השירות של TMS, כבר לא כמו פעם, נקנתה ע"י WellCom, סיכום בע"מ 6 - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

השירות של TMS, כבר לא כמו פעם, נקנתה ע"י WellCom, סיכום בע"מ 6


LazyCat

Recommended Posts

*אין לקחת את המתואר להלן כעובדה, זה נכתב ממה ששמעתי פה ושם.

אלכס, אני אשמח אם פעם הבאה תשאיר את הניתוחי שוק שלך אצלך ולא לפרסם דברים שאין לך מושג ירוק בהם

למרות שרשמת שזה לא עובדה אלא ממה ששמעת לא פותרת אותך מאחריות על דבריך וכתיבת דברים שאינם מעניינך ובטח שהם לא נכונים מיותרת לחלוטין.

גיא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

לי כרגע יש מחשב אחד בתיקון אצל TMS ומחשב אחד שכבר חזר אליי.

אני אסכם את זה ככה.

השירות האדיב שאני מקבל כרגע מTMS (ומקיריל במיוחד) לא השתנה מהשירות האדיב שקיבלתי מגיא לפני סגירת הסניף.

גם TMS של פעם וגם TMS של היום מבחינתי נשארו עם שירות איכותי ואדיב.

לדוגמא, החליפו לי את לוח האם במחשב הראשון לEP45-DS3, וביקשתי מTMS ה"חדשה" אותו למחשב של אחי שכרגע נמצא בתיקון.

אמנם זה לקח חודש עד שהיבואן קיבל אתמול 1600 לוחות אם של ג'יגבייט, נמצא במיון אחד כזה, הEP45-DS3, וקיריל ביקש מהיבואן שישלח לו את אותו הלוח כדי שיבדוק שהוא תקין.

קיריל דאג לעדכן אותי במייל על ההתפתחות.

לאחר סיום הטיפול בלוח האם נעבור לתחילת הטיפול בהחלפת ה9600GT לHD5850 :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אור באיזה סניף של TMS קנית אם אפשר לדעת.

והאם כל הרשת היא אותה הבעלים עכשיו או שזה זכיינים?

אני רכשתי את מחשבי בסניף TMS חיפה, עוד לפני האיחוד עם פוקס, היה רק סניף אחד.

הדבר היחיד שאני יודע הוא שקיריל הוא מנהל TMS נתניה, ואם באמת סניף חיפה לא קיים יותר, אז אני מניח שקיריל הוא מנהל TMS.

לפני קיריל אני יודע שגיא היה מנהל TMS (נסעתי אליו מהרצליה עד חיפה כדי למסור את המחשב באופן פרטי, אני זוכר שהחנות הייתה בתפקוד מלא כשבאתי, וזה עוד היה גם כאשר סניף נתניה היה פתוח)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלכס, אני אשמח אם פעם הבאה תשאיר את הניתוחי שוק שלך אצלך ולא לפרסם דברים שאין לך מושג ירוק בהם

למרות שרשמת שזה לא עובדה אלא ממה ששמעת לא פותרת אותך מאחריות על דבריך וכתיבת דברים שאינם מעניינך ובטח שהם לא נכונים מיותרת לחלוטין.

גיא

גיא שלום,

אם דבריו של אלכס לא נכונים, למה אתה לא מגיב לנושא השירשור הזה כמו שאתה תמיד מגיב בנושאים הקשורים ל- TMS ?

בנוסף לזה, מנהל סניף נתניה - קיריל, אמר לי בעצמו כי אתה כבר לא עובד ב- TMS.

לי כרגע יש מחשב אחד בתיקון אצל TMS ומחשב אחד שכבר חזר אליי.

אני אסכם את זה ככה.

השירות האדיב שאני מקבל כרגע מTMS (ומקיריל במיוחד) לא השתנה מהשירות האדיב שקיבלתי מגיא לפני סגירת הסניף.

גם TMS של פעם וגם TMS של היום מבחינתי נשארו עם שירות איכותי ואדיב.

לדוגמא, החליפו לי את לוח האם במחשב הראשון לEP45-DS3, וביקשתי מTMS ה"חדשה" אותו למחשב של אחי שכרגע נמצא בתיקון.

אמנם זה לקח חודש עד שהיבואן קיבל אתמול 1600 לוחות אם של ג'יגבייט, נמצא במיון אחד כזה, הEP45-DS3, וקיריל ביקש מהיבואן שישלח לו את אותו הלוח כדי שיבדוק שהוא תקין.

קיריל דאג לעדכן אותי במייל על ההתפתחות.

לאחר סיום הטיפול בלוח האם נעבור לתחילת הטיפול בהחלפת ה9600GT לHD5850 :)

אור, אם כבר אתה מגיב כאן, לי ציירת תמונה קצת שונה לגבי הטיפול בך ובאחיך.

