EgoManiac פורסם 2010 ביולי 6 Share פורסם 2010 ביולי 6 על כל קבלה של KSP אתה חותם מאחורה ואם חתמת על זה זה אומר שאתה מסכים לסעיפים שרשומים שם(דף שלם,כן כן אני קראתי) ואחד הסעיפים שם אומר שאין הערת אחריות מאדם לאדם, אז ככה שגם אם תיהיה טביעה על זה יבואו ויגידו שאתה חתמת על זה ואהסכמת לתנאים לכן זאת הבעיה שלך.ואל תדאגו לKSP תאמינו לי שהם מכוסים משפטית מכל חור אפשרי וגם על מה שכתוב על החוזה.לכן אפילו תביעה או משהו דומה לזה תגרום לאותו הטובע/המתלונן להפסד כספי לחינם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vic07 פורסם 2010 ביולי 6 Share פורסם 2010 ביולי 6 מצטער אין לי מספיק זמן פנוי על הידיים בשביל ללמוד בע"פ את חוק הגנת הצרכן. מה שכן אני מזמין אותך לעבוד יום אחד מאחורי דלפק שירות לקוחות ולנסות להסביר למר ישראל ישראלי שיש איזשהו סעיף 17 באיזשהו מסמך ממשלתי שאומר שהגבלות האחריות תקפות לגבוי. בהצלחה. (כי הרי כל חוק ותקנה אפשר להפריך עם טענה של "תראה לי איפה אני חתום על זה" בארצנו מסתבר) אגב ציטוטים: http://www.netlaw.co.il/it_itemid_5246.htm שים לב ל"27 - יא", ו53 עד 57. דניס, לא אכפת לי מה נוח לך ומה לא נוח לך. החוק מאוד ברור. יותר מזה, הלינק שלך דווקא מוכיח את דברי - כשקונה "יד שניה" מנסה "לממש אחריות" על מוצר שמראש (עבורו) היה פגום, לא מצליח ועושה בלאגן - בית המשפט יזרוק אותו מכל המדרגות. זה נראה כמו הגנה נאותה בשבילך כנגד כל אותם "מר ישראל ישראלי", לא? אלא שבמקום זה, אתה כנראה מעדיף לנהוג מראש בכל לקוח כאילו הוא "ישראל ישראלי". וכן, שמתי לב שבפסק הדין נאמר כי זה שבתעודת האחריות נכתב שהאחריות היא אישית גובר מבחינת השופט הנכבד על החוק. אני עדיין טוען שזה שיש לקוח שכנראה הרגיז את בית המשפט בשאר הטענות המופרכות המוזכרות בפסק הדין ושופט אחד מטומטם מספיק בשביל לשכוח בשל כך מהחוק, ממש לא אומר שאתה צודק. בקיצור, דניס, אם אתם רוצים שמישהו כאן יקנה אצלכם בלי חששות, אולי כדאי שתשקלו מחדש את מדיניות ה"אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שכולם מנסים לרמות אותנו או לקבל שירותים שאינם זכאים להם". אה, ובאותו העניין של "עידוד לקוחות" - אתה עשוי לשקול לפרסם דברים חיוביים יותר אודות החנות שלכם מאשר תביעת דיבה כנגד פלוני, בין אם הוא לקוח שלכם ובין אם לא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DenisF פורסם 2010 ביולי 6 Share פורסם 2010 ביולי 6 תשמע הדיון הזה בערך לפני שני עמודים הפך משאלה הגיונית לסתם עוד דיון של "KSP רעים, בו בו בו". כאן אני פורש באמירת יום טוב לכולנו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vic07 פורסם 2010 ביולי 6 Share פורסם 2010 ביולי 6 לדעתי הבעיה כאן היא לא KSP ספציפית דווקא, אלא רוב השוק, שנוהג בדיוק כמוכם. עם זאת, אני אקבל את פרישתך מהדיון בתור הודאה בטענתי - כדי להגן על עצמכם מאחוז מסויים של "לקוחות" עלוקות, אתם מעדיפים לפגוע באופן גורף בכלל הלקוחות (בין אם זה חוקי ובין אם לא). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ירח אפל פורסם 2010 ביולי 6 Share פורסם 2010 ביולי 6 לפי התקנות שהביאו קודםעל פי תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה)סעיף 14 (ג) בתעודת אחריות לא יתנה יצרן על זכויות הצרכן לפי כל דין.וגםסעיף 17. העברת זכויות בטובין זכויות הנתונות לצרכן על פי תקנות אלה או על פי תעודת האחריות או חוזה השירות, לגבי טובין אשר הבעלות בהם הועברה לצרכן אחר, יהיו נתונות לנעבר.משמעאתה לא יכול לבטל את הזכות להעביר אחריות במוצר למישהו אחר.מכיוון שזאת זכות שקבועה לפי התקנות עצמן.עריכהאגב ציטוטים:http://www.netlaw.co.il/it_itemid_5246.htmשים לב ל"27 - יא", ו53 עד 57.שים לב שמדובר כאן על תביעת דיבה, ולא על תביעת אחריות.במידה והלקוח היה התובע ומוכיח שהמוצר אכן נרכש במקור בKSP. וכן מוכיח שהיה קירור עובד (אני בטוח שזאת דרישה לאחריות)אז הוא היה זוכה.הוא בחר ללכת ולהוציא דיבה ברשת, טעות שלו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
NuNaTaK פורסם 2010 ביולי 6 Share פורסם 2010 ביולי 6 http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=730349 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.