איזה גיר אתם מעדיפים? ידני או אוטומט? - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה גיר אתם מעדיפים? ידני או אוטומט?


Fighter

Recommended Posts

והברקס לא עוצר הברקס תוקע! אני לא יכול לעשות איתו עצירה רגועה תמיד זה כזה באמפ בסוף!

מה שאתה מתאר נשמע לי כמו בקרס "קשה". שזה לא עניין של הגיר, אלא של הברקס/מכונית. בגלל שבאוטומט אתה מסתמך על הברקס יותר, צריך להתרגל אליו. זה לא סיפור כ"כ גדול.

ד"א, אני גם מעדיף ידני.

העובדה שאני תקוע בפקק משגעת אותי הרבה יותר מכל דבר אחר, אז מה אכפת לי אם אני בידני או אוטומט. ובכל מצב אחר אין יתרון לדעתי לאוטומט על ידני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 255
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

יאללה ידני!

ועכשיו שרובנו החלטנו על ידני

יש לכם המלצה על אוטו עד אולי 10 אלף שקל שהוא הכי חסכוני בדלק שיש? או שהכי טוב שהסובארו ג'סטי שאפשר להשיג ב5000 שקל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טעות שלי, התכוונתי מן הסתם לברקס.

אמממ .. אתה בטוח שיש לך רשיון? :P

drive =נסיעה קדימה, רוורס זה רוורס, R

באוטומט הרכב נוסע קדימה כשהוא בדרייב גם בלי ללחוץ על גז אפילו אם אתה בעלייה (אלא אם כן יש חופש בגיר) אז מה שאתה מתאר פשוט לא הגיוני ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם גיר רובוטי כפול מצמדים, באמת שימיו של הידני ספורים.

תגיד את זה לחבר שלי שנכנס למוסך עם סקודה סופרב אחרי שבוע על הכביש בגלל הdsg ,וגם הגטה של אמא שלו התחילה לעשות בעייות אחרי קצת פחות משנה .

dsg זה אולי העתיד ,אבל כרגע הוא לא ורוד משהו (נדרש עוד הרבה ליטוש ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בסדר, אני יכול לספר לך הרבה על הפוקוס שלי שנכנסה אחרי שנה ו-50 אלף ק"מ להחלפת מנוע, ויומיים אח"כ להחלפת גיר.

קרוב לוודאי שכמו כל דבר האמינות תשתפר עם הגיל, אבל זה לא מונע ממני לחכות בכליון עיניים לאוקטביה החדשה שתבוא בנובמבר כי המפגרים בצ'מפיון לא הצטיידו במספיק כאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גיר רובוטי זו אבולוציה של הגיר הידני. גיר פלנטרי או "אוטומט" כמו שמוכר בארץ זה גיר מיושן להחריד (אוטומט הוצג על ידי אולדסמובייל ז"ל בשנות ה-30) הפוגע בביצועים ומעלה משמעותית את צריכת הדלק. ברכב אמריקאי עם מנוע 5 ליטר הפגיעה פחות מורגשת, אבל ברכבים אירופאים ויפנים עם מנועים קטנים זה פשוט לרצוח את הרכב.

גילוי נאות אף פעם לא נהגתי על אוטומט. שלי עם גיר רגיל. מידי פעם אני נוהג בפיאט דובלו של העסק שלנו וגם זה עם גיר רגיל. לפני מספר שנים אבא רכש פולקסווגן קראוול. הרכב הגיע במקור עם גיר אוטומט שעשה המון בעיות ובסופו של דבר עשינו הסבה לגיר רגיל. (שיפור עצום בביצועים וצריכת דלק). מאחר ואין לי בסיס להשוואה אני לא אגיב על הנוחות, אבל לדעתי הסיבה העיקרית שגיר ידני נכחד זה שתלמידים מקבלים רישיון על ידני, מתיישבים ברכב אוטומט של אבא/אמא עם טראומה מידני (קלאץ קופץ, התחלת נסיעה מגמגמת, הורדת הילוכים תכופה) ולא מוכנים יותר לשמוע על גיר רגיל. לוקח זמן ללמוד לנצל נכון את הגיר הרגיל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שהשעה 5 בבוקר ואני נוסע לעבודה ,הדבר היחידי שאני לא רוצה לעשות זה להתעסק עם הילוכים בקושי את ההגה יש לי כוח להחזיק.

אין ספק שמבחינת חווית נהיגה,ושליטה מקסימלית בנהיגה ידני עדיף,אני אישית יש לי ברכב מצב של "חצי אוטמאט" ואני מתעב את זה, זה מרגיש ידני בכאילו,אני בדעה שאם יש ידני שזה יהיה עד הסוף עם מצמד,ותיבת הילוכים מסודרת,ולא שאני מחליף בין ההילוכים על ידי העלאה הורדה של מוט ההילוכים [או שזה נמצא ליד ההגה].

אני אישית מכיר הרבה אנשים שנמאס להם מידני,אני מאמין שזה לא סתם יש שלב לפי דעתי שאתה רוצה רק ללחוץ על הגז והרכב יעשה את השאר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...