ציינתי כבר בשירשור הזה ואציין שוב, העובדים שהיו מולי (גיא, קיריל, אלכס) היו אדיבים ומבינים, אך נראה שההנהלה עצמה (אולי בעלים), עם גישה שונה לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גיא שלום,

אם דבריו של אלכס לא נכונים, למה אתה לא מגיב לנושא השירשור הזה כמו שאתה תמיד מגיב בנושאים הקשורים ל- TMS ?

בנוסף לזה, מנהל סניף נתניה - קיריל, אמר לי בעצמו כי אתה כבר לא עובד ב- TMS.

אור, אם כבר אתה מגיב כאן, לי ציירת תמונה קצת שונה לגבי הטיפול בך ובאחיך.

יותר מזה... במקום להגיב עניינית בדיוק מה קרה ש-TMS התפרקה מניהולו של גיא כמו ש-adiz כתב, "גיא" מתקיף אותי...

אנחנו פה בשביל להרים את הדגל ולהגיד לגולשים אם חנות/רשת X הופכת ל "לוגו". לי אין שום אינטרס להגיד שום דבר על אף אחד, ההיפך - אני רוצה בעצמי להבין מה קרה לרשת שהייתה מצויינת, עשתה טעות, התמזגה, התפרקה ונשאר ממנה לפי השמועות (ומה שגולשים מציגים פה) אבק כוכבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גיא שלום,

אם דבריו של אלכס לא נכונים, למה אתה לא מגיב לנושא השירשור הזה כמו שאתה תמיד מגיב בנושאים הקשורים ל- TMS ?

בנוסף לזה, מנהל סניף נתניה - קיריל, אמר לי בעצמו כי אתה כבר לא עובד ב- TMS.

אור, אם כבר אתה מגיב כאן, לי ציירת תמונה קצת שונה לגבי הטיפול בך ובאחיך.

ציינתי כבר בשירשור הזה ואציין שוב, העובדים שהיו מולי (גיא, קיריל, אלכס) היו אדיבים ומבינים, אך נראה שההנהלה עצמה (אולי בעלים), עם גישה שונה לחלוטין.

אתה צודק, אכן ציירתי תמונה שונה לגבי הטיפול, אבל כאשר מסתכלים על התמונה הגדולה, רואים שבתכלס רק הרווחתי.

לא מדובר באשמת החנות TMS שNVIDIA יצרה פשוט לוח אם דפוק (במקרה שלי הP5N-D) שגרם לי רק ורק צרות, ואני אסיר תודה על כך שהם החליפו אותו מפני שלפי החוזה באחריות הם לא חייבים לעשות ככה, הם פשוט יכולים להמשיך להביא לי לוחות P5N-D חלופיים עד שתגמר האחריות (מה שלא קרה, והלוח הוחלף לEP45-DS3)

בנוסף, הם החליפו לי את כרטיסי המסך לHD5850, כרטיס יותר חזק ומתקדם מה9800GT שהיו לי, ובעצם נחשב כסטנדרט כיום בשוק משחקי הHigh-End, בדיוק כמו בתקופה בה ה9600GT היה נחשב לסטנדרט לפני שנתיים, כאשר קניתי את המחשב.

בתכלס יצאתי מרוצה מהעניין, אמנם הייתי צריך לסבול שנתיים של כאבי ראש עד שהבינו מה הייתה הבעייה, כעת אני רגוע, ומשלים את השנתיים שפיספסתי בגיימינג.

אין יותר קריסות, והמחשב חזק יותר מאי פעם.

לצורך השוואה, כעת כאשר הבעייה ידועה לא לוקח יותר מחודשיים כדי לאתר את התקלה (כאשר אנו היינו בחו"ל) ולהחליף את כל החלקים לחלקים הספציפיים שאני מבקש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאלכס, ולשאר הגולשים,

אני לא מגיב יותר בדיונים שקשורים לTMS כיוון שאינני חלק מTMS יותר,

הבעלות של TMS, החנות, האתר והמותג היא של קבוצת וולקום,

זה עדיין לא משנה את העובדה שמעצבן אותי לראות אנשים רושמים דברים על גבי הפורום שהם לא נכונים, ולא אין לי כל כוונה לפתוח את הנושא ולהסביר את ההיסטוריה של חברת TMS.

חנות TMS קיימת, צוות שונה, עדיין אותם עקרונות, מקווה שאנשים יזכרו את זה ולא תווצר מפולת שלגים בגלל הצהרות, שמועות או כיתובים לא במקום בדיון הזה או באחרים,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום גיא,

אחרי דיון כזה ובוא ניתן לראות מספר לקוחות לא מרוצים, בתור לקוח שרוצה ללכת ולרכוש רכיבים חדשים אני לא מוכן לקחת את הסיכון שיעשו לי בעיות עם חלק תקול ולא יכבדו אחריות.

ע"פ התגובות לא נראה שטיב השירות נשאר כמו שהיה.

