אקספון? טריפל C? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אקספון? טריפל C?


Demagh

Recommended Posts

אני אצטרך כנראה שוב להחליף ספקית (כמו כל שנה) על מנת לקבל מחיר הגיוני לחבילת גלישה במהלך שבוע הבא. מישהו שמע על אקספון וטריפל סי? מישהו מנוי אצלהן?

לפי מה שאני יודע, אקספון קונה תעבורה מבזק בינלאומי, אז היא אמורה להיות יחסית בסדר...

טריפל סי ממש חדשה, יש למישהו נסיון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטפרתי השבוע ל-018, 8 מגה. בהתחלה הייתי מרוצה אבל במהרה שמתי לב שברגע שאתה מתחיל להוריד קובץ המהירות מזנקת למקס(בעצם ל-940) אבל אחרי כמה שניות המהירות יורדת לאזור ה-700 ושם זה מתייצב. כשבדקתי את מהירות התשתית המהירות הייתה יציבה על המקס(1000+). נראה כמו תרגיל לחסכון בתעבורה אם אתה שואל אותי. לא מרוצה.

אולי למרות הכל הבעיה אצלי, מקווה שעוד לקוחות 018 יגיבו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשה "לנסות" את אורנג' כיוון שהם דורשים התחייבות. אני במקומך הייתי מנסה את טריפל סי - מחירים נמוכים ואין התחייבות. תהיה מרוצה? תשאר. לא תהיה מרוצה? תעזוב אחרי חודש חודשיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התמיכה הטכנית שלהם רצינית ומעולה, עם זמן המתנה מאוד קצר עד אפסי(גם בשעות הצהריים).

אני מנוי אצלם למעלה מחצי שנה.

המחיר טוב לחבילה שכוללת טלפון+אינטרנט, לא הכי זול שאפשר למצוא.

אני כבר לא זוכר אם לקוחות שמנויים ללא התחייבות מקבלים SMARTBOX חינם(כמעט בטוח שזה רק עם התחייבות), אבל הוא מכשיר מצויין בהשוואה לרוב הנתבים שבזק/הוט מחלקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני באורנג', אם אתה מוכן לשלם אפשר גם להתחבר בלי התחייבות, זמן המתנה לא מורגש וגם העובדים שלהם רציניים ויודעים את העבודה שלהם. מאז שהתחברתי אליהם לא היו לי איתם בעיות והכל היה יציב ועבד כמו שצריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העדיפות הראשונה שלי היא האיכות ( חיבור יציב בלי ניתוקים ושימוש כמה שיותר מלא ברוחב הפס ) בעדיפות שניה השירות והמחיר בעדיפות שלישית , אני מוכן לשלם מעט יותר ולהינות הרבה יותר :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני דווקא מתלבט בין שני הספקיות האלה כי הן הכי זולות.. אני סה"כ גולש ב-2.5 מגה, לא יותר מדי. אני לא חושב שאני אושפע מtraffic shaping או כל דבר אחר.

וסתם בשביל הפרוטוקול - אורנג' מציעה מחיר פי 2 יותר גבוה מהן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם ל 018 אין התחייבות. ההבדל הגדול בין החברות הוא ש 018 רוכבת על התשתית של בינלאומי (גם אורנג') ול CCC יש תשתית משלהם, מה שאומר שאם לבזק בינלאומי יש בעיות בתשתית גם ב 018 ואורנג' יכולות להיות בעיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...