שאלה על האחריות של DELL 2209WA - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה על האחריות של DELL 2209WA


ArchDevil

Recommended Posts

טוב עוד מעט אניחוזר לישראל בעוד 20 יום ואנני רוצה לרכוש תמסך 2209WA

אבל שמעתי שעוד מעט הוא יוצא מפס היצור האם זה נכון? אם עדיין אני יקנה אותו ותיהיה לי אחריות אם יהיו חייבים לתקן\להחליף תמסך לא משנה גם אם לא מייצרים אותו עוד נכון?

ואיך הוא לגיימינג?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע סתם שאלתי שאחר כך אם יקרה משהו והם יסרבו להחליף או לתקן תמסך אם הוא כבר לא מיוצר.

אני פשוט רוצה להיות בטוח ב 120%.

ודרך אגב איך המסך לגיימינג?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאני קניתי את ה2007FP שלי מנקסטופ (יבואן אפור, זאת אומרת, לא רשמי של דל) הוא כבר לא היה בייצור.

שנתיים אחרי זה הייתה לי בעיה במסך, אומנם חיכיתי חודשיים של טירטורים ואלטרנטיבות אבל בסופו של דבר המסך הוחלף למסך חדש 2007FP (אך עם פיקסל שרוף אחד בתחתי המסך)

בקיצור, אין לך מה לדאוג :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחריות לא קיימת בשביל החלפה, אלא בשביל תיקון קודם כל.

אני גם לא בטוח איך בדיוק היו מחליפים לי מסך כזה כאשר Viewsonic לא מייצרת שום מסכים עם נתונים מקבילים מאז.

לגיימינג הוא כמובן מצויין. בדיוק חבר שלי קנה אותו שבוע שעבר בהמלצתי החמה ונהנה מכל רגע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחריות לא קיימת בשביל החלפה, אלא בשביל תיקון קודם כל.

אני גם לא בטוח איך בדיוק היו מחליפים לי מסך כזה כאשר Viewsonic לא מייצרת שום מסכים עם נתונים מקבילים מאז.

לגיימינג הוא כמובן מצויין. בדיוק חבר שלי קנה אותו שבוע שעבר בהמלצתי החמה ונהנה מכל רגע.

אה נכון זה נפלט לי מהזכרון :P

למעשה באותו חודש ראשון שלחנו לנקסטופ את המסך התקול, והם פירקו אותו בעצמם והחליפו את הפאנל (לבד!!!) שהוא בעצם הייתה הבעיה.

בגלל שהם תיקנו את המסך בצורה הזאת, נכנס אבק בין הפאנל למסך מה שגרם למסך מלא בגושים אפורים דהויים (שאם היית דופק על המסך באותה נקודה הם היו אפילו מחליקים מטה)

לאחר חודש המסך הוחלף במסך חדש 2007FP.

אגב, אל תשכח שכל יצרן שמכבד את עצמו (Abit, וכ'ו...) מחזיקים סטוק של המסכים שהם הפסיקו לייצר למשך 3 שנים למקרה שיהיה צריך לממש אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאני קניתי את ה2007FP שלי מנקסטופ (יבואן אפור' date=' זאת אומרת, לא רשמי של דל) הוא כבר לא היה בייצור.

שנתיים אחרי זה הייתה לי בעיה במסך, אומנם חיכיתי חודשיים של טירטורים ואלטרנטיבות אבל בסופו של דבר המסך הוחלף למסך חדש 2007FP (אך עם פיקסל שרוף אחד בתחתי המסך)

בקיצור, אין לך מה לדאוג :)

[/quote']

תנחחומיי. אני קניתי ב-50 שקל יותר מהיבואן הרישמי, ויש לי אחריות בבית הלקוח תוך יום-יומיים עם החלפה מיידית אם צריך, במשך 3 שנים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנחחומיי. אני קניתי ב-50 שקל יותר מהיבואן הרישמי, ויש לי אחריות בבית הלקוח תוך יום-יומיים עם החלפה מיידית אם צריך, במשך 3 שנים..

אם מישהו יביא לך 2007FP/2007WFP תוך יום-יומיים עד הבית, אני צנצנת.

אפילו אם יש לך אחריות VIP של מנכ"ל העולמית.

המסכים האלה קשים מאוד להשגה עד כדי לא זמינים.

אני בזמנו החלפתי ביעל פתרונות (נציגות הרשמית), ולקח להם כמה שבועות עד שהם השיגו חתיכה.

יש פה אשכול של בחור שהיה צריך להחליף 2007WFP אצל היבואן הרשמי (ווו!! רשמי!!!) ולא היה להם לתת לו, אז קיבל 2209WA במקום (לא שזה רע).

אגב, בכל מצב שהמסך לא ניתן להשגה, תקבל את הדגם המחליף או המשודרג, ובתנאי שהוא לא פחות טוב מהמקורי. זו המדיניות של העולמית, וזה מה שתקבל, לא משנה מי היבואן שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אממ..... תן לי סיבה אחת למה שאני ארצה להחליף את מסך ה-22 שלי במסך 20 פחות טוב?

אתה רק מחזק את הטענה שלי. בזכות זה שהוספתי 50 ש"ח על פני קניה ביבואן אפור, קיבלתי אחריות מלאה ל-3 שנים בבית הלקוח עם next business day וכמו שאתה אומר בעצמך - אם לא יהיה להם את אותו הדגם, אני רק ארוויח מזה ואקבל דגם טוב יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אממ..... תן לי סיבה אחת למה שאני ארצה להחליף את מסך ה-22 שלי במסך 20 פחות טוב?

