נפילות אקראיות ברשתות אלחוטיות בבניין. - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נפילות אקראיות ברשתות אלחוטיות בבניין.


איסתרא בלגינא

Recommended Posts

סיפור מוזר:

יש לי ראוטר לינקסיס WRT54GL (עם קושחת Tomato) שמשרת אותי בנאמנות כבר כמה שנים. כרגע האלחוט שלו משמש רק לקישור ה- HTPC בסלון ל- NAS בממ"ד (שמחובר אל הראוטר דרך סוויץ' ג'יגהביט). וזה עובד מצויין, אני יכול לעשות streaming של 1080p מה- NAS ללא בעיות, אבל לפעמים אני נתקל בנפילות אקראיות בקליטה: פתאום הוידאו קופא ו- XBMC (על אובונטו) מודיעה על buffering. זה יכול להעלם כמעט מיד וזה יכול לחזור על עצמו כמה פעמים בתוך דקה או שתיים.

החשד המקורי שלי היה כרטיס הרשת האלחוטי המצ'וקמק שהיה לי ב- HTPC. היה לי כרטיס טוב יותר, אבל הוא סירב לעבוד ב- HTPC. בסופו של דבר, אחרי עדכון ומערכת ההפעלה, הכרטיס הטוב זוהה כמו שצריך ואיכות הקליטה השתפרה (אני אפילו קולט את הרשת של השכנים), אבל עדיין יש נפילות. גם הגברת עוצמת השידור בראוטר והחלפת ערוץ השידור לא הועילו.

ורק כדי שלא תחשבו שזה משהו בציוד שלי, השכנים בדלת לידי מתלוננים על אותה תופעה, עם ראוטר N כלשהו (נדמה לי ששל אדימקס, לא זוכר) ומחשב עם כרטיס רשת לא ידוע שמריץ כלשהו. נראה כאילו יש משהו באזור שמייצר הפרעות קצרות ואקראיות לרשתות אלחוטיות.

מישהו נתקל בתופעה דומה ויכול להציע פתרון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יודע, בבניין הקודם עם הכרטיס המצ'וקמק, הייתי מאבד את הקשר בכל פעם שהמיקרו היה מופעל. אבל עם הכרטיס הטוב יותר לא היתה בעיה כזו (והוא סיפק קליטה הרבה יותר טובה בכל מקרה). ואז המיקרו היה הרבה יותר קרוב מכפי שהוא עכשיו. ובכל מקרה הוא בכלל לא היה בחשמל בימים האחרונים... כמובן שזה יכול להיות המיקרו של השכנים, אבל הוא עוד יותר רחוק ועוצמת ההפרעות יורדת ביחס ישר לריבוע המרחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...