פורסם 2010 בפברואר 1715 שנים המחשב חזר מהמעבדה... http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=451096.msg3877035;topicseen#new (בהמשך לנושא הקודם: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=446563.0 ) (פורומים בעולם בנוגע לאותה בעיה: http://www.sevenforums.com/crashes-debugging/52722-bsod-while-idle-using-opera.html ) היי לאחר שקיבלתי את מחשבי מTMS (אחרי 4 חודשים שהוא שהה במעבדה) ב28.12.2009, לא הפסיקו להופיע מסכים כחולים שלא הופיעו קודם לכן. בשל זמן השהות של מחשבי אצל המעבדה, הפכתי לסוג של פרנואיד, ורשמתי כל מסך כחול\קפיאה שהייתה לי במחשב החל מהיום בו קיבלתי אותו מה"תיקון": 28.12.2009: קפיאה בעת כתיבת מסמך מייל ופתיחת קובץ Winrar 29.12.2009: שתי קפיאות בעת גלישה באינטרנט בזמן שהאימיול דלוק 30.12.2009 שתי מסכים כחולים בעת גלישה באינטרנט בזמן שהאימיול דלוק מסוג nvlddmkm.sys: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA8004DA3290 BCP2: FFFFF880105DD150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\123009-24772-01.dmp C:\Windows\Temp\WER-44070-0.sysdata.xml Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA8004392210 BCP2: FFFFF880105B3150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\123009-17706-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-29062-0.sysdata.xml 31.12.2009 קפיאה בעת שיחוק במשחק Call of Duty Modern Warfare 2, שלושה מסכים כחולים בעת גלישה באינטרנט אחד לאחר משחק CS:S בגלישה באינטרנט ,אחד רק בגלישה באינטרנט ואחד בלי לעשות כלום מסוג nvlddmkm.sys: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA80049CE250 BCP2: FFFFF88010540150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\123109-23992-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-37970-0.sysdata.xml Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA8003E6A4E0 BCP2: FFFFF880105D3150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\123109-19328-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-31012-0.sysdata.xml Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA80041014E0 BCP2: FFFFF880105A0150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\123109-17331-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-29546-0.sysdata.xml 2.1.2010 מסך כחול בעת גלישה באינטרנט בלבד מסוג nvlddmkm.sys: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA8022C724E0 BCP2: FFFFF88010540150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\010210-19125-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-44741-0.sysdata.xml 5.1.2010 מסך כחול בעת גלישה באינטרנט בלבד מסוג nvlddmkm.sys: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA80043B6240 BCP2: FFFFF880105CC150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\010510-17768-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-27534-0.sysdata.xml 6.1.2010 מסך כחול בעת גלישה באינטרנט בלבד מסוג nvlddmkm.sys: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA8006204250 BCP2: FFFFF880105B8150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\010610-19687-01.dmp C:\Windows\Temp\WER-39405-0.sysdata.xml 7.1.2010 מסך כחול בעת גלישה באינטרנט בלבד מסוג nvlddmkm.sys: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA8004DA5010 BCP2: FFFFF88010585150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\010710-16239-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-35568-0.sysdata.xml 8.1.2010 מסך כחול בעת גלישה באינטרנט בלבד מסוג nvlddmkm.sys: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA80070ED010 BCP2: FFFFF88010571150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\010810-17643-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-30498-0.sysdata.xml 15.1.2010 מסך כחול בעת גלישה באינטרנט בלבד מסוג nvlddmkm.sys: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA800AC8C010 BCP2: FFFFF880105A5150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\011510-21684-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-34398-0.sysdata.xml 18.1.2010 מסך כחול בעת גלישה באינטרנט מסוג nvlddmkm.sys לאחר פתיחת קובץ WinRAR: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA80049EF4E0 BCP2: FFFFF8801052A150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\011810-30997-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-55302-0.sysdata.xml 