עבור לתוכן

Dragon age 2 - זה רשמי

Featured Replies

  • תגובות 164
  • צפיות 35.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם
:yelclap: :yelclap:
פורסם

לפי מה שהבנתי הוא יהיה בסגנון כמו MassEffect שאתה לא יכול לבחור גזע אז מן הסתם תהיה בן אדם.

פורסם

יופי עכשיו המחיר של הראשון ירד ל5$ יותר מהר :xyxthumbs:

פורסם

יופי עכשיו המחיר של הראשון ירד ל5$ יותר מהר :xyxthumbs:

משחק של EA ב5 $? לא כל כך מהר...

אבל סביר להניח שכן תוכל לרכוש אותו ב10 דולר במבצעים בחג המולד

פורסם

מצוין, אולי ישברו עוד שיא של משך משחק ל1000 שעות

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אלוהים אדירים זה נראה טוב!

http://www.youtube.com/watch?v=21_UuVqhVxE

הגרפיקה של הפעולות נראית טובה..

אני מקווה שזה באמת יצא ככה, אחד הדברים שהפריעו לי בראשון היה שלא שיחקתי באופן רציף, המשחק נע בין pause ל pause. אם באמת אפשר לשחק כמו שהם מתארים זה יהיה נהדר.

פורסם

אדיר. הם פשוט תותחים.

אם יש חברת משחקי מחשב ששווה לקנות ממנה דברים זו היא.

פורסם

תנועות הלחימה של הדמויות שופרו פלעים. נראה ממש ממש טוב!

אני מקווה שגם הגרפיקה השתפרה...

ואני דווקא אהבתי את שתי דרכי הפעולה בראשון. גם הפעולה החיה והרציפה וגם עם ההפסקות.

פורסם

התכוונתי לזה שזה בדיוק מה שלא התממש כמו שצריך- לא הייתה פעולה חיה ורציפה באמת, כי כל הזמן היית חייב לעשות הפסקות, פעולה-הפסקה-פעולה-הפסקה וכו'...

פורסם

אולי כי זה לא משחק פעולה? אתה מוזמן לשחק בBALDUR'S GATE 1+2 ולהבין מאיפה המשחקיות הזו מגיעה.

פורסם

תראה, בסופו של דבר המשחקיות מעולה, אני רק אומר שהתפספס פה משהו- אני חושב שהמפתחים התכוונו לאפשר שילוב בין פעולה לטקטיקה, ובסופו של דבר התפספס להם חלק מהפעולה.

והעובדה היא שהם כן מדגישים את זה בDA2, כך שהם באמת רוצים את זה.

פורסם

אני מקווה מאוד שזה לא יקרה, מספיק מה שעשו לME2. יש די והותר משחקי פעולה בשוק, שישאירו קצת RPGים נורמלים.

פורסם

זה לא חייב להיות פעולה- אם זה יעבוד כמו שהם מתארים שם תוכל לעשות הכל לפי מה שמתאים לך. לי כנראה זה יהיה שילוב כלשהו, לך זה יהיה טקטיקה בלבד.

למרות שאני בספק אם הם יצליחו- לדעתי זה יצא להם יותר דומה לקודם.

פורסם

תראה, בסופו של דבר המשחקיות מעולה, אני רק אומר שהתפספס פה משהו- אני חושב שהמפתחים התכוונו לאפשר שילוב בין פעולה לטקטיקה, ובסופו של דבר התפספס להם חלק מהפעולה.

והעובדה היא שהם כן מדגישים את זה בDA2, כך שהם באמת רוצים את זה.

תקן אותי אם אני טועה, אבל ניראה לי שפספסת משהו. הכוונה היתה לשלב בין פעולה לתפקידים ולא "טקטיקה". בתור משחק שמשלב פעולה עם תפקידים הוא דווקא הצליח לא רע במשימה.

הוא לא אמור לתת דגש על פעולה...

אני חושב שההחלטה לנטוש את המבט האיזומטרי נובעת נטו משיקולים כלכליים - רצון להנגיש את המשחק יותר לקהל הקונסולות.

עושה רושם שההחלטה התקבלה מלמעלה ולאו דווקא ע"י המפתחים עצמם...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים