השירות של TMS, כבר לא כמו פעם, נקנתה ע"י WellCom, סיכום בע"מ 6 - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

השירות של TMS, כבר לא כמו פעם, נקנתה ע"י WellCom, סיכום בע"מ 6


LazyCat

Recommended Posts

המחשב של אחי נשלח בסביבות ה25.07.2010

עבר סה"כ חודש ועשרה ימים מאז, בהם משפחתי ואני היינו 23 יום בחו"ל.

מבחנתי מדובר בזמן תיקון נורמטיבי, ועוד לפני שטסתי לחו"ל נאמר לי שאצטרך להמתין ליבואן כדי שיגיעו לוחות אם.

שתף אותנו בעדכוניך :)

לא שזה כזה רלוונטי, אך ב- 25.7 אמרת לי שהמחשב אצלם כבר שבוע. בכל מקרה הייתם בחו"ל כשלושה שבועות, כך שזה לא פגע בכם כלכך. אני משתמש במחשבי לכל פיפס קטן בלימודיי לתואר הנדסה, כך שתקופה כזו הייתה פגיעה אנושה בלימודיי ובי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

לא שזה כזה רלוונטי, אך ב- 25.7 אמרת לי שהמחשב אצלם כבר שבוע. בכל מקרה הייתם בחו"ל כשלושה שבועות, כך שזה לא פגע בכם כלכך. אני משתמש במחשבי לכל פיפס קטן בלימודי לתואר הנדסה, כך שתקופה כזו הייתה פגיעה אנושה בי ובלימודי.

אז חודש וחצי בווו הווו :P

גם בי בחצי שנה (ובחצי שנה הנוספת אחריה) פגעה בי העובדה שלא היה לי מחשב לתקופות כו ארוכות כאשר הייתי בלימודים והייתי זקוק למחשב לעבודות עריכה למגמת .

בכל מקרה אנו שוב מדברים על ההנהלה הישנה של TMS, כעת ההנהלה החדשה של TMS עומדת במבחן, ונראה כי המחשב של אחי יסודר במהירות.

בכל מקרה, האם כספך הוחזר? מדוע לא תתפשר על 500 ש"ח וזהו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

...אני הייתי מוכן לוותר על כל זה (אני לא עקשן, ואדם הגיוני), ולקבל רק את מה ששילמתי על הלוח החילופי, כלומר 600ש"ח, הם סרבו, אז עשיתי עוד ויתור וביקשתי רק החזר של 50% משווי הלוח התקול, גם זה הם סירבו, והציעו לי לקחת זיכוי כספי של 50% משווי הלוח התקול לקניה בחנותם בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי, אז עליך באמת לעמוד על שלך ולדרוש החזר כספי במזומן של 500 ש"ח, ובצדק.

אני לא מבין מה זה משנה לחנות, גם אם הם יתנו לך זיכוי לחנות אצלם, כמה הם ירוויחו על זה? 50? 100?

פשוט שיתנו לך כסף במזומן ויסגרו את הסיפור.

אני יודע כשחיפשנו מחליף ל9600GT שלי גיא פשוט הציע את האופציה לקחת פיצוי כספי בסך של 960 ש"ח וללכת לרכוש כרטיסים בחנות אחרת, אז למה לך הם לא נותנים את האופציה הזאת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי, אז עליך באמת לעמוד על שלך ולדרוש החזר כספי במזומן של 500 ש"ח, ובצדק.

אני לא מבין מה זה משנה לחנות, גם אם הם יתנו לך זיכוי לחנות אצלם, כמה הם ירוויחו על זה? 50? 100?

פשוט שיתנו לך כסף במזומן ויסגרו את הסיפור.

אני יודע כשחיפשנו מחליף ל9600GT שלי גיא פשוט הציע את האופציה לקחת פיצוי כספי בסך של 960 ש"ח וללכת לרכוש כרטיסים בחנות אחרת, אז למה לך הם לא נותנים את האופציה הזאת?

אין לי מושג, בשלב שכבר לא הייתה כל אופציה אחרת ונראה כי TMS התבצרו בהצעתם (הלוחות שהציעו) אני התקשרתי למספר חנויות בתקווה למצוא לוח זול שיתן לי את רוב הפונקציות שהשתמשתי בהן בלוח המקורי, כדי אולי להציע פשרה חדשה אך גם אחרי שמצאתי לוח כזה בכ- 600ש"ח, נתקלתי בסירוב, וכן גם בשלב אחרי זה, כשביקשתי רק החזר כספי של 50% מערך הלוח התקול, שוב נתקלתי בסירוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיריל מ-TMS (נראה לי מישהו אמר כאן שהוא אחד העובדים בחנות בנתניה) נרשם לכאן.

http://hwzone.co.il/community/index.php?action=profile;u=64845

למעשה מנהל הסניף של נתניה, ובגלל שבינתיים זהו סניף החנות היחידי, זה אומר שהוא מנהל TMS.