19.1.2010 שני מסכים כחולים בעת גלישה באינטרנט בלבד וגלישה בזמן התקנת משחק מחשב מסוג nvlddmkm.sys : Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA8004D2E010 BCP2: FFFFF8801059A150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\011910-19936-01.dmp C:\Windows\Temp\WER-27159-0.sysdata.xml Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA8004DB84E0 BCP2: FFFFF880105F6150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\011910-19032-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-35396-0.sysdata.xml 20.1.2010 מסך כחול בעת גלישה באינטרנט בלבד מסוג nvlddmkm.sys: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA80077CA010 BCP2: FFFFF88010570150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\012010-19812-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-30076-0.sysdata.xml 21.1.2010 מסך כחול במצב שולחן עבודה ללא שום מעש מסוג nvlddmkm.sys: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA80070C5300 BCP2: FFFFF880105A6150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\012110-17534-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-29920-0.sysdata.xml 22.1.2010 מסך כחול בעת גלישה באינטרנט בלבד מסוג nvlddmkm.sys: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA8003FB6010 BCP2: FFFFF880105B8150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\012210-16473-01.dmp C:\Windows\Temp\WER-24008-0.sysdata.xml 23.1.2010 מסך כחול בעת גלישה באינטרנט בלבד מסוג nvlddmkm.sys: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA800708F2E0 BCP2: FFFFF88010552150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\012310-14851-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-26676-0.sysdata.xml 24.1.2010 קפיאה בעת צפייה בסרטון פלאש ומסך כחול בעת גלישה באינטרנט בלבד מסוג nvlddmkm.sys: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA80043F64E0 BCP2: FFFFF88010590150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\012410-22136-01.dmp C:\Windows\Temp\WER-37970-0.sysdata.xml 26.1.2010 קפיאה בעת צפייה בסרטון פלאש 29.1.2010 מסך כחול מסוג nvlddmkm.sys בעת גלישה באינטרנט וטעינת סרטוני פלאש מיוטיוב: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA80070A7010 BCP2: FFFFF88010594150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\012910-17082-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-28938-0.sysdata.xml 31.1.2010 מסך כחול בעת גלישה באינטרנט בלבד מסוג nvlddmkm.sys: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA8009448010 BCP2: FFFFF8801058D150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\013110-19203-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-29156-0.sysdata.xml 3.2.2010 קפיאה בעת צפייה בסרטן פלאש 4.2.2010 מסך כחול בעת העברת קובץ AVI לWindows Movie Maker מסוג nvlddmkm.sys: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA80078A7460 BCP2: FFFFF880105E5150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\020410-19765-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-34585-0.sysdata.xml 5.2.2010 קפיאה בעת צפייה בסרטן פלאש ומסך כחול בעת גלישה באינטרנט בלבד מסוג nvlddmkm.sys: Problem signature: Problem Event Name: BlueScreen OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional information about the problem: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA800B1B5010 BCP2: FFFFF88010549150 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Files that help describe the problem: C:\Windows\Minidump\020510-17830-01.dmp C:\Users\Or_Cohen\AppData\Local\Temp\WER-29140-0.sysdata.xml **************************************לאחר הפרמוט************************************ 7.2.2010 מסך כחול בעת צפייה בסרטון פלאש מסוג nvlddmkm.sys: חתימת הבעיה: שם אירוע הבעיה: BlueScreen גרסת מערכת ההפעלה: 6.1.7600.2.0.0.256.1 מזהה אזור: 1037 מידע נוסף אודות הבעיה: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA8007D14010 BCP2: FFFFF880105FCC80 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 קבצים המסייעים לתאר את הבעיה: C:\Windows\Minidump\020710-32713-01.dmp C:\Users\Or\AppData\Local\Temp\WER-46145-0.sysdata.xml 8.2.2010 מסך כחול בעת