לאגים ותקיעות במשחקי און ליין - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לאגים ותקיעות במשחקי און ליין


TAMIRRR013

Recommended Posts

שלום!

אחי הקטן מיתלונן כל הזמן שהמשחקי און ליין ממש ניתקעים מש מקרטע כל כמה שניות(יש לציין שזה בחלק מהמשחקים),אז אמרתי אולי בעיה במחשב,אבל זה לא!! כי ניסיתי גם במחשב שלי שיש לו 4GB ומעבד חזק E8400 וגם אצלי אותה בעייה,הדבר היחידי שעלה לי שזה הספק שלי נטויזן,כי אצל חבר שלי זה לא ככה והוא בבזק בינלאומי

למה זה יכול להיות קשור?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במשחקי online יש שני פרמטרים שמשפיעים על המשחקיות - לאג או השהיה בעברית שנמדד ע"י פינג ביחידות של מילי שניות (זמן הלוך חזור) וpacket loss שהוא איבוד חבילות שנמדד באחוזים. הדבר החשוב ביותר במשחקים הוא שהlag או הפינג יהיה נמוך והpacket loss גם יהיה נמוך. למרות שהping הוא כלי סביר למדידת יציבות החיבור בגלל מניפולציות תעבורה הוא יכול לשקר.

לרוב במשחקי פעולה ברשת השרת לא יתן לך לשחק עם פינג ו packet loss גבוה מדי אבל זה גם תלוי אם הוא מודד את זה בעזרת פינג או בעזרת החבילות שהוא עצמו שולח. לרוב אם הוא בודק את הסטיסטיקה האמיתית על החבילות של המשחק הוא לא יתן לך לשחק. את הפינג אפשר לרמות ויש לזה סיבות לגיטימיות (הורדות בTCP דרך לווין למשל) .

במקרה של פינג גבוה יהיה השהיה גדולה מדי בין מה שאתה רואה ומה שהצד השני רואה ויש לזה השפעה הדדית . במקרים של packet loss יהיה מה שנקרא "קפיצות " בגלל חוסר הסינכרון שלך עם השרת. זה גם יכול להשפיע על כדורים שאתה יורה שנופלת החבילה שלהם זה כאילו לא ירית ואם זה לכיוון ההפוך יש לך מאין מגן של נפילת חבילות. בגלל שהפינג והpacketloss משפיע בצורה דרסטית על כל השחקנים במשחקי פעולה ברשת יש לרוב מגבלות נוקשות בנושא ולרוב משחקים לא יתנו לך לשחק אם יש לך פינג גבוה מדי.

לרוב למשחקי FPS צריך בערך 100 מילישניות פינג אבל אני לא בטוח (לא משחק בכאילו משחקים). בtop down shooters אפשר להסתדר עם 300 אבל זה לא אידאלי ומ 400 זה כבר בלתי סביר.

לפי מה שהבנתי 014 בחשבון רגיל לא ממש עובד טוב ורצוי לבדוק חברות אחרות כמו אורנג' ו018 בעיקר בלי התחיבות כדי לבדוק (יכול להיות שזה עולה כמו בלי התחיבות). עדיין בשעות עמוסות לא חובה שתצליח לגלוש אלא אם כן הספק שירות יודע לעשות traffic shaping כמו שצריך וכנראה שכיום רובם מעדיפים לדחוף אותך לקנות חבילת שעולה בערך כפול מחבילה רגילה. אם השימוש העיקרי שלך הוא משחקים ואין לך אפשרות לשחק בשעות פנויות יחסית אז חשבון הוא פתרון די טוב אבל יקר .אני לא בטוח ש013 עושה את זה טוב וזה לרוב אומר גם IP קבוע (יש לזה חסרונות) . יש גם ל012 וגם ל014 חשבון ואני יודע שב014 עובד טוב מאז שהם התחילו (מתמכרים לדבר טוב) .עדיין גם בחשבון גיימר לפעמים יש תקלות (לרוב בגלל משהו חיצוני) אבל להפסיד ימים בודדים בשנה זה לא נורא אם זה עובד טוב רוב השנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משחק פלאש. הוא לא רץ על הרשת אבל הוא זללן משאבים . פעם הeee1000he של אשתי הצליח לזייף 15Mbps בspeed test על עם חיבור של 4 מגה. המחשב של אשתי לא מסוגל להכנס לאתר רווי פרסומות כבדות ומעצבנות (פה עוד בסדר) אני לא יודע אם תיקנו את זה מאז שסיפרתי להם שהם דוחפים את המשתמשים שלהם ללמוד על התוספים של פירפוקס וזה פוגע להם בכיס. באיזה שהיא נקודה הפרסומות הוציאו אותי מדעתי וכיום יש לי לפחות 3 תוספים שמטפלים בבעיות כאילו.

בכל מקרה הflash לא אוהב שמפריעים לו לרוץ ובמשחקי זה די קריטי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי מתחיל בלבדוק כמה % המעבד תוך כדי המשחק ולנסות גם דפדפן אחר

בנוסף כדאי לעדכן שוקוייב פלייר http://www.miniclip.com/games/en/requirements.php?plugin=shockwave

המעבד על 80% ואפילו יותר ואפפילו שאני לוחץ על האיקס הכל תקועה פיתאום,למה זה ככה? וזה בשתי המחשבים שלי ככה,אולי ביגלל הווינדוס 7?

ניסיתי ת SHOCWAVE לא עזר ניסיתי גם את דפדפן GOOGLE ו EXPLORER ,בשניהם אותה בעיה למה זה???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח לא הצלחתי לשחק אפילו במשחק איזה מבאס,מה שמוזר גם במחשב של אח שלי יש לו את זה באותו משחק ואני לא יודע למה

וואייי כרגע שמתי לב למשהואא מאוד מאוד מוזרר תיראה כנס לתמונה http://img689.imageshack.us/img689/4695/127377819389.jpg,אחשיו שאני מכוון את זה על מצב 9 התקיעות נעלמות לגמרי,גם שאני עושה OPENGL אין תקיעות,ומתי שזה באפשרות הראשונה המשחק לא מפסיק לקרטע,ומה אחשיו כל משחק אני יצטרך לעשות את זה?

עריכה:יש לי עוד משחק שגם הוא מקרטע וגם שאני שם משנה לאותה הגדרה זה לא עוזר,רק במשחק הספציפי שהבאתי זה עזר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה כאילו המעבד שלך לא שורד את המשחק.

בגלל זה כשאתה מעביר את הרינדור לכרטיס מסך הוא עובד.

יש משחקים שיודעים לנצל את הכרטיס מסך יותר מאחרים לכן במשחקים אחרים זה עוזר פחות.

למה המעבד שלך מקרטע זאת כבר שאלה אחרת...על כמה הוא עומד בלי המשחק?

זה נראה כאילו עשית כמה טוויקים מוזרים ושיש לך הודעות מערכת שאתה מתעלם מהן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאני בשולחן העבודה הוא בין 0-3%

שאני לוחץ על לינקים באינטרנט הוא קובץ ל 50% ויורד חזרה,ואין קשר שיש דפקה במעבד כי בשתי המחשבים שלי זה ככה,באחד E6500 בשני E8400

משהוא ממש ממוזר איזה בעסה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי יש ווינדוס XP אז אין לי אפשרות לבחירת Rendered, אבל אין לי בעיות עם משחקי פלאש (Flash/Shockwave). כאשר לא שיניתי שום הגדרה שלהם אחרי התקנה.

אני גם חושש שלמשחקים כאלה אין דרישות יותר מדי גבוהות אז לא צריכה להיות בעיה מבחינת חומרה.

מהגיון הייתי אומר לעשות סריקה של ווירוסים וכל זה ולוודא שהמערכ נקיה, ולעדכן תוכנות כמו Flash ו Shockwave, ודרייברים כמו וכרטיס מסך.

ואני מניח שהתקנת דרייבר של הצ'יפסט שעל הלוח אם אחרי שהתקנת את מערכת ההפעלה.

שים לב שחוץ מ , לכל שאר הדברים אתה צריך לוודא שאתה מסיר כמו שצריך את התוכנות/דרייברים לפני שאתה מתקין תוכנה/דרייבר מעודכן. לפעמים הסרה מ Add/Remove משאירה קבצים, ועדיף למחוק אותם לפני התקנה של תוכנה או דרייבר מעודכן.

שים לב קיימים Uninstaller גם ל Flash וגם ל Shockwave אז אולי עדיף להשתמש בהם להסרת אותם 2 תוכנות במקום מבווינדוס.

תודיע לנו אם אתה מוצא את מקור הבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי מה שמוזר זה שב זה לא היה לי,ופה רק שאני שם על OPENGL זה פותר את הבעיות בכל המשחקים,]שוט מעניין אותי למה האופצייה של שימוש במעבד גורמת למשחק לקרטע,וזה בשתי המחשבים שלי ככה אז סיכוי קטן שזה וירוס,וציפסט אני חושב שהתקנתי עם הדרייברים של הלוח

יש לי עוד בעיה בשתי המחשבים שאולי יש לה קשר לזה,עם יש לי מלא אייקונים ומלא תיקיות בשולחן העבודה,אז מתי שאני מסמן את כל האייקונים והתיקיות עם העכבר בבת אחת זה יש כמו לאגים בסימון ומקרטע טיפה,ככה זה צריך להיות? תנסה גם אתה תגיד עם גם לך יש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...