איך אני עושה אוברקלוק למעבד שלי - עמוד 3 - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך אני עושה אוברקלוק למעבד שלי


114508534

Recommended Posts

  • תגובות 44
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פטיש מלחמה ( ;D) מה מה זה נתן לו?

אני בטוח שאתה היית מתרגש אם הית מוריד 3 מעלות מהמעבד בצורה כל כך פשוטה וגם אם הוא לא עושה לפחות זה ירוץ יותר קר...

ומאוורר על הצ'יפסט יעזור ליציבות (אני בטוח שלא היו לו בעיות מהסוג הזה בכאלה טמפ, אבל תאר לך ביום הכי חם של הקיץ או סתם שיהיה כי מעבד לא יכול להיות קר מדי......:)

114508534 בכל זאת אם אתה יכול למצוא דרך לחבר את המאוורר הזה מהצ'יפסט לכרטיס מסך הוא לסלוט PCI שתחתיו זה יהיה עדיף על לשים בצ'יפסט ותוכל לקבל יותר אפשרויות OC לכ.מסך שלך...

אני אישית לקחתי עטיפה של קלטת (מהקשים) חתכתי חור למאוור שלי, מקום לברגים, וחתכתי את העטיפה (צד אחד שלה כמובן) ככה שתוכל להיכנס לחריץ PCI זה התאים בול בעובי וזה איפשר לי לעשות עוד 50 מה"צ אובר קלוק (זה מאוורר דלטא קטן)!!!

עריכה : פשוט יש לי ZM80A- וזה הדרך היחידה שיכלתי לשים מאוורר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה זה נחמד

אני חיברתי מאורור 50 מ"מ לכרטיס מסך , על המאורור היו תעלת אז חיברתי אותו לכרטיס והוא מחזיק חזק ולצ'יפסט חיברתי מאורור קטן של 20 מ"מ בעזרת סטריפ שחיבקתי לקליפס של הגוף

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תסתכלו במפרט

אני רוצהב לעשות אובר קלוק אבל אני לא יודע מה הטמפרטורה ויש לי מאורור 1 מוציא מתחת לספק שניים דוחפים בדלת ואחד מתחת להארד דיסקים דוחף .

כדיי בכלל לעשות ?

אני שמח בשבילך, גם באתר הזה ואני בטוח ברחבי האינטרנט קיימים מדריכים ויש גם הרבה תשובות בפורומים. אתה יכול לחפש, אין סיבה לעוד דיון. אתה יכול גם להפעיל צקת את הדימיון ובמקרה ואתה נתקל בבעיות - לא לדרוש מאיתנו לנבא מה המאקסימום שתגיע או איך להזיז את הג'מפרים/הגדרות הביוס(אולי אתה רוהצ שגם נבוא אליך הביתה לעשות את זה) - אז תבוא אלינו בשאלות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...