גלישה באינטרנט בלבד מסוג nvlddmkm.sys: חתימת הבעיה: שם אירוע הבעיה: BlueScreen גרסת מערכת ההפעלה: 6.1.7600.2.0.0.256.1 מזהה אזור: 1037 מידע נוסף אודות הבעיה: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA800801F4E0 BCP2: FFFFF880105AFC80 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 קבצים המסייעים לתאר את הבעיה: C:\Windows\Minidump\020810-22729-01.dmp C:\Users\Or\AppData\Local\Temp\WER-33353-0.sysdata.xml 10.2.2010 2 קפיאות בעת צפייה בסרטן פלאש 14.2.2010 מסך כחול בעת גלישה באינטרנט בלבד מסוג nvlddmkm.sys: חתימת הבעיה: שם אירוע הבעיה: BlueScreen גרסת מערכת ההפעלה: 6.1.7600.2.0.0.256.1 מזהה אזור: 1037 מידע נוסף אודות הבעיה: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA80083C64E0 BCP2: FFFFF8801053FC80 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 קבצים המסייעים לתאר את הבעיה: C:\Windows\Minidump\021410-22214-01.dmp C:\Windows\Temp\WER-46285-0.sysdata.xml 16.2.2010 מסך כחול בעת גלישה באינטרנט בלבד מסוג nvlddmkm.sys: חתימת הבעיה: שם אירוע הבעיה: BlueScreen גרסת מערכת ההפעלה: 6.1.7600.2.0.0.256.1 מזהה אזור: 1037 מידע נוסף אודות הבעיה: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA80078BC010 BCP2: FFFFF8801054FC80 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 קבצים המסייעים לתאר את הבעיה: C:\Windows\Minidump\021610-18860-01.dmp C:\Users\Or\AppData\Local\Temp\WER-29406-0.sysdata.xml 14.2.2010 מסך כחול בעת גלישה באינטרנט בלבד מסוג nvlddmkm.sys: חתימת הבעיה: שם אירוע הבעיה: BlueScreen גרסת מערכת ההפעלה: 6.1.7600.2.0.0.256.1 מזהה אזור: 1037 מידע נוסף אודות הבעיה: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA8005769010 BCP2: FFFFF88010593C80 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 קבצים המסייעים לתאר את הבעיה: C:\Windows\Minidump\021710-21169-01.dmp C:\Users\Or\AppData\Local\Temp\WER-34601-0.sysdata.xml TMS אמרו לי שזה בגלל הOC (שפעל מעולה דרך אגב עד ליום בו הוא חזר מהמעבדה). לכן, היום, לאחר המסך הכחול המליון שלי, ולאחר פירמוט המחשב לגמריי, השבתתי לגמריי את הOC, כדי לראות האם הוא הגורם לבעייה. אגב, הבעייה והמסכים הכחולים מתרחשים כאשר אני גולש באינטרנט, או שהמחשב במצב מנוחה, ואף פעם לא קרו בזמן ששיחקתי=שהמעבד במאמץ. למה יש לי מסכים כחולים? איך זה יכול להיות קשור לאוברקלוק אם הם קורים רק כשהמחשב במצב מנוחה? את הOC הזה TMS בעצמה עשתה לי, והוא פעל נפלא לפני ה"תיקון". אור כהן.
פורסם 2010 בפברואר 1715 שנים מחבר שלום לך :pissed: - מה אגיד ומה אומר, אבל עדיין, רצוי להרגע, זה לא מזיק. לעצם העניין - החשודים המיידיים הם הזכרונות, האם הרצת MEMTEST לשעה שעתיים ? אני אישית לא, אבל TMS הריצו שעות של בדיקות MEMTEST על הזכרונות והמחשב לא קרס אצלם אפילו פעם אחת.
פורסם 2010 בפברואר 1715 שנים מחבר טוב, רק לציין שהבדיקות מציינות אם יש תקלה בזכרונות או לו, זה לא בהכרח גורם לקריסה ( BSOD), אבל אם אמרו לך שהכל תקין מהבחינה הזו, אז אני נוטה להאמין להם. כרגע אין לי איזו "אאוריקה" - נקווה שאחרים יעזרו יותר, אם יצוץ משהו - אודיע. בכל זאת, במחשבה שניה - תריץ את הממטסט, כי עובדה שעכשיו זה קורס. פשוט לוודא שלא זאת הסיבה. אין בעייה! אפרופו, מסתבר שBIOS לוח האם שלי לא היה עדכני, ויצא אחד חדש, אז עדכנתי את הBIOS דרך הDOS (בדרך כלל הייתי מעדכן דרך הWINDOWS) רשום שזה מה שהוא עושה: Fix VT function may stop functioning after the system resumes from S3
פורסם 2010 בפברואר 1715 שנים 4 חודשים ב"תיקון בחנות"? WTF? מה הם עשו שם? ליפפו מחדש את השנאים ושייפו את הקבלים? מה הקטע? קרה לי דבר דומה וכנ"ל למישהו פה בפורום - 99.9% שהבעיה בזכרונות. גם אצלי (פעמיים) וגם אצלו הזכרונות עברו MEMTEST86+ ב-LIVECD וגם MEMTEST מתוך XP במשך שעות ארוכות ללא כל תקלה. ובכל זאת בהם האשמה. עשה חיפוש בפורום אחרי BSOD או MEMTEST והודעות שלי בעניין. 1. נתק כל רכיב חומרה שאינו הכרחי. 2. הוצא את כל הסטיקים מלבד אחד. 3. הרץ stress test למשך כמה שעות (ORTHOS/EVEREST/PRIME95 מומלצות) - אם הסטיק לא תקין רוב הסיכויים שתקבל BSOD תוך כמה דקות. 4. לא קרס? הסטיק תקין. קרס? זה הסטיק הסורר. 5. הוצא את הסטיק הנ"ל, שים במקומו את הסטיק הבא וחזור ל-(3). אם כולם לא תקינים נסה להשיג אחד שבוודאות תקין (ממחשב קיים למשל), שים אותו לבד המערכת וחזור ל-(3). 6. עדיין קורס - זה לא הזכרונות. 7. אם נשאר יציב - החזר את הסטיקים התקינים ואת שאר הרכיבים אחד אחד והרץ stress test כל פעם מחדש. מייאש, ארוך ומיגע אבל מניסיון - עובד.
