פורסם 2010 במאי 1715 שנים שלום,ברצוני לקנות את המחשב הזה: http://www.qsys.co.il/Product.asp?Pid=N61JQ-A1&Cat2Cat1ID=12&Cat2ID=62&aff=Zap〈=heורציתי לשאול איך אחנות טובה אמינה??
פורסם 2010 במאי 1815 שנים חברה טובה קנתה מהם מחשב באותו סדר גודל לא מזמן (X201) - סה"כ המחיר והשירות היה בסדר גמור.דיברתי אישית לפני הקניה עם הבעלים פעמיים או שלוש והוא הפגין גם בקיאות וגם נכונות לעזור - סה"כ רושם אישי טוב מאוד וגם המחיר/מבחר מצויין.יותר מזה אני לא יכול לומר.
פורסם 2010 במאי 1915 שנים שמעתי טענות לגבי החנות הזו שהיא יבואן אפור, כלומר האחריות על המחשב שתקנה תגיע מהם ולא מהיבואן הרשמי, אבל ליתר בטיחון עדיף שתבדוק זאת מולם כדי להיות בטוח.
פורסם 2010 במאי 1915 שנים במקרה של מחשב נייד, האחריות בד"כ מתבצעת דרך היבואן\יצרן ישירות. לכן אין כ"כ הרבה חשיבות לחנות, רק חשוב לבדוק שהם עובדים עם היבואן הרשמי ולא ייבוא מקבילי.
פורסם 2010 במאי 2015 שנים QSYS הם יבואן מקבילי. לחלק מהיצרנים (לדוגמה לנובו) זה לא משנה, כי יש אחריות בינ"ל ומעבדה ראשית שנותנת שירות בלי קשר למקור של המחשב. ליצרנים אחרים (לדוגמה ASUS, אם זכור לי נכון), היבואן נותן שירות, ואז סביר להניח שהוא לא ייתן שירות למחשב שלא נרכש דרכו.אתה יכול לשאול את QSYS מפורשות לגבי מחשב ספציפי - מי נותן את השירות במקרה הצורך - הם או מעבדת היצרן/יבואן.
פורסם 2010 במאי 2115 שנים ההגיון אומר שלסדרה העסקית צריכה להיות אחריות בינ"ל גם כן, אבל אני לא בטוח, ולא רוצה להטעות. הבעיה עם DELL זה שכשמדברים עם נציגים שלהם מקבלים תשובה שונה לכל יום בשבוע, אז קשה להבין מה קורה.יש הודעה של אנטולי שפירט את התהליך שהוא עבר עד לקבלת אחריות על מחשב DELL בארץ והרחבת אחריות נוספת, אבל במקרה שלו מדובר במחשב מסדרה צרכנית, ובייבוא אישי, כך שלא בטוח שזה מתאים.http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=449028.0
פורסם 2010 במאי 2315 שנים אהלן,קניתי אצלם יותר ממחשב נייד אחד, אני יכול להעיד שהשירות שלהם מצויין.לגבי יבוא מקבילי או אפור, לא שאלתי או בדקתי, אבל בכל מקרה כשהייתי צריך שירות קיבלתי מעל ומעבר (גם לגבי דגם ספיציפי של מחשב שקניתי, היה אצלי יום והתחרטתי ורציתי דגם אחר.. לא עשו שום בעיות והיו סופר-אדיבים)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.