רסיבר HTR-6280 ורמקולים של Wharfedale diamond 9.6 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רסיבר HTR-6280 ורמקולים של Wharfedale diamond 9.6


SnakeBite

Recommended Posts

שלום רב,

אני עומד לקנות את הרמקולים הנ"ל ואת הרסיבר הנ"ל כחלק ממערכת קולנוע בייתי שאני בונה.

אני יודע שהמקולים הנ"ל בדר"כ צורכים מגבר חזק כמו של NAD 372 כמדומני שהיה מומלץ לא מעט פה ובמקומות אחרים באינטרנט.

השאלה אם הרסיבר הנ"ל יוכל להניע אותם כמו שצריך.

המערכת הנ"ל תהיה מחוברת למחשב בעזרת XONAR HDAV1.3 .

אודה לכם אם תענו לי בהקדם

שבוע טוב

עידו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-NAD 372 אמנם שרירי יותר מהיאמהה, אבל הסגולה שלו היא בעיקר היכולת שלו במוסיקה. מאחר ובקולנוע ביתי עסקינן, אין צורך להרחיק עד אליו. למעשה, מגיע לו הרבה יותר מהרמקולים האלו. אם אתה מחפש ביתי קלאסי (כלומר הרבה סרטי פעולה) אז הימאהה כנראה יעשה את העבודה בשילוב עם הרמקולים האלו.

כרגיל, העצה הכי טובה היא ללכת ולשמוע. האזן לרמקולים האלו עם כמה רסיברים במסגרת התקציב שלך, כשהם מחוברים דיגיטלית למקור השמע. בנוסף, נסה שילובים של רסיבר יקר ורמקולים זולים ולהיפך, כדי לבדוק מה ההשפעה במתן תיעדוף לאחת החוליות על פני האחרת. אל תהיה נעול על דגם הרמקולים והרסיבר האלו על סמך רשמים של אנשים אחרים. אני ממליץ לך להגיע חף מציפיות לגבי "איך זה ישמע" כשאתה מתחיל את סבב החנויות - ייתכן מאד שתצא עם משהו אחר לגמרי ממה שחשבת (כמובן, במסגרת התקציב).

לגבי כרטיס הקול, תוכל לחברו דיגיטלית ואנאלוגית כדי להשוות בין שתי האפשרויות. לאחר מיכן הישאר עם זו שנשמעת לך טוב יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

אמרתם לעדכן אתכם אז הנה אני מעדכן היום הלכתי לפיוז סטריאו התרשמותי הכללית מהחנות טובה מאוד יש להם דיי מבחר גם של מגברים וגם של רמקולים ואביזרים נילויים וגם המקצועיות הכללית של המוכר - קובי הייתה טובה תמיד הסביר והתעניין ...

בחנות למי שלא מכיר יש 2 חדרי האזנה עם מיטב המגברים והרמקולים. בתחלה סיפרתי לו שהרסיבר יחובר למחשב דרך כרטיס קול HDAV1.3 ואח"כ הוספתי את מימדי החדר ואת סוג המוזיקה שאני אוהב לשמוע.

אמרתי לו ששמעתי ש WHARFEDALE טובים ואני רוצה להתחיל בהם שמתי אותם עם מגבר של NAD 725 ועם מגבר של YAMAHA 479 שניהם מגבירי סטריאו ועם קומפק דיסק גם של NAD כמדומני זה היה 515 .

שמעתי את הסדרה החדשה של וורפדייל - סדרה 10 וכן רמקול של mission ו 2 רמקולי של DALI (חברה שלא הכרתי לפני כל כך) וכן רמקול מדפי אחד של POLKAUDIO . לא הזכרתי שההתמקדות שלי כרגע זה ב 2 רמקולי סטריאו רצפתיים ולכן כל מה ששמעתי זה רצפתיים חוץ מה POLKAUDIO . שורה תחתונה התלהבתי מאוד מה DALI CONCEPT 6 הם נשמעו הכי מפורטים פי 100 מה WHARFEDALE יש להם במה רחבה ופירוט מטורף כמו כן בהגדרות ברירת מחדל שלהם הגבוהים לא צורמים מידיי והבאסים מאוד מורגשים לא נראה לי שאצטרך סאב להם.

