Battlefield Bad Company 2 - הדיון הראשי. - עמוד 270 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield Bad Company 2 - הדיון הראשי.


rroonnii

לאיזה קלאס/תפקיד אתם הכי מתחברים ?  

783 הצבעות

  1. 1. לאיזה קלאס/תפקיד אתם הכי מתחברים ?



Recommended Posts

  • תגובות 7.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

באמת... עכשיו אני יכול להתחבר למשחק בכיף ובלי בעייה אבל לא יכול להכנס לשום שרת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

AGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :pissed: :pissed: :pissed: :pissed: :pissed:

הSERVER BROWSER עד כדי כך עשוי דפוק, שעד שהוא טוען את רשימת השרתים רוב השתרים מתמלאים ואתה רואה שבשרת יש 28 איש, אבל אתה לא יכול להכנס...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Half of the quotes in the BC2 "Official" forum are taken from a Twitter account non-confirmed to be an EA/DICE official source... so basically, what they are doing is babbling about someone who is most likely making a practical joke on them.

The word out on the streets (streets of .com .org .net .co.il .de and .xxx.x.xx) are that the update is final for the due date of May 25th. Now if its May 25th 2010 or May 25th 2011. . . that is beyond me.

עריכה: סתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טעות בידיך, בDICE יש שמועות על להוציא את העידכון יחד עם HL2 EP3 ואפילו חשבו על תאריך יציאה זהה לזה של BLACK MESA SOURCE.

ת'כלס שלא יוציאו את העידכון הזה, כבר התרגלתי לבאגים הנוכחיים והתחלתי להנות :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם גרועים בדיוק כמו אלה בפורומים של EA - כשמוציאים פאטץ' ויש בו באגים אתם מתלוננים , כשלא מוציאים פאטץ' כי גילו שיש בו בעיות/קריסות ורוצים לתקן אותם אז אתם גם מתלוננים :facepalm:

מה אתם רוצים?? חכו בסבלנות - כבר ידוע שיש עדכון הן לקליינט והן לשרתים וזה כבר בשלבים אחרונים של QA.

יש גם שמועות על עוד מפות (לא רישמי) ויכול להיות שהם כבר מכינים את הקרקע לקיטים החדשים (שהגיעו כבר לPSN) ורוצים לשלב את זה בצורה כזאת שלא יהיו בעיות וקריסות...

בשורה התחתונה - סבלנות... (ואל תתרצו את זה ב"קניתי משחק ואני רוצה לקבל תמורה מלאה עבור הכסף" - לרוב המשתמשים אין בעיות שקשורות למשחק עצמו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או הו מייק, טעות קשה בידיך. רוב הבעיות הן לא עם המשחק עצמו אך הוא עדיין במצב מאוד לא בשל.

כדורים שלא פוגעים,C4 שלא מתפוצץ, SUICIDE רנדומלי למרות שכל מה שעשית היה לשבת ולא לזוז, מצנח שלא ניפתח, באגים גרפיים (טקסטורות מקפצות ועוד המון), באגים במנוע הפיזיקאלי (כשאתה עומד מטר מביניין מתפרק הוא איכשהו הורג אותך, ATV שעלה על אבן עולה לשחקים ועוד), חוסר איזון בנשקים (כאן תקנו הרבה אבל עדיין יש נשקים שלא מובן למה תקעו אותם במשחק),גליצ'ים בעת הספאון, גליצ'ים בעת הטמנת האובג'קטיב, גליצ'ים עם כלי הנשק, גליצ'ים עם REVIVES, גליצ'ים גליצ'גים גליצ'ים.....

מערכת MATCHMAKING מפגרת, מערכת חברים מפגרת לא פחות, מערכת מציאת שרת עוד יותר מפגרת, מערכת ניהול שרת (אתם יודעים כבר איזו)

ת'כלס היו צריכים לשחרר את המשחק בחינם ולקרוא לו SOLDIER FRONT או COMBAT ARMS אבל השמות כבר תפוסים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כדורים שלא פוגעים,C4 שלא מתפוצץ, SUICIDE רנדומלי למרות שכל מה שעשית היה לשבת ולא לזוז, מצנח שלא ניפתח, באגים גרפיים (טקסטורות מקפצות ועוד המון)

לא נתקלתי בכאלה.

באגים במנוע הפיזיקאלי (כשאתה עומד מטר מביניין מתפרק הוא איכשהו הורג אותך)

נראה אותך עומד מטר מבניין אמיתי שמתמוטט וזה לא יפגע בך... :lol: - דווקא זה מאוד ריאליסטי....

חוסר איזון בנשקים (כאן תקנו הרבה אבל עדיין יש נשקים שלא מובן למה תקעו אותם במשחק),גליצ'ים בעת הספאון, גליצ'ים בעת הטמנת האובג'קטיב, גליצ'ים עם כלי הנשק, גליצ'ים עם REVIVES, גליצ'ים גליצ'גים גליצ'ים.....

אין משחק בלי גליצ'ים...

מערכת MATCHMAKING מפגרת, מערכת חברים מפגרת לא פחות, מערכת מציאת שרת עוד יותר מפגרת, מערכת ניהול שרת (אתם יודעים כבר איזו)

איזה MATCHMAKING?? זה לא MW2... "מערכת החברים המפגרת" היא רק מהפאטץ' האחרון - לפני זה היא עבדה מצויין - כנ"ל לגבי השרתים.

לגבי מציאת שרתים - לי אין שום בעיה למצוא כל שרת (ולא משנה איזה אופציות מסומנות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד בעייה , אחת המעצבנות ביותר-

לאחדים המשחק דיי טוב ולאחרים הוא עושה דווקא.

אין משחק בלי גליצ'ים...

כמויות כאלה של גליצ'ים תואמות רק למשחק חינמי סוג ז' שהמטרה שלו להעלות מונה כניסות לאתר ההורדה

איזה MATCHMAKING?? כפתור הPLAY NOW שצריך ללחוץ עליו עשרים פעם כי הוא מנסה לחבר אותך לשרתים מלאים ובסוף הוא מחבר אותך למשחק עם שני אנשים ופינג 700, לזה התכוונתי זה לא MW2... "מערכת החברים המפגרת" היא רק מהפאטץ' האחרון - לפני זה היא עבדה מצויין - כנ"ל לגבי השרתים.

כבר אמרתי לך שיש לך מזל?

לגבי מציאת שרתים - לי אין שום בעיה למצוא כל שרת (ולא משנה איזה אופציות מסומנות)

כבר אמרתי לך שיש לך מזל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...