• מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת לשמור על שם או כינוי קבועים, להשתתף בקהילת הפורומים שלנו ולהנות מהגרלות ומבצעים בלעדיים לחברי האתר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

zviman

השירות הנוראי של ZED / זד מחשבים

24 תגובות בדיון זה

שלום,

ברצוני להזהירכם מפני חנות בשם זד .

ולהלן הסיפור:

לפני כשנה וחצי רכשתי מחשב מחנות בשם זד .

לפני כחודש וחצי נהרס לי הרדיסק של שעדיין באחריות. ניגשתי לחנות, שבינתים הספיקה לעבור דירה מרמת החייל לראשון לציון, וביקשתי להחליף את ההרדיסק.

נאמר לי כי ההרדיסק נשלח לסיגייט בחו"ל ועליי להמתין עד 30 יום, אם הוא לא יחזור עד אז אוכל להגיע ולקבל חלופי. כעבור 30 יום שלא יצרו איתי קשר, הגעתי לחנות ולהפתעתי הראו לי "באותיות הקטנות" מה שנקרא, שבתקנון החברה כי הם מחוייבים לאספקת המוצר תוך 30 ימי עסקים!!! למה לא אמרתם בפעם הקודמת?!

טוב, ידעתי שאכלתי אותה, אבל אין ברירה.. נאלצתי להמתין. יום לפני המועד יצרתי קשר עם החברה ושאלתי מה קורה. שוב נאמר לי שעליי להגיע למחרת כיוון שגם אם ההרדיסק לא הגיע, אקבל חלופי - הרי זה בתקנון..

שוב הגעתי ושוב ההרדיסק לא הגיע. לגבי החלפה, נאמר לי כי המנכ"ל לא נמצא וכי הוא היחיד שיכול להכריע בנושא החלפות - ז"א שאם מחר הוא מת, החברה מתה איתו ואין שירות.. כאמור, שוב יצאתי משם, בפעם השלישית, בידיים ריקות.

למחרת התקשרתי לשאול האם כבודו נמצא במקום ונאמר לי שהוא אכן נמצא. הגעתי לשם ונכנסתי לשוחח איתו. הבנאדם הקשיב לסיפור, תיקתק קצת במחשב ולבסוף לוקח את החשבונית שלי, וכותב למטה "יוחלף עד ל7.6" וחותם.. כאילו החתימה שלו מסמלת איזשהי רמת אלוהות, ואז הוא אומר שצריך להגיע משלוח שבוע הבא ואם לא אקבל את שלי, הוא יתן לי חלופי - כאילו שלא חיכיתי מספיק.

באותו רגע הבנתי הכל והתחלתי להתרעם, אמרתי לו כי החתימה שלו לא מעניינת אותי וכי ה"חתימה" שלו מופיעה כבר על גבי התקנון בצורת התחייבות ל30 ימי עסקים, שאני לא מתכוון לחזור לכאן שוב ושהזמן שלי לא פחות חשוב מהזמן שלו.

הבחור, בלי להתבלבל, אמר לי שאין לו הרדיסק לתת לי. השבתי כי אני לא מתכוון לחזור שוב ושאני לא יוצא מפה בלי הרדיסק.

החוצפן אמר לי שבכלל לא עברו 30 ימי עסקים, ושאני אצא לקבלה, אקח לוח שנה מאחת הפקידות ואספור את הימים!!! חתיכת חוצפן!!

השבתי לחוצפן שלא ילמד אותי בבקשה לספור ושהוא חתיכת חוצפן. קמתי ואמרתי שאני לא מתכוון לתבוע על השפלה מהסוג הזה אך יש כמה פורומים חזקים בארץ ושעוד היום הסיפור מופיע בפורום.

פתאום ה"מנכ"ל" התהפך ואומר: "אבל למה?! אתה מקבל מה שאתה רוצה.." ואני השבתי: "כי גרמת לי להרים את הקול", ואז הוא אמר לי ללכת לאיזה איש מכירות שלו שיספור את הימים שאכן עברו 30 ימי עסקים.. ז"א אומרת שלא רק שאני לא יודע לספור.. עכשיו אני גם שקרן..