מחר אני מקווה לבדוק עוד כמה חנויות ונראה מה מתפתח משם

מה דעתכם על ההחלטה שלי ?

כמו כן איזה מגבר אתם ממליצים לשדך לו בדגש על מגבר קולנוע ביתי כי אני רק מתחיל בסטריאו בהמשך אני אוסיף עוד רמקולים וצריך שיתמכו בפורמטים החדשים ויהיה להם לפחות 2 כניסות ויציאה אחת.

בתודה

עידו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכיוון נכון. התמקד ברסיברים של חברות שידועות שביצועי מוסיקה, כמו harman kardon, marantz, denon, onkyo, nad, cambridge audio. אם הנטייה היא יותר לכיוון סרטי אקשן, בחן את ההבדלים מול רסיברים של חברות נוספות. כעקרון, אני לא רואה משהו בסחורה של פיוז שלא שווה הסתכלות בתחום הרמקולים. ג'אמו, דאלי, מודאונט-שורט, קוואד, טאנוי, ג'י-אם לאב, קף ואחרות כולן חברות טובות. שים לב שרמקול שעשוי להישמע טוב בהאזנה בחנות בהשוואת A/B, עלול להתגלות כבלתי נסבל לאורך זמן בבית. אם אתה מגיע לשני סטים שאתה אוהב בחנות מסוימת, שווה לשאול אם הם מוכנים להדגמה ביתית, אם אתה רציני לגבי סגירה על אחד מהם. בכל מקרה, הייתי מציע לך לבקר בעוד חנויות אם הן שאולי מציעות רמקולים מיצרנים שאין להם נציגים בפיוז. ההמלצות כאמור למעלה. יש לך תקציב חביב ואפשר להוציא ממנו מערכת סטריאו טובה למדי (יחסית), אם כי אתה צריך קולנוע ביתי. שחק עם התקציב ונסה לשמוע רסיבר יקר עם רמקול זול ולהיפך. שווה לנסות גם שילוב של איזה רסיבר קולנוע ביתי פשוט (אפילו מתצוגה) עם מגבר כוח בסיסי, כמו אלו שכאן:

http://www.fuse.co.il/categories/19557/?sortby=price&search_text=

כזה דבר, עם רסיבר ואולי אפילו בלעדיו - נניח בחיבור ישיר לכרטיס הקול ושליטה באמצעותו על הווליום - עשויים לתת לך תוצאה שלא חלמת עליה, אפילו בשילוב עם זו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב חבר'ה אחרי המון התרוצצויות היום ב 4 חנויות היום באיזור ת"א התלבטתי בין MISSION M35I ל dali concept 6 ל polk audio ati-7 לבין monitor rs-6 מכל חנות עד שנפלתי על של חברת CAV של חברה סינית (כן גם אני זלזלתי בהתחלה) אבל בסופו של דבר כמעט כל חברה מיוצרת בסין. כששמעתי אותו הפה שלי נשאר פעור וזה סיים את כל הדילמה מבחינתי אני מחר קונה אותו.

הדגם המדויק CAV DT2200 במחיר שאין לו מתחרים מתצוגה!!

כנראה שאני ישדך לו nad 747 או רסיבר של הרמן קרדון 360 או ימהה 2065 בעיניין הזה כלום לא סגור אבל בעיניין ברמקולים כן.

איזה רסיבר אתם ממליצים??

מה דעתכם על ההחלטה שלי לגבי הרמקול??

