בעיה בחיבור XBOX 360 ב-HDMI: לא רואים דבר - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בחיבור XBOX 360 ב-HDMI: לא רואים דבר


Fkl0ster

Recommended Posts

שלום,

עד היום עבדתי עם ה-XBOX 360 בחיבור VGA. עברתי להתקן תצוגה אחר, שעובד ברזולוציה אחרת ובחיבור . בהדלקה הראשונה עם ההתקן החדש, אין שום תצוגה והקונסולה פועלת כרגיל.

האם הקונסולה עדיין זוכרת את ההגדרות הקודמות ולכן מנסה להוציא אות דרך יציאת ה-A/V של מיקרוסופט (היכן שה- לא עובר ולכן איני רואה דבר), או שהבעיה במקום אחר? אם כן, יש דרך לאפס אותה, או שאני חייב שוב להתחבר להתקן הישן וליידע את הקונסולה באמצעות התפריטים על המעבר לחיבור HDMI? (לפי מיטב זכרוני, הגדרת המחבר היא אוטומטית, כלומר הקונסולה סורקת את כל היציאות וננעלת על אחת מהן לפי סדר עדיפות פנימי שהוכתב לה)

תודה רבה! :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי 360 -ככה שאני לא יכול לדעת באמת איך לפתור את זה

אבל בכללי אתה יכול לבדוק בגוגל עם יש אפשרות לחזור ל"הגדרות מפעל" ואז לנסות להתחבר דרך הHDMI

כמו כן הטלוויזיה גם צריכה להיות מוגדרת ככה -ועוד דבר לחלק מהטלוויזיות יש כמה ובחלקן זה צריך להיות בערוץ המסוים כדי לזהות

במיוחד שיש לך יותר מדבר אחד מחובר לHDMI

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא שכדי לעשות אתחול לקונסולה, היא צריכה לזהות את הבקר; אלא שהבקר לא מסתנכרן לפני שהקונסולה זיהתה שהיא מחוברת להתקן תצוגה כלשהו. כבל ה-A/V של מיקורוספט לא נמצא איתי, רק כבל ה- שכאמור לא מאפשר לראות דבר כשהוא מחבר בין הקונסולה להתקן התצוגה.

יש דרך אחרת לעקוף את מצב הביש המגוחך הזה או שאני חייב את כבל ה-A/V של בהישג יד כדי לעשות אתחול או אפילו שינוי בהגדרות התצוגה?

אני מקווה מאד שעד אז אני לא נשאר עם משקולת נייר, כי בעצם אין לי דרך לתקשר עם הקונסולה. איזה מין תכנון הנדסי הוא זה, שלא מאפשר לבצע אתחול מבלי להיזדקק לעזרים נוספים (במקרה הזה, בקר ו\או כבל A/V)? :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי כבל A/V כי לא לקחתי אותו איתי וחשבתי שאני מסודר עם כבל ה- שהשאלתי מחבר. עניין הבקר הלא מסתנכרן הוא דבר אחר - מקריאה ברשת הבנתי שאם הקונסולה לא מצליחה לאתר להתקן תצוגה (החל מכבל תקול, דרך חיבור לא נכון וכלה בהתקן תצוגה שלא תומך ברזולוציה), היא לא מסתנכרנת עם הבקר והרי רק דרך הבקר אפשר לבצע אתחול לקונסולה!! איך כזה דבר חמק מהמהנדסים, אני לא יודע. פשוט הזוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהתחשב בזה שכדי לרסט את הגדרות התצוגה של המכשיר אתה צריך להשתמש בשלט

קצת מוזר שהוא לא מסתנכרן לך.

זאת בכל מקרה הדרך לרסט את הגדרות התצוגה:

תוודא שאין דיסק במכשיר ותכבה אותו.

תדליק את המכשיר ע"י לחיצה ארוכה על הכפתור האמצעי בשלט.

כשהמכשיר נדלק תלחץ על הכפתורים Y ו- RT ביחד בלי לעזוב עד שהמכשיר ירסט את עצמו.

כשהוא יידלק ההגדרות של המכשיר יחזרו לברירת המחדל שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יודע שזו הפרוצדורה, אלא שלפי מה שאני הבנתי הקונסולה צריכה "להרגיש" שהיא מחוברת לכבל כלשהו מבחינת אודיו\וידאו. כאמור, הכבל של מיקרוסופט (זה שנכנס ליציאה המיוחדת בקונסולה) לא איתי וכנראה שמשהו לא בסדר בחיבור ה- (או שהכבל לא תקין, או שהטלויזיה לא תומכת ברזולוציה שהקונסולה מוציאה) אז אני נשאר עם קונסולה שלא מוכנה להסתנכרן עם הבקר שלה.

האם הקונסולה אמורה להסתנכרן עם הבקר גם כשהיא רק מחוברת לחשמל?

עוד רעיונות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החלפתי כבל , עכשיו הכל בסדר. אבל, אני רוצה לדעת באילו הגדרות תצוגה כדאי לי לבחור: באופן אוטומטי הקונסולה בחרה ב-1080i, אבל יש לי גם 480p, 720p ו-1080p. הטלויזיה היא HD Ready (הרזולוציה הטבעית שלה היא 1360x768 או משהו כזה).

האם לתת לקונסולה להוציא 1080i או אפילו 1080p ולתת לטלויזיה לעשות downscale או שקצב התמונות עשוי להיות גבוה יותר במידה מובחנת ב-720p?

האם יש משחקים לקונסולה שהם מיועדים לרזולוציה מסוימת ואם כן, לאיזו רזולוציה מיועדים הרוב? (נשמע מוזר, אבל קראתי פעם על משחקים שהם 720p ואחרים שהם יותר, כלומר שהמשחקים עצמם לא תומכים ברזולוציה גבוהה יותר)

מה לגבי סכמת הצבעים? להשאיר על או להעביר ל-Auto? (כך שהקונסולה יכולה לבחור ב-Yc משהו..)

מה לבחור ב-reference level?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...