פורסם 2010 בנובמבר 2115 שנים העבירה ה 101 - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3987551,00.htmlהבנאדם הזה ממשיך לשלם דוחות (אם בכלל), ועדיין נשאר על הכביש. עד כמה למשטרה/ממשלה באמת אכפת מהמצב?... כמובן שזה לא מפתיע.
פורסם 2010 בנובמבר 2115 שנים הוא הכניס עד כה הרבה כסף למערכת ( 500 שח' עלות דו"ח ממוצע כפול 101 דוח"ת )
פורסם 2010 בנובמבר 2115 שנים הוא הכניס עד כה הרבה כסף למערכת ( 500 שח' עלות דו"ח ממוצע כפול 101 דוח"ת ) מי אמר שהוא שילם?
פורסם 2010 בנובמבר 2115 שנים מחבר העבירה ה-101: טס ב-164 קמ"ש בכביש 6טס?דמגוגיה בגרוש. 160 קמ"ש זו מהירות סבירה לכביש 6.
פורסם 2010 בנובמבר 2115 שנים מי אמר שהוא שילם?ברגע שנכתב הדו"ח אז סיכוי גבוה שהדו"ח יגבה בצורה כזו או אחרת יש מקרים שרק סכום הקרן יגבה אבל ברוב המקרים וגם דרך בית משפט המדינה הולכת לגזור על הנהג קופון , בטח ובטח אם לא בקשת להשפט ( 90 יום מיום קבלת הדו"ח ) ברוב המקרים יגבו דמי ריבית גם בפריסה של התשלום ,
פורסם 2010 בנובמבר 2215 שנים טס?דמגוגיה בגרוש. 160 קמ"ש זו מהירות סבירה לכביש 6.160 קמ"ש זו מהירות גבוהה בכל כביש בעולם (כן, גם באוטובאנים בגרמניה ב-99% מהזמן, אם לא יותר, לא תעבור את ה-130), בטח שאתה לא יודע מה היו תנאי הכביש (עומס/רכבים משתלבים וכו' - ואל תשכח שהוא נתפס בסמוך למחלף, מקום עם פוטנציאל הרבה יותר גבוה לתאונות) או תנאי הרכב (מצב תחזוקתי רעוע, צמיגים סינים סוג ז' וכו').חוץ מזה, אתה נתפס לקטנות. הפואנטה היא לא העבירה אלא העובדה שיש לבחור 100 עבירות קודמות...
פורסם 2010 בנובמבר 2215 שנים מצד אחד אין לי בעיה עם לנסוע 160 בכביש 6מצד שני אני חושב מה הייתי עושה אם הייתי שומע שהנהג שמסיע את הילד שלי לגן נוסע במהירות כזאת (הוא נהג הסעות לילדים לא?) :-X
פורסם 2010 בנובמבר 2215 שנים הפואנטה היא לא העבירה אלא העובדה שיש לבחור 100 עבירות קודמות...וזה שהוא עדיין על הכביש...אני מוכרח לציין שכשביקרתי בגרמניה, המקטעים בהם התאפשרו ברסטים למהירויות של מעבר ל 150 קמ"ש עם הפוקוס סטיישן בה נסעתי היו כה קצרים שזה קצת אכזב. האוטובען כבר נהיה די עמוס בשעות היום. מה שכן - האספלט פשוט איכותי, מלבד המנוע שצווח את הנשמה, לא ממש מרגישים את הדרך.
פורסם 2010 בנובמבר 2215 שנים גם לי יצא לעשות (אמנם בנוסע בכסא הימני - אני טיפה צעיר מידי בשביל לנהוג שם כמשכיר רכב) כמה אלפי ק"מ על אוטובאנים. רוב הנסיעה התבצעה במהירות שנעה בין 100 ל-150 קמ"ש (במכוניות שאפשרו לפחות 30 קמ"ש יותר, פג'ו 5008 ופורד מונדיאו סטיישן - שתיהן בגרסאות דיזליות ושתיהן בעלות לא מעט כוח), שכן תנאי הכביש בד"כ אינם מאפשרים זאת (עומס, הגבלות, פקקים אבל הסבה העיקרית - חוסר הכרות עם הכביש. אגב, גם המקומיים ברוב המקרים לא טסו ב-200 קמ"ש, ככה שבניגוד לסטיגמות זה שמותר לא אומר שנוסעים ככה. גם אלה שהרביצו לרוב נהגו בכלים המתאימים - לא יצא לי לראות פוקוס משייטת ב-170 קמ"ש, אבל יצא לי לראות M3 משייטות ב-200 ויותר - אבל מה שכן זה שאין לי ספק שכולן היו מתוחזקות כראוי - בניגוד למה שהיה קורה בארץ. בנוסף - היא לא תצפור לך או תעשה לך פלאשים - עברה פלילית בגרמניה, אלא תחכה בסבלנות שתפנה לה את הדרך במידה ויש צורך). בנוסף, יש בגרמניה היום מגמה של הגבלת מהירות על האוטובאנים - ורובם נכון להיום מוגבלים (לרוב שילוט אלקטרוני אך לא רק ממה שלי יצא לראות).מה שכן - אם הכבישים פנויים, אפשר להרביץ בכל תנאי מזג אויר בערך (בהנחה שאין שכבת קרח או משהו - לנו יצא להגיע ל-150 בגשם שוטף שלא יבייש את החורף בארץ, ולא האצנו יותר מכך עקב אי הכרות עם הכביש, למרות שבדיעבד זה בהחלט היה אפשרי).לנסוע 160 זה מגניב והכל (וגם "קצת" פחות), אבל בארץ אין לך את התנאים, המרחקים ובעיקר ותרבות הנהיגה המתאימה לכך.
פורסם 2010 בנובמבר 2315 שנים בארץ אין לך את התנאים, המרחקים ובעיקר ותרבות הנהיגה המתאימה לכך. מה שנכון נכון.. אשכרה אנשים עוקפים בלי לאותת רק כדי שבכלל יתנו להם לעקוף, אם הם יאותתו אז יעקפו אותם על ימין ועל שמאל.. רק בישראל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.