פורסם 2010 במאי 2016 שנים הטמפרטורות של המחשב סבירות...תחליף משחה טרמית למעבד ותראה תוצאות.יכול להיות שיש בעיה בכלל בספק.
פורסם 2010 במאי 2016 שנים מחבר כיצד אני בודק את הסםק אם בעת הרצה של התוכנה .המחשב לא נכבה .הדבר לא מעיד על תקינות הספק בעיית חימום .המחשב לא היה מתכבה .לפי התוכנה .המחשב היה בעומס תודה מראש
פורסם 2010 במאי 2016 שנים לא קשור,יכול להיות שיש חלק הרוס בספק קבל או חלק אחר.תנסה עם ספק אחר...אני בטוח שזו הבעיה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.