אתה רק מחזק את הטענה שלי. בזכות זה שהוספתי 50 ש"ח על פני קניה ביבואן אפור, קיבלתי אחריות מלאה ל-3 שנים בבית הלקוח עם next business day וכמו שאתה אומר בעצמך - אם לא יהיה להם את אותו הדגם, אני רק ארוויח מזה ואקבל דגם טוב יותר.

מי אמר שהוא מחליף\יחליף מסך 22 למסך 20?

במקרה שלי הוחלף מסך ה20 למסך 20 (למרות שהייתי יכולגם לקחת את ה22, אבל העדפתי את ה2007FP בגלל שיש לו יותר כניסות , וכמובן בגלל שהוא מרובע)

אגב ההנחה שהשגתי באותה קנייה הייתה בין 300-500 ש"ח, שום דבר שקרוב ל50 ש"ח.

כדי להשיג היום מסך 2007FP/2007WFP דרושים מאמצים לא אנושיים.

נקסטופ השיגה את הפאנל למסך לפני שהוחלף (התיקון הראשון) ממסך תקול שקנתה בארה"ב עם פאנל תקין (AS-IS), אחרי התיקון הכושל נקסטופ נאלצה לרכוש מסך חדש מחו"ל וזה באמת לוקח חודש עד שזה מגיע.

היבואן הרשמי היה מביא לי סה"כ מסך חלופי (כמו ה22, משהו שלא ריצית)

למעשה, נקסטופ שוחחה עם יעל וזאת האופציה שיעל (היבואנית הרשמית של DELL) הציעה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אממ..... תן לי סיבה אחת למה שאני ארצה להחליף את מסך ה-22 שלי במסך 20 פחות טוב?

אתה רק מחזק את הטענה שלי. בזכות זה שהוספתי 50 ש"ח על פני קניה ביבואן אפור, קיבלתי אחריות מלאה ל-3 שנים בבית הלקוח עם next business day וכמו שאתה אומר בעצמך - אם לא יהיה להם את אותו הדגם, אני רק ארוויח מזה ואקבל דגם טוב יותר.

אתה כנראה עובד קשה על לסתום את המוח שלך מפני כל טיעון חיצוני. אז אאכיל אותך בכפית, אם לא תתנגד. :)

כל מה שאמרתי הוא שה-next business day שלך יהיה שווה לת*ת, אם וכאשר תרצה להחליף את המסך במצב שבו הוא כבר לא מיוצר/נמכר/זמין.

תצטרך לחכות זמן לא מבוטל עד שישיגו לך תחליף, ובמצב מסוים ייתכן שישדרגו אותך ותרוויח, אבל זו מדיניות העולמית, ואין שום קשר מאיזה יבואן קנית. בסופו של דבר גם המסכים של נקסטופ מוחלפים אצל "יעל".

את דגמי ה2007 הבאתי סה"כ בתור דוגמה. לא חוכמה להחליף את ה2209WA עכשיו כשהוא קיים בכל חור. נראה מה יקרה עוד שנתיים וחצי.

יכולים להיות יתרונות לא מבוטלים של רכישה אצל יבואן אחד ולא אחר - לחלקם יש שירות UPS עד הבית, לחלקם יש תחנות איסוף מסוימות בלבד, וזה עשוי להיות משמעותי. אני לא חולק על זה שכמעט תמיד עדיף לשלם עוד 50 שקלים בשביל האקסטרה הזאת. רק אל תשלה את עצמך במחשבות שאותו יבואן "רשמי" ייתן לך גיבוי טוב יותר מהיבואן ה"מקבילי" במצבים שבאמת יהיו בעייתיים (קרי - המסך לא זמין אפילו אצל היצרן).

ושתי נקודות אחרונות:

ראשית - באותה קנייה שאור כהן אירגן ושבה קנה לעצמו את המסך - הפרשי המחירים בין נקסטופ לבין כל המקורות האחרים היו כ-300 שקלים, אם זכרוני לא מטעה אותי - כ-15% ממחיר המסכים דאז, ובטח ובטח לא 50 שקלים. זה כבר סכום שיכול להצדיק לאנשים רבים את הסיכון המחושב של קנייה מיבואן "פחות רשמי". במיוחד כשלא מדובר על הבדל של יש ואין, אלא רק על נוחות בתהליך מימוש האחריות, אם זה נדרש.

שנית - נסקטופ בזמנו, לפחות ב2-3 מקרים שאני מכיר אישית, במצב שבו נדרשה החלפת מסך באחריות, והיה קושי להשיגו, הציעו לאנשים שלא היו מעוניינים להמתין אופציה של זיכוי כספי מלא (וכאן מדובר על מסך משומש בן-משומש). לא כל חנות ולא כל יבואן יציעו אפשרות כזו.

רק כדי לשים את הדברים בפרופורציה מסוימת.

עריכה: תודה ל-Play שהקדים אותי והדגים את הנקודות שרציתי להבהיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה טועה פעמיים. גם לגבי הפרש המחיר (50 ש"ח בלבד) וגם לגבי האחריות - האחריות היא "במעבדות נקסטופ" ואת זה יעקוב ציין במפורש. ממש לא אצל יעל (שלמיטב ידיעתי בכלל לא מטפלים במסכים אלא פותחים קריאת שירות אצל אומניטק/בינת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...