני שוקל לעבור לHOT-UFI , נשמע בעל עתיד זוהר יותר.

האם יש לגיטימציה להיתנתק (לצאת מהתחייבות) בגין התקלות החוזרות ?

מעבר להוט הוא בהחלט אופציה. תמשיך להתלונן בבזק וגם לא יזיק לבקש לדבר עם מחלקת שימור לקוחות. מכתב למנכ"ל ולשר התקשורת יכול להזיז דברים שטיפול סטנדרטי לא יגיע אליהם. השאלה כמה עקשן אתה רוצה להיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בני בוקר טוב

שמי מיכל מחברת בזק וקראתי את הודעתך

על פניו ומהשתלשלות האירועים כפי שתיארת, נשמע כהתנהלות שירותית לקויה הסותרת את תהליכי העבודה הבסיסיים בחברה.

לשם טיפול אישי בתקלה וכן לבדיקה מעמיקה של המקרה (במטרה למנוע הישנותו בחברה).

אודה אם תוכל/י לשלוח אלי למייל bezeq_service@bezeq.co.il את מספר טלפון הבזק וכן נייד לתיאום.

בתודה מראש

מיכל,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי היתה בעיה שבאה והלכה דומה והתקשרתי לבזק לשאול כמה יעלה לי להתנתק כי אמרו לי שאני צריך טכנאי לעשות נקודות חדשות (100 שקל לנקודה) . ובסוף הם שלחו לי טכנאי לעשות נקודה (בתשלום כמובן) ולטפל בבעיה (אני חושב תוך יומיים שלושה הוא הגיע) . אז הטכנאי עבד קשה ועשה נקודת חדשה ליד המחשב ועדיין היתה בעיה... אז הוא הלך לבדוק את הקופסת החיבורים בבניין ושם היתה הבעיה (הוא חידש אותה או משהו). כנראה שזאת גם הבעיה אצלך והטכנאים מתרוצצים בין המרכזיה לדירה ולא בודקים את מה שבאמצע. אחרי התיקון הכל עובד טוב כבר כמה שנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Niseg, זה המצב גם אצלי, הטכנאי מתרוצץ בין המרכזיה לדירתי - "עושה משהו" כפי שציינתי בהודעתי הראשונה, הבעיה נפתרת לזמן מה (כיממה+) וחוזרת חלילה.

כך גם אתמול, הגיע הטכנאי , "עשה משהו" במרכזיה, טען "החיבור בעל נתונים טובים" והלך (כמובן שהבעיה חזרה)..

עד מתי ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעקב אחרי מי? (*ציניות*)

אני יודע שיש מעקב בHOT, לבדוק אם יש בבזק? ואם כן, אני עדיין לא רואה איך זה מביא לפיתרון הבעיה - נו אז גילו נפילה, ישלחו טכנאי ש"יתקן" אותה ולאחר זמן קצר הבעיה תחזור..

נ.ב בזמן שאני הגבתי בתראד זה פעמיים, התקשורת נפלה כ3 פעמים, חווית מענה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבר,

אני לא מבין, אנחנו בשוק תקשורת חופשי.

זו סיבה מעולה לשבור את ההתחייבות כי ברור שהם לא עומדים בתנאים שלה.

עבור ל- HOT וסגור עניין.

למרות שאישית תמיד חשבתי שהשירות ואמינות השירות של ה- ADSL טובים בהרבה ממה שיש ב- Hot.

כנראה שהייתי תמים.

מקווה מאוד שהבעיה תיפתר או שלפחות תעבור ספק תשתית ותקבל מה שאתה משלם עבורו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...