אני מקווה שאלו סתם מקרים בודדים, אשמח אם מישהו יעלה גם את הצד השני שכן קיבל שירות טוב וכד'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום גיא,

אחרי דיון כזה ובוא ניתן לראות מספר לקוחות לא מרוצים, בתור לקוח שרוצה ללכת ולרכוש רכיבים חדשים אני לא מוכן לקחת את הסיכון שיעשו לי בעיות עם חלק תקול ולא יכבדו אחריות.

ע"פ התגובות לא נראה שטיב השירות נשאר כמו שהיה.

אני מקווה שאלו סתם מקרים בודדים, אשמח אם מישהו יעלה גם את הצד השני שכן קיבל שירות טוב וכד'.

מה שאתה קורא עכשיו אלו הסנוניות הראשונות מהשירות של TMS בבעלות החדשה, כך שעל פניו זה לא נראה טוב (ואני לא כותב את זה בעקבות זה שנפגעתי מהם).

@אור

אני לא קורא למה שהעבירו אותך ואת אחיך, שירות טוב, למרות שבסוף (אחרי מרורים) קיבלת את מה שרצית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאתה קורא עכשיו אלו הסנוניות הראשונות מהשירות של TMS בבעלות החדשה, כך שעל פניו זה לא נראה טוב (ואני לא כותב את זה בעקבות זה שנפגעתי מהם).

@אור

אני לא קורא למה שהעבירו אותך ואת אחיך, שירות טוב, למרות שבסוף (אחרי מרורים) קיבלת את מה שרצית.

עליי להזכיר לך שמה שעבר עליי התרחש עוד מהרגע שקניתי את המחשב, עוד לפני שFOX וTMS התאחדו, והוא נגמר לפני עזיבתו של גיא.

כעת, המחשב של אחי מטופל על ידי ההנהלה החדשה, שאת טיב השירות שלה אנו לא הכרנו עד הסוף (גם המקרה שלך טופל לבסוף בהנהלתו של גיא כמו שסיפרת לי)

כל מה שבאתי לומר הוא שאני חווה שירות טוב מאוד מההנהלה החדשה בTMS שהחזיקה את המחשב של אחי בהמתנה ללוחות אם מהיבואן בזמן שאנו היינו בחו"ל.

יכול להיות שגם לך adiz כעת לאחר שהגיעו 1600 לוחות אם חדשים ליבואן היו נותנים את הלוח שביקשת, אבל אז אלה היו כל הלוחות שהיו להם להציע לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המתנה של כמעט חודשיים, אם אני זוכר את דבריך נכון ?

בכל מקרה, בסיפור שלי עובדי סניף נתניה התחילו לטפל, ואז הטיפול עבר לגיא ואח"כ שוב עבר למנהל סניף נתניה קיריל, בשום שלב לא ידעו אותי ולא הציעו לי לחכות ללוחות שהיו אמורים להגיע.

אגב,

יש קצת עדכונים לגבי הסיפור שלי, אבל אני אוסיף אותם מאוחר יותר, היות ונאמרו דברים, אך לא נעשה דבר בפועל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המתנה של כמעט חודשיים, אם אני זוכר את דבריך נכון ?

בכל מקרה, בסיפור שלי עובדי סניף נתניה התחילו לטפל, ואז הטיפול עבר לגיא ואח"כ שוב עבר למנהל סניף נתניה קיריל, בשום שלב לא ידעו אותי ולא הציעו לי לחכות ללוחות שהיו אמורים להגיע.

אגב,

יש קצת עדכונים לגבי הסיפור שלי, אבל אני אוסיף אותם מאוחר יותר, היות ונאמרו דברים, אך לא נעשה דבר.

המחשב של אחי נשלח בסביבות ה25.07.2010

עבר סה"כ חודש ועשרה ימים מאז, בהם משפחתי ואני היינו 23 יום בחו"ל.

מבחנתי מדובר בזמן תיקון נורמטיבי, ועוד לפני שטסתי לחו"ל נאמר לי שאצטרך להמתין ליבואן כדי שיגיעו לוחות אם.

שתף אותנו בעדכוניך :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאלכס, ולשאר הגולשים,

אני לא מגיב יותר בדיונים שקשורים לTMS כיוון שאינני חלק מTMS יותר,

הבעלות של TMS, החנות, האתר והמותג היא של קבוצת וולקום,

זה עדיין לא משנה את העובדה שמעצבן אותי לראות אנשים רושמים דברים על גבי הפורום שהם לא נכונים, ולא אין לי כל כוונה לפתוח את הנושא ולהסביר את ההיסטוריה של חברת TMS.

חנות TMS קיימת, צוות שונה, עדיין אותם עקרונות, מקווה שאנשים יזכרו את זה ולא תווצר מפולת שלגים בגלל הצהרות, שמועות או כיתובים לא במקום בדיון הזה או באחרים,

גיא,

אני מקבל את מה שאתה אומר כמו שהוא וגם לא אוסיף כי תגובתך מפורטת ומכובדת.

אני מאחל בהצלחה ל-TMS החדשה (ובמילים אחרות "חנות המפעל" של CD-LOG.CO.IL) ומקווה ש"ישמרו על הפירמה".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...