לפחות הבחור מהמכירות לא ניסה לחרטט אותי והיה נאמן לאמת.

נאמר לי להמתין בקבלה בכדי לקבל את החלופי, שרפו לי עוד 10 דקות מהחיים ולבסוף קיבלתי הרדיסק - תודה באמת..

בקיצור חבר'ה, לתשומת ליבכם..

יום טוב

צבי

0

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

פעם אחת היה לאמא שלי איזה מקרה דומה, לא זוכר עם זה היה עם חנות, אני רק זוכר שהיא נתקלה בסירובים רבים.

אחרי שניסו למרוח אותה קצת בטלפון היא אמרה "חברה שלי עורכת ב-X..." ופתאום הכל השתנה.

כנראה שזה תמיד עובד.

0

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

החברה פשוט בזיון..

הם מתחמקים מאחריות באופן קבוע..(שמעתי ממספר חברים סיפורים בסגנון).

אתה לא ציינת את זה, אבל תחשבו שיש לכם רק הארד דיסק אחד במחשב, משמע שכל ה30 ימי עסקים האלו אין לכם מחשב! זה הגיוני?

בשביל מה יש אחריות??

אם היו אומרים לי לחכות 30 יום כבר הייתי קונה הרד דיסק חדש ומביא להם את הקבלה ממקום אחר...

אגב, יפה מצדו של המנכ"ל למצוא לך הרד דיסק חדש אחרי שאיימת עליו...לא!

חבורת נוכלים...לא סתם הם לא מקבלים במה פה בפורום.

0

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תודה על האזהרה

באמת בזיון אין סיכוי שאני מתקרב לשם אפילו לא לדיסקים לצריבה

0

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אתה פראייר, לא אכפת לי אם שולחים את המוצר למונגוליה או ליבואן במרחק 2 רחובות - לא צריך לחכות יותר משבועיים וזה לפי החוק.

0

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני שאול רק בגלל שלא הבנתי ..

היה באמת צורך ללכת לחנות מספר פעמים רב או שהכול היה יכול להיות דרך הטלפון.

0

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

יש לי הארדיסק 160G עבור מערכת ההפעלה והארדיסק נוסף של 0.5T למדיות ומסמכים.

הסיפור הוא על הנוסף - כך שהיה לי מחשב במשך התקופה..

לגבי התגובה האחרונה

בכל פעם שהגעתי נאמר לי להגיע - ופה אחד הכעסים הנוספים שיש לי כלפי החנות, למה לעזאזל אתם אומרים לי לבוא?! סבלנות של פיל היתה פוקעת הרבה לפני ששלי פקעה.. ועוד אחרי כל זה מטיחים בי שאיני יודע לספור ושאני גם שקרן?! פה כבר לא התאפקתי.. ברור לי שזה מטיפשות ולא במתכוון להעליב אותי - אבל ראבק.. לפחות תתייחס אליי כאל בנאדם - אני לקוח שלך - לא הביטץ' שלך מהכלא!!

0

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תודה על האזהרה, אבל אני כבר הבנתי שאם לא הולך ביפה צריך להרים קצת את הקול ולזרוק איומים מבוססים

אולי אפילו לשלוף לו הארדדיסק מהמדף ולהגיד שזה מוחרם עד שאתה לא מקבל את שלך.

מה לעשות ישראלים חוצפנים צריך להחזיר להם בחוצפה.

0

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תודה על האזהרה, אבל אני כבר הבנתי שאם לא הולך ביפה צריך להרים קצת את הקול ולזרוק איומים מבוססים

אולי אפילו לשלוף לו הארדדיסק מהמדף ולהגיד שזה מוחרם עד שאתה לא מקבל את שלך.

מה לעשות ישראלים חוצפנים צריך להחזיר להם בחוצפה.

אין לך שום זכות לעשות כזה דבר !

המוכר היה מזמין מולך משטרה ואתה הייתה אוכל אותה כי הצדק איתו זה נחשב כדין גנבה !

0

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים