עבור לתוכן

Unlimited Detail Technology - הסוף למירוץ שדרוגי כרטיס המסך?

Featured Replies

פורסם

היצורים המוזרים האלה מסובכים מבחינה גרפית, בגלל זה הם ההדגמה.

  • 1 שנה מאוחר יותר...
  • תגובות 47
  • צפיות 5.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

זה מגעיל ומעוווווווולללללללללללללללההההההההההה. :lol:

פורסם

הם הבטיחו SDK תוך 16 חודשים, ואומנם יש להם איחור קל אבל נראה שיש התקדמות משמעותית מאוד.

או - שהכל זה SCAM אחד גדול :)

פורסם

משהו בכל זאת לא מסתדר לי. אם כל אובייקט בנוי מנקודות אז כדי להגדיל את ה"איכות" שלו, נצטרך להוסיף עוד נקודות כדי להגיע לרמת דיוק גדולה יותר. מה שאומר, שבשורה התחתונה בכל פיקסל יש פוטנציאלית אינסוף נקודות. במקרה כזה האלגוריתם שלהם שווה לתחת כי יש לי אינסוף אובייקטים במסך שלי, ולא בעולם כולו. אם כך, הטכנולוגיה שלהם שימושית רק במקרה ואתה משתמש ב-software וכתוצאה מכך הגרפיקה שלך נראית כמו האתר שלהם, אך בכל זאת, מרונדר עולם מלא. קיצור,אם הבנתי אותם נכון, זה שימושי רק לגרפיקה ברמה של wii או של מכשיר סלולרי.

פורסם

אתה לא הקשבת בכלל להסבר שלהם.

לא משנה מה קורה ב"עולם", בתיאוריה אתה לא צריך לרנדר יותר נקודות מאשר כמות הפיקסלים שיש לך על המסך, בהגדרה.

פורסם

באמת נראה מרגש. אבל מישהו העלה שם בתגוובת טענה מעניינת:

עם אתר כזה - אני לא סומך עליהם בכל מה שקשור לעיצוב וגרפיקה :silly:

אז הבנאדם הזה לא כל כך חכם. עיצוב וגראפיקה לא קשורה לטכנולוגיה.

פורסם

הוא מתאר שם מחשוב ענן למשחקי מחשב. יש דיון על זה בפורום ונטען שבגלל ה LAG זה לעולם לא יתממש במשחקים.

אם לא שמת לב הLAG לא כל כך מעניין אמריקאים. הם לא מודעים למצב שקורה מחוץ ליבשת שלהם.

שים לב שבשנתיים האחרונות שתראה כמות קטנה יותר של משחקי רשת שמציגה לך ping.

פורסם

תגובה לא רלוונטית. לא מדובר פה בכלל על מחשוב ענן.

פורסם

לא כל כך רלונטית לנושא הזה, אך כן חשובה לתעשית המשחקים.

או שאתה אחד מהפראיירים שקונים בעיניים עיוורת COD BO ואוכלים את החרא של ACTI?

פאק, אפילו ארגוני אינדי קטנים התחילו להוציא משחקי זבל עם קונסוליזציה בלי פינגים וכו

פורסם

לא רלוונטית לנושא הזה - אז תפתח נושא אחר.

בקשר לנושא הזה, זה באמת הולך ונראה יותר טוב, האמת אני בטוח שההדגמה הבאה שלהם (עם גווני הצל השונים) תראה פי כמה יותר טוב.

העניין שהם בנו כלי שממיר מפוליגונים לטכנולוגיה שלהם ללא ספק יתן לזה דחיפה אדירה.

נקווה שבאמת יצא מזה משהו, כי זה ללא ספק נראה מדהים בנתיים.

פורסם

כל הדבר הזה זה סתם scam, גם אם הם הצליחו למצוא אלגוריתם שמוצא את הנקודת המרחבית שצריכה להיות מוצגת על פיקסל מסויים ב-O(1) מה שאני בספק אם בכלל אפשרי, גם אם נעזוב את כל נושא ההצללה והשקיפות למחצה, ביצוע אנימציה מצריך חישוב טרנספורמציה על כל אחת ואחת מהנקודות של העצם.

פורסם

tessellation כבר פתר את ה"בעיה". אחרת לא היו מתעלמים לגמרי מ-tessellation בסרטון העדכני שלהם.

תקראו לי כשהם מסיימים להמציא מחדש את הגראפיקה.

כשיתחילו לדבר על אנימציה, תאורה דינאמית, פיזיקה וכו'... סצנות סטטיות לחלוטין זה בלתי שמיש לגיימינג.

אז רק נותר לוודא שכל זה + AI ושאר חישובי משחק בסיסיים רצים על ה-CPU.

לצורך העניין, היום מעבדים מרובי ליבות מהווים בלא מעט מקרים צוואר בקבוק לכרטיסי מסך חזקים.

והם רוצים להוסיף על זה רינדור בזמן אמת, באיכות של hollywood. :D

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים