עבור לתוכן

איזה גיר אתם מעדיפים? ידני או אוטומט?

Featured Replies

פורסם

דרך אגב, למי שזוכר את הדיון הקודם שלי http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=457304.0

ומתעניין אז עברתי ביום רביעי האחרון טסט ראשון ועכשיו יש לי רישון

בכל מקרה אין לנו כל כך תקציב למכונית ומה שיש לאבא שלי זה מונית בשביל העבודה שזה רישיון D

אז שאלתי את אבא שלי מה חסכוני ואמין והוא אמר סובארו ג'סטי

הוא אמר שהוא מכיר אישה מבוגרת שרוצה למכור את הסובארו ג'סטי שלה ובסביבות 5000 שזה סבבה כי זה מחיר מחירון

אבל הוא אמר שהאוטו הוא אוטומט

הבעיה שאני חושש מגיר אוטומטי, הברקסים מוזרים כאלה ואין לי מוט לשחק איתו!

אבל עזבו את זה מה אתם מעדיפים?

  • תגובות 255
  • צפיות 29.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אני מעדיף כזה

weather_experiments_puddle_chalk.jpg

כנראה שאפשר לקרוא לזה ידני :P

אין לך מה לפחד מאוטומט, זה הרבה יותר קל. גז נוסע ברקס עוצר.

הבעיה שאני חושש מגיר אוטומטי, הברקסים מוזרים כאלה ואין לי מוט לשחק איתו!

חה!

פורסם
  • מחבר

לא יודע בקשר לזה אבל זאת אחלה יד לעבודה ידנית :smile1:

והברקס לא עוצר הברקס תוקע! אני לא יכול לעשות איתו עצירה רגועה תמיד זה כזה באמפ בסוף!

פורסם

אני מעדיף אוטומט -שלא לדבר על זה שבישראל ידני זה סיוט

(אני מדבר על פקקים -ופניות כל שניה )

פורסם

בגדול לנהיגות פאן אני מעדיף ידני.... אבל עם הגיל, העייפות, העצלנות והובדה שרוב הזמן הנהיגה היא מילוי מטלה, אני מעדיף אוטומאט...

בקשר לחיסכון/אמינות, גיר ידני עדיף בשני הפרמטרים האלה, אבל לדעתי עדיף לשלם עוד כמה ג'ובות ולהגיע ברוגע...

בקשר לג'אסטי... מיתוס ישראלי מטומטם והתיבה שלה לא אוטומטית אלא רציפה.

פורסם

מבחינת נוחות - אוטומט.

אבל אין בעיה להסתדר עם ידני, הכל עניין של הרגל.

בכל מקרה, אין על רברס עם אוטומט... אתה שם על Drive ומשחק עם הגז.

פורסם

בכל מקרה, אין על רברס עם אוטומט... אתה שם על Drive ומשחק עם הגז.

מה... ? :s05:

פורסם

כע, פרדוקסלי משו... אלא אם כן הוא נוהג על זה (ישן) -

פורסם
  • מחבר

אני דווקא אוהב לעשות רברס על חצי הילוך עם הקלאץ'

igrosh, אתה אומר שמה שיש שם זה תיבת הילוכים רציפה? קראתי על זה עכשיו והבנתי שזה כמו הטיפטרוניק הזה שיש במזדה 3 רק שיש לך את הקדימה ואחורה ולא D?

רוצה להוריד הילוך מושך אחורה רוצה להעלות דוחף קדימה?

פורסם

ממש ממש ממש לא... טיפטרוניק זה אוטומט רגיל לגמרי בפנים - אלא שכמו כל דבר ברכב היום, זה מבוקר מחשב. ולכן יש אפשרות להגיד למחשב להעביר הילוך. זה עדיין 100% אוטומט מבחינה מכנית.

בג'אסטי יש לך תיבה רציפה, אין לה הילוכים. זה קונוס עם רצועה... לא כזה משנה לתפעול בסופו של דבר. זה מתנהג כמו אוטומט, יותר יעיל בפוטנציה, בפועל די זהה.

לגבי העדפה - אני נוהג רק על ידני אם אני יכול לבחור. לא רואה צורך לשלם 5-6 אלף יותר על אוטו וגם עוד כמה מאות שקלים בשנה על דלק וטיפולים, בשביל לקבל משהו שנוסע אותו דבר, ואף יותר לאט בד"כ...

פורסם

NJMAN בפקקים\פניות\וחניות בארץ אני לא מבין למה אתה מעדיף ידני

פורסם
  • מחבר

מישהו התנסה בDSG של פולסקווגן? (direct shift gearbox, גיר רובוטי עם שני קלאצ'ים שאומרים שחוסך בדלק ממש כמו ידני ומעביר הילוכים הכי מהר אפילו יותר מהר מנהג מרוצים מנוסה)

פורסם

NJMAN בפקקים\פניות\וחניות בארץ אני לא מבין למה אתה מעדיף ידני

קודם כל מה קשור פניות...? אם זה כביש מהיר אז גם את הפניות אתה לקוח בחמישי, לא יורדים ל-50 קמ"ש על כביש החוף. ואם זה בתוך העיר אז זה כבר לא משנה כי עוצרים בצמתים בכל מקרה. בקיצור פניות ממש לא רלוונטיות לדעתי.

כל השאר - נכון, זה קצת יותר עבודה. אבל ברכב מודרני עם קלאץ רך באמת שאני כבר מזמן לא מרגיש את זה. ובוודאי שזה לא שווה את האלפי שקלים הבדל.

ספציפית ברכב האחרון שקניתי (סקודה פאביה) היה הבדל של 12 אלף שקל. סופרמיני מודרנית 1600 מאובזרת כמה שאפשר ועלתה 94 אלף שקל.

אין כזה דיל באוטומט, לא יעזור כלום.

פורסם

בפניות בתוך הערים לא תמיד צריך לעצור

הרבה פעמים רק להאט -ושאתה כל הזמן משחק בראשון שני שלישי זה מעצבן ברמות

פורסם
  • מחבר

njman שכנעת אותי שאין על הגיר הידני

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים