פורסם 2010 במאי 2815 שנים אני לא בטוח שזה המקום הנכון אבל מצאתי לנכון ליידע את חברי הפורום שקניתי את המארז CM 690 מ-KSP ומשום מה המדבקה עם המספרים הסידוריים נחתכה עם סכין מכל המקומות שבהם היא היתה מודבקת על הקופסה (3 מקומות שונים על ארגז הקרטון). אני לא יודע מה הם מנסים להסתיר אבל עצם חיתוך המדבקה מראה שיש להם מה להסתיר. אני לפחות לא מתכוון לקנות אצלם שום דבר יותר.אם מישהו יודע מה הסיבה שהם מסירים את המדבקה אשמח לשמוע.
פורסם 2010 במאי 2815 שנים מחבר ראיתי את זה רק שהגעתי הביתה ולא חזרתי אליהם בשביל לשאול. אולי אעשה זאת שבוע הבא.
פורסם 2010 ביוני 115 שנים מחבר התקשרתי אליהם והם אמרו שזה לא אמור לעניין אותי מכיוון שמדובר במארז חדש וממילא אין להם אחריות על מארזים. בנתיים התקנתי את המארז והכל תקין ובהחלט מדובר במארז חדש לחלוטין.מה שנראה לי שהם קנו אותו באיזשהו דיל (למשל עם ספק) או שקיבלו בחו"ל rebate עליו ולכן הם לא מעוניינים להציג את המספר הסידורי.אצרף תמונה בהמשך.
פורסם 2010 ביוני 115 שנים גם אני קניתי מהם, אבל את CM690 2 Plus ואני לא רואה עליו הסרה כלשהי ולכן רציתי גם תמונה. אולי פסספתי את זה. נחכה לתמונות
פורסם 2010 ביוני 115 שנים גם עם הלוח אם שבמחשב של חברה שלי היה סיפור דומה. שמנו לב לזה רק איזה שנה וחצי אחרי שקנינו אז לא היה ממש טעם/כח ללכת לעשות באלגן.
פורסם 2010 ביוני 115 שנים התקשרתי אליהם והם אמרו שזה לא אמור לעניין אותי מכיוון שמדובר במארז חדש וממילא אין להם אחריות על מארזים.זה נשמע לי מאוד לא תקין שאין אחריות על מארז שעולה כמה מאות שקלים אך בדקתי גם בחנויות אחרות ונוכחתי לדעת שגם הן לא נותנות אחריות על חלק מהמארזים. האם זה חוקי בכלל? למיטב ידיעתי מארז צריך להיחשב כמוצר אלקטרוני (שהרי הוא מכיל מאווררים ומחובר בסופו של דבר לחשמל) ולכן יש לתת אחריות של מינימום שנה.
פורסם 2010 ביוני 115 שנים הכל תקין, מארז הוא פח אלומיניום עם כמה לדים וכמה כפתורים.במידה ולא נותנים אחריות לספק שמורכב בתוכו זה כבר לא תקין בעליל.התקשרתי אליהם והם אמרו שזה לא אמור לעניין אותי מכיוון שמדובר במארז חדש וממילא אין להם אחריות על מארזים.האחריות זה לא מה שמעניין, מה שמעניין זה למה המס' סידורי "טופל"...
פורסם 2010 ביוני 115 שנים מחבר צירפתי תמונות. כמו שאפשר לראות הוא הוסר מ-3 כיוונים שונים.[attachment deleted by admin]
פורסם 2010 ביוני 115 שנים אצלי יש את התמונה הראשונה שלך, יש שם באמת מקום ריק ריבוע כזה עם מסגרת פינתית להדבקה כלשהיאבל אין שם דבר. לא הסירו ולא שמו (אחרת היה כמו אצלך,הקרטון ולא לבן טבעי של הקרטון).באמת הזוי למה להסיר את זה. אולי ה690 הגיע עם ספק באמת או שילוב מסוים שלא רצו שיידעו לפי הסיריאל.
פורסם 2010 ביוני 115 שנים שלום לכולם.במקום שהוסרה המדבקה , בדרך כלל נמצא שם הספק או שם היבואן .יתכן שהחברה לא מעוניינת שגורמים מסויימים (מתחרים וכו') ידעו את המקורות שלה לכן היא מסירה את סימן זה .לא נראה לי לפי המארז ש KSP יסירו את המדבקה מסיבה אחרת .מיכאל
פורסם 2010 ביוני 415 שנים מחבר במקום שהוסרה המדבקה , בדרך כלל נמצא שם הספק או שם היבואן .יתכן שהחברה לא מעוניינת שגורמים מסויימים (מתחרים וכו') ידעו את המקורות שלה לכן היא מסירה את סימן זה .האמת נשמע לי קצת הזוי. זו לא פעם ראשונה שאני קונה חלקים למחשב או מוצרי אלקטרוניקה ומעולם לא ניתקלתי בחנות שמסירה משהו מהקרטון.הסיבה היחידה שאני רואה להסתרת מקור הקניה זה רק אם מדובר במקור מפוקפק או אם המארז נקנה באיזשהו מבצע (נניח עם ספק) והם לא רוצים שהקונה ידע על כך. אומנם במארז המספר הסידורי הוא לא קריטי אולם זו לא התנהגות מקובלת של חנות אמינה. למה שלא יסירו גם את המספרים מהמעבדים כדי שלא ידעו היכן הם קנו אותם? בקיצור זאת התנהגות שבהחלט לא מקובלת עלי.
פורסם 2010 ביוני 415 שנים יש מספר סיבות להסתרת המספר סידורי1. ליצרן יש יבואן רשמי עימו הוא חתום על בלעדיות ומספר סידורי מוביל למקור הרכישה ובכך מאפשר לחסום אותו.2. היצרן מבצע מכירה במקביל להסכם שלו עם היבואן ללקוח אחר ורוצה להסתיר זאת.3. מקור המוצר ברכוש גנוב (נשמע לי הזוי עם KSP אבל קיים בשוק)4. יתכן כפי שנכתב מעלה שהיצרן מציין על התווית (לפי הגדל כנראה שיש שם יותר מאשר רק מספר סידורי) על בינדול של מארז וספק כאשר באחת התחנות בוצעה הפרדה כדי למקסם רווח במכירה של כל מוצר בנפרד. (דבר שהיה נפוץ עם מארזים של אנטק)כל הכתוב כאן נכון יותר למוצרים אקטיבים שלהם ניתנת אחריות וקשה לי להזכר במארזים הנושאים מספר סידורי.שבת שלום
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.