פורסם 2010 בפברואר 1715 שנים נראה שכולכם מתעלמים מהדבר הבולט ביותר - nvlddmkm.sysדרייבר כרטיס המסך של NV...האם טיפלת בזה באחד התרדים הקודמים ?אם לא:נסה-1 - לעדכן דרייבר וקושחה לכ. מסך. / הסרת הדרייברים כליל לעבודה דו מימדית זמנית ולראות אם חוזר.2- כ. מסך אחר.עדכון -קראתי את התרד הקודם. לדעתי לא הסרת כמו שצריך את הדרייברים של NV. אתה סתם רודף אחרי הזנב שלך.הסר אותם כמו שצריך, או התקן מחדש את מערכת ההפעלה לנקיון מלא.
פורסם 2010 בפברואר 1715 שנים Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem (אין על לטינית, הכל נשמע טוב יותר בשפה מתה. ובקוד מכונה ) תערו של אוקהם ידידי. זה הדבר הפשוט ביותר המשותף לכל ה BSOD. אם זה יעזור בסוף אני אשקול להוסיף את זה לחתימה...
פורסם 2010 בפברואר 1715 שנים http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%A2%D7%A8%D7%95_%D7%A9%D7%9C_%D7%90%D7%95%D7%A7%D7%90%D7%9D התרגום המילולי של הציטוט אגב, עסק בכלל בתיאולוגיה. ("אין להרבות בישויות יותר מכפי הצורך") אבל המשמעות הרלוונטית - כאשר קיימים הסברים שונים לאותה תופעה יש לבחור את הפשוט ביותר, ולא לאנוס את הממצאים לתוך תיאוריה נ.ב. לכל מי שלא בחר תואר עדיין - פילוסופיה מעניינת הרבה יותר ממדעי המחשב חבל שאין בזה כסף...
פורסם 2010 בפברואר 1815 שנים מחבר שלום כולם, אז ככה, עדכנתי גם את התוכנה של לוח האם (nforce)כבר החליפו לי את הזכרונות בTMS (קרוב לזמן בו רכשתי את המחשב) מאותה בעייה בדיוק (nvlddmkm.sys)אז שעוד פעם יהיו בהם בעיות? (לאח שלי יש את אותם זכרונות בדיוק ואין לו בעיות איתם)הרצתי MEMTEST למשך 8 שעות על כל הזכרון (בלי OC) שלא בשימוש ולא הייתה תקלה אחת.בינתיים אני אמשיך לעבוד עם המחשב כדי לראות האם הבעייה היא באמת הOC.נ.ב: (עדכנתי את הביוס דרך הDOS הפעם ולא דרך הWINDOWS, מה שידוע כגורם לבעיות, אולי זה בכלל פתר את הבעייה :-X )אם לא תהיה קריסה בימים הקרובים אני פשוט אחזיר את הOC כדי לבדוק האם עדכון הביוס באמת פתר את הבעייה.אני גם אבדוק את הזכרונות סטיק סטיק כדי לבדוק האם הם מהווים בעייה.הם לא היוו בעייה עד ליום בו חזר המחשב מTMS וכרטיסי המסך הוחלפו מ9600GT ל9800GT
פורסם 2010 בפברואר 1815 שנים הם לא היוו בעייה עד ליום בו חזר המחשב מTMS וכרטיסי המסך הוחלפו מ9600GT ל9800GTאה הה! תבדוק שוב את העניין של הדרייבר. יש סיכוי גם שהכרטיס תקול.
פורסם 2010 בפברואר 1815 שנים האם ל OC השתמשת בשינוי מתח ?והאם עשית OC גם בכ. מסך ?בטל את שניהם (OC כ. מסך ומעבד) קודם כל...
פורסם 2010 בפברואר 1815 שנים מחבר האם ל OC השתמשת בשינוי מתח ? והאם עשית OC גם בכ. מסך ? בטל את שניהם (OC כ. מסך ומעבד) קודם כל... TMS עצמה עשתה בעזרת מומחים את הOC וגילתה שהוא יציב לאחר העלאת מתח מסויימת. אין לי בכלל OC לכרטיס מסך (למעט זה מהחברה) וביטלתי את כל הOC
פורסם 2010 בפברואר 1815 שנים TMS עצמה עשתה בעזרת מומחים את הOC וגילתה שהוא יציב לאחר העלאת מתח מסויימת.בדיוק מה שאני תמיד חששתי ממנו...מאיפה הביטחון חסר הפשרות ב-TMS? בלי היכרות אישית לוחצת לא הייתי נותן לאף חנות כזה ביטחון גמור וגם אז - לא הייתי נותן להם לעשות לי OC בלי שאני מבין בזה בעצמי.בלי קשר לרכיבים שרופים (שזה באמת נדיר), גם אם נניח ש-TMS מקיימת ב-ד-י-ו-ק מה שאתה אומר, בשימוש ממושך בסביבה ביתית יש צורך לעקוב אחרי הטמפרטורות כדי שה-OC ימשיך להיות יציב. יש מאווררי מארז שמתקלקלים, אבק שמצטבר, טמפרטורת סביבה משתנה וכדומה. נדרשת עבודת תחזוקה ובקרה משמעותית בהרבה ויש לקחת רכיבים איכותיים (ויקרים) יותר - מארז/ספק/HSF/מאווררים.אם הם אחראים הם יעשו לך לכל היותר OC מתון ללא העלאת מתחים ואז ממילא התועלת שולית, אולי מלבד באפליקציות מאוד ספציפיות כמו המרת וידאו, עריכה גרפית, עיבוד מתמטי וכדומה. לגיימינג/משרדי/גלישה/IM/מוזיקה ממילא המעבד לא צוואר הבקבוק, ודאי לא בתקציבים האלה.תקבל מפרט חם, רועש, פחות יציב שדורש תחזוקה שוטפת ללא כל תועלת ממשית ושספק אם ביכולתך לתחזק אותו כראוי.לדעתי זה לא אחראי להציע OC למי שלא מבין בכך, במיוחד כשברוב המקרים התועלת לשימושי המשתמש זניחה וניתן לבנות מפרט עם ביצועים כמעט זהים גם ללא OC כלל.
פורסם 2010 בפברואר 1915 שנים מחבר לעזאזל, לעזאזל עם הכל! שלום לכם. כן, לאחר יום (בו כמעט ולא נגעתי במחשב) ללא קריסות, וללא OC (טי-אמ-אס טענו שOC זה הגורם לבעייה) היה לי מסך כחול, אותו סוג, בגלישה באינטרנט בלבד (בלי פלאש, בלי שום דבר, סה"כ גלישה תמימה) פרטי הבעייה: *********************************לאחר הפרמוט, ללא אוברקלוק******************************* 19.2.2010 מסך כחול בעת גלישה באינטרנט בלבד מסוג nvlddmkm.sys: חתימת הבעיה: שם אירוע הבעיה: BlueScreen גרסת מערכת ההפעלה: 6.1.7600.2.0.0.256.1 מזהה אזור: 1037 מידע נוסף אודות הבעיה: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA8006AC14E0 BCP2: FFFFF88010561C80 BCP3: FFFFFFFFC000009A BCP4: 0000000000000004 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 קבצים המסייעים לתאר את הבעיה: C:\Windows\Minidump\021910-19546-01.dmp C:\Users\Or\AppData\Local\Temp\WER-36566-0.sysdata.xml אז... מה עכשיו? להתקשר אליהם וליידע אותם שOC זה לא הגורם לבעייה? כי הבעייה התרחשה ללא שום OC! מבחינתי זה או הזכרונות או כרטיסי המסך. אני לא מאמין שהוא הולך להיכנס שוב פעם ל4 חודשים של תיקון אור כהן
פורסם 2010 בפברואר 1915 שנים דווקא בגלל שהשגיאה היא עקבית על nvlddmkm קשה לי להאמין שאלו הזכרונות.בעיה בזכרונות מתבטאת בדרך כלל בשגיאות אקראיות יחסית ולא כל כך עקביות.כפי שאמרתי, MEMTEST לא ממש אמין, אבל אמרת שהרצת |stress test עם סטיק בודד שאתה בטוח שתקין, נכון? אם לא, עשה זאת דבר ראשון.נסה להחליף לכרטיס מסך אחר שאתה יודע שתקין ואם יש לך סלוט PCIE נוסף - תחליף.יש לי כרטיס לבדיקה בשבילך אם תרצה.הבעיה חוזרת גם לאחר פרמוט נקי + דרייבר עדכני בלבד?אם כל הנ"ל לא עוזר - הייתי חושד בלוח באם, אם כי זה די נדיר.רק לגבי TMS - אין כל הצדקה שבעולם שהמחשב ישב אצלם 4 חודשים... אפילו לא 4 ימים.טכנאי מנוסה יבדוק כל מה שאפשר תוך כמה שעות... מקסימום כמה ימים אם מריצים stress מקיף.אם זו חנות רצינית היא גם היתה פשוט מחליפה לך את החלקים החשודים בלי לבדוק יותר מדי בציציות - רק בגלל הזמן שלקח עד כה.גם הזמן שלהם שווה כסף ואם הם באמת משקיעים כל כך הרבה זמן על בדיקות וניסיונות היה יוצא להם יותר זול פשוט להחליף.אם המחשב יושב אצלם הרבה זמן המסקנה היחידה שלי שהם פשוט לא עושים כלום ומחכים שתתיאש.
פורסם 2010 בפברואר 1915 שנים מחבר דווקא בגלל שהשגיאה היא עקבית על nvlddmkm קשה לי להאמין שאלו הזכרונות. בעיה בזכרונות מתבטאת בדרך כלל בשגיאות אקראיות יחסית ולא כל כך עקביות. כפי שאמרתי, MEMTEST לא ממש אמין, אבל אמרת שהרצת |stress test עם סטיק בודד שאתה בטוח שתקין, נכון? אם לא, עשה זאת דבר ראשון. נסה להחליף לכרטיס מסך אחר שאתה יודע שתקין ואם יש לך סלוט PCIE נוסף - תחליף. יש לי כרטיס לבדיקה בשבילך אם תרצה. הבעיה חוזרת גם לאחר פרמוט נקי + דרייבר עדכני בלבד? אם כל הנ"ל לא עוזר - הייתי חושד בלוח באם, אם כי זה די נדיר. רק לגבי TMS - אין כל הצדקה שבעולם שהמחשב ישב אצלם 4 חודשים... אפילו לא 4 ימים. טכנאי מנוסה יבדוק כל מה שאפשר תוך כמה שעות... מקסימום כמה ימים אם מריצים stress מקיף. אם זו חנות רצינית היא גם היתה פשוט מחליפה לך את החלקים החשודים בלי לבדוק יותר מדי בציציות - רק בגלל הזמן שלקח עד כה. גם הזמן שלהם שווה כסף ואם הם באמת משקיעים כל כך הרבה זמן על בדיקות וניסיונות היה יוצא להם יותר זול פשוט להחליף. אם המחשב יושב אצלם הרבה זמן המסקנה היחידה שלי שהם פשוט לא עושים כלום ומחכים שתתיאש. אל תדאג יש לי פה מספר כרטיסי מסך שאני יכול לבדוק איתם את המחשב וכן, יש לי 2 סלוטים של PCI-E X16 בלוח אם, ו2 כרטיסי 9800GT (הם בSLI) הבעייה אכן חזרה לאחר פרמוט נקי+דריוור בלבד, אני אתחיל להריץ באמת stress test עם סטיק בודד כדי לבדוק האם הבעייה בזכרונות, אני כבר על סף ייאוש אבל לא התייאשתי, מצד שני המחשב הזה גורם רק למריבות במשפחה ולעוגמת נפש, ההורים שלי ממזמן התייאשו...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.