קיריל אמר לי דרך אגב שהסבירות לפתיחת סניף חדש בצפון מחדש היא גבוהה, אבל רוב הסיכויים הם שwellcom לא תשתמש בסניף הישן של TMS.

לפי מה שהבנתי כשדברתי עם TMS הוא שהיא מנסה לפתור את הבעייה של adiz והיא סבורה שבסוף הוא יהיה שבע רצון לאחר שהם ימצאו פתרון לבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

אני אתחיל בהתנצלות בפני חברי הפורום, היות והבטחתי תגובה כבר מזמן ולא עמדתי בכך מפאת לו"ז עמוס.

אני שמח ש- TMS החליטו בכל זאת להצטרף לפורום ולהשתתף בו, חבל שאין תגובה עניינית לנושא כאן.

בהמשך לסיפור שלי וסיכום...

כפי שכתבתי בפתיחת הנושא ובתגובות, פניתי למועצה לצרכנות והם (לדבריהם) פנו ל- TMS, היות ונאמר לי ע"י נציג המועצה שהתהליך הינו מאוד ארוך (שבועות עד חודשים) פניתי ליעוץ מקצועי חיצוני (חבר בפורום דחף אותי לזה ללא ידעתו, וכן עזר לי רבות), נשלחה התראה פורמלית לפני תביעה ל- TMS.

ברגע שהתקבלה ב- TMS ההתראה, קיבלתי טלפון מנציג שהזדהה מטעם CD-LOG (ומאוחר יותר התברר כי הוא הסמנכ"ל), וחוץ מהדיבור הציני לחוץ שלו השיחה הייתה טובה, סוף סוף מישהו שאפשר לסגור איתו את העניין ולא תלוי בגורמים נוספים, הוא אמר שהוא יזכה אותי בעלות הלוח שקניתי (600ש"ח) ובזה הסתיימה השיחה, לאחר מספר ימים התקשר אלי קיריל ואמר כי יש ברשותו צ'ק על סה"כ הסכום הנאמר ואני מוזמן לבוא לקחת אותו.

אני מרוצה מכך שקיבלתי החזר כספי על הלוח, אך לגבי הדרך אותה הוליכו אותי לקבלת החזר זה ממש אכזבה אותי ובעקבות זה לקחתי את עסקי למקום אחר (יש לי עוד כמה מחשבים וציוד באחריות TMS, אני מקווה שלא יהיו עוד בעיות, ואצטרך לבחון שנית את שירותם, ואם כן לקחים כבר הוסקו). חשבתי בסיכום לכתוב את הנזק (זמן וכספי) לאשורו שנגרם לי מהסיפור הזה, אך אני אוותר ואתן למי שרוצה, להבין את הדברים ממה שנאמר עד כה. שכל אחד ישפוט בעצמו.

תודה וחג שמח:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פניתי ליעוץ מקצועי חיצוני (חבר בפורום דחף אותי לזה ללא ידעתו, וכן עזר לי רבות), נשלחה התראה פורמלית לפני תביעה ל- TMS.

אז מדברייך עולה:

1. אם סמנכ"ל CD-LOG מדבר בשם TMS אז כל הסיפור של מר קיריל שהוא רשם פה הוא תמוה בלשון המעטה ומה שאני ו Proteus רשמנו והבאנו הוכחות לכאורה (הזיהוי הרשמי של החברה ברשם החברות והלינקים שהבאתי המצביעים אפילו על אותה תיבת דואר) משמעו TMS היא "חנות המפעל" של היבואן CD-LOG ומנוהלת על ידה. מה שטוב הוא שלפחות מאחוריהם עומד יבואן והם לא איזו חנות בלי גב.

2. תפרט בבקשה על הייעוץ החיצוני הזה ומה התהליך שעשית/כמה זמן לקח/מחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מדברייך עולה:

1. אם סמנכ"ל CD-LOG מדבר בשם TMS אז כל הסיפור של מר קיריל שהוא רשם פה הוא תמוה בלשון המעטה ומה שאני ו Proteus רשמנו והבאנו הוכחות לכאורה (הזיהוי הרשמי של החברה ברשם החברות והלינקים שהבאתי המצביעים אפילו על אותה תיבת דואר) משמעו TMS היא "חנות המפעל" של היבואן CD-LOG ומנוהלת על ידה. מה שטוב הוא שלפחות מאחוריהם עומד יבואן והם לא איזו חנות בלי גב.

2. תפרט בבקשה על הייעוץ החיצוני הזה ומה התהליך שעשית/כמה זמן לקח/מחיר.

לגבי אחד, אם נאסוף את כל העובדות, כך זה נראה.

לגבי שתיים, יש לי 2 עו"ד במשפחה, אחרי עזרה מחבר פורום שנראה כי יש לו ניסיון בתחום, הבנתי שאני צריך עזרה מקצועית (ולא רציתי להמשיך להציק לו ;)) אז פניתי אליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...