פורסם 2010 ביולי 1315 שנים דרך אגב, למי שזוכר את הדיון הקודם שלי http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=457304.0ומתעניין אז עברתי ביום רביעי האחרון טסט ראשון ועכשיו יש לי רישוןבכל מקרה אין לנו כל כך תקציב למכונית ומה שיש לאבא שלי זה מונית בשביל העבודה שזה רישיון Dאז שאלתי את אבא שלי מה חסכוני ואמין והוא אמר סובארו ג'סטיהוא אמר שהוא מכיר אישה מבוגרת שרוצה למכור את הסובארו ג'סטי שלה ובסביבות 5000 שזה סבבה כי זה מחיר מחירוןאבל הוא אמר שהאוטו הוא אוטומטהבעיה שאני חושש מגיר אוטומטי, הברקסים מוזרים כאלה ואין לי מוט לשחק איתו!אבל עזבו את זה מה אתם מעדיפים?
פורסם 2010 ביולי 1315 שנים אני מעדיף כזה כנראה שאפשר לקרוא לזה ידני אין לך מה לפחד מאוטומט, זה הרבה יותר קל. גז נוסע ברקס עוצר. הבעיה שאני חושש מגיר אוטומטי, הברקסים מוזרים כאלה ואין לי מוט לשחק איתו! חה!
פורסם 2010 ביולי 1315 שנים מחבר לא יודע בקשר לזה אבל זאת אחלה יד לעבודה ידנית והברקס לא עוצר הברקס תוקע! אני לא יכול לעשות איתו עצירה רגועה תמיד זה כזה באמפ בסוף!
פורסם 2010 ביולי 1315 שנים אני מעדיף אוטומט -שלא לדבר על זה שבישראל ידני זה סיוט (אני מדבר על פקקים -ופניות כל שניה )
פורסם 2010 ביולי 1315 שנים בגדול לנהיגות פאן אני מעדיף ידני.... אבל עם הגיל, העייפות, העצלנות והובדה שרוב הזמן הנהיגה היא מילוי מטלה, אני מעדיף אוטומאט...בקשר לחיסכון/אמינות, גיר ידני עדיף בשני הפרמטרים האלה, אבל לדעתי עדיף לשלם עוד כמה ג'ובות ולהגיע ברוגע...בקשר לג'אסטי... מיתוס ישראלי מטומטם והתיבה שלה לא אוטומטית אלא רציפה.
פורסם 2010 ביולי 1315 שנים מבחינת נוחות - אוטומט.אבל אין בעיה להסתדר עם ידני, הכל עניין של הרגל.בכל מקרה, אין על רברס עם אוטומט... אתה שם על Drive ומשחק עם הגז.
פורסם 2010 ביולי 1315 שנים בכל מקרה, אין על רברס עם אוטומט... אתה שם על Drive ומשחק עם הגז. מה... ? :s05:
פורסם 2010 ביולי 1315 שנים מחבר אני דווקא אוהב לעשות רברס על חצי הילוך עם הקלאץ'igrosh, אתה אומר שמה שיש שם זה תיבת הילוכים רציפה? קראתי על זה עכשיו והבנתי שזה כמו הטיפטרוניק הזה שיש במזדה 3 רק שיש לך את הקדימה ואחורה ולא D?רוצה להוריד הילוך מושך אחורה רוצה להעלות דוחף קדימה?
פורסם 2010 ביולי 1315 שנים ממש ממש ממש לא... טיפטרוניק זה אוטומט רגיל לגמרי בפנים - אלא שכמו כל דבר ברכב היום, זה מבוקר מחשב. ולכן יש אפשרות להגיד למחשב להעביר הילוך. זה עדיין 100% אוטומט מבחינה מכנית.בג'אסטי יש לך תיבה רציפה, אין לה הילוכים. זה קונוס עם רצועה... לא כזה משנה לתפעול בסופו של דבר. זה מתנהג כמו אוטומט, יותר יעיל בפוטנציה, בפועל די זהה.לגבי העדפה - אני נוהג רק על ידני אם אני יכול לבחור. לא רואה צורך לשלם 5-6 אלף יותר על אוטו וגם עוד כמה מאות שקלים בשנה על דלק וטיפולים, בשביל לקבל משהו שנוסע אותו דבר, ואף יותר לאט בד"כ...
פורסם 2010 ביולי 1315 שנים מחבר מישהו התנסה בDSG של פולסקווגן? (direct shift gearbox, גיר רובוטי עם שני קלאצ'ים שאומרים שחוסך בדלק ממש כמו ידני ומעביר הילוכים הכי מהר אפילו יותר מהר מנהג מרוצים מנוסה)
פורסם 2010 ביולי 1315 שנים NJMAN בפקקים\פניות\וחניות בארץ אני לא מבין למה אתה מעדיף ידני קודם כל מה קשור פניות...? אם זה כביש מהיר אז גם את הפניות אתה לקוח בחמישי, לא יורדים ל-50 קמ"ש על כביש החוף. ואם זה בתוך העיר אז זה כבר לא משנה כי עוצרים בצמתים בכל מקרה. בקיצור פניות ממש לא רלוונטיות לדעתי.כל השאר - נכון, זה קצת יותר עבודה. אבל ברכב מודרני עם קלאץ רך באמת שאני כבר מזמן לא מרגיש את זה. ובוודאי שזה לא שווה את האלפי שקלים הבדל.ספציפית ברכב האחרון שקניתי (סקודה פאביה) היה הבדל של 12 אלף שקל. סופרמיני מודרנית 1600 מאובזרת כמה שאפשר ועלתה 94 אלף שקל.אין כזה דיל באוטומט, לא יעזור כלום.
פורסם 2010 ביולי 1315 שנים בפניות בתוך הערים לא תמיד צריך לעצור הרבה פעמים רק להאט -ושאתה כל הזמן משחק בראשון שני שלישי זה מעצבן ברמות
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.