עידו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם שמעת ואהבת, קנה. אבל שוב, אני עובר איתך על דגשים:

שים לב ששמעת אותם קטעי מקורות לכל אורך המבחנים ושהם קטעים המוכרים לך (למעשה אותן ההקלטות שיש לך בבית).

שים לב לחדרים בהם הודגמו הרמקולים - חלקם עשויים להיות בחלל לא אידאלי עבורם או במיקום שאינו ממקסם את יכולתם.

שים לב להגברה ולמקור באמצעותם הודגמו הרמקולים - ה"חתונה" בין הרכיבים חשובה עד מאד, אולי יותר מכל דבר אחר מלבד אקוסטיקה.

שים לב שלא הודגם לך מקור out of this world, ההבדל דרמטי כאשר המקור יקר מאד (בחיבור אנאלוגי).

אל תקנה רסיבר "על עיוור". אתה צריך לשמוע אותו עם הרמקולים שלך, או לכל הפחות עם מאותה סדרה של היצרן כדי לקבל מושג על השידוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על הדגשים .

קודם כל הוא השמיע לי כמה דיסקים שלו ואח"כ עברנו על דיסקים שאני הבאתי וזה עדיין נשמע מעולה.

בדקתי והרמקולים חוברו עם כבלים דיי פשוטים יחסית כך שזה לא הכבלים המגבר היה מגבר סטריאו לא סראונד אני לא זוכר איזה מגבר הוא השתמש את האמת אני זוכר רק שהוא היה מגבר סטריאו ענק אולי של ROTEL לא סגור על זה...

ברור שאני צריך לבדוק מגבכר עם הרמקולים האלה אל תדאג אני אעשה את זה + החנות נתנה לי אפשרות לקחת את הרמקולים הביתה להתנסאות וכן את המגבר ולהחליף במקרה הצורך כך שמהבחינה הזאת אני מכוסה.

איזה מגבר אתה חושב שכדאי לי לבדוק (תצמצם לי את האפשרויות קצת... ) בסופו של דבר אני אבחר משמיעה אבל אני לא רוצה לשמוע את כל הרסיברים של החנות ואין לי זמן להתעמק בכולם . הרמקולים לא צריכים מגבר חזק מידיי כי הם דיי נצילים 87DB והם 6 OHM כך שלא נראה לי שתהיה בעיה להניע אותם עם כל מגבר.

עידו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני זוכר רק שהוא היה מגבר סטריאו ענק אולי של ROTEL לא סגור על זה...

אה, אאוריקה! טוב שלא כתבת את זה בכתב ספויילר.. :P מגבר סטריאו ענק, אולי של רוטל (ומי יודע, אולי של יצרן רציני עוד יותר) הוא חיה שונה מאד מאד מרסיבר ביתי בסיסי בתקציב המדובר. אתה שמעת מערכת ולא רמקולים. למען האמת, אתה תמיד שומע מערכת ולא רמקולים. גש לשמוע את הרמקול עם רסיבר הנופל לקטגוריית התקציב שיוותר לך אם היית רוכש אותם. אם אין כזה בחנות, תצטרך לארגן בדיקה, אחרת אתה עלול לגמור עם שישמע פחות טוב מהמתחרים שלו בהינתן מגבר בסדר גודל של אלו שעל הפרק. חשבת שאולי הדאלי ששמעת עשויים להמריא אל על ולהעפיל מעבר ל-CAV אם היה להם את הגיבוי של מגבר סטריאו בהמתי? ואם לא הרוטל הזה, אולי מגבר אחר בתחום המחיר שלו היה משתדך אליו טוב יותר?

ואם זו הייתה ההגברה, אני לא רוצה לשאול לגבי המקור. :-X

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המגבר שהשתמשו בו הוא מגבר מפלצת רצינית של וינסנט זה מגבר של 14,000 ש"ח לפחות וAUDIO CLUB באלנבי משתמשים בו תמיד. שים לב לזה כי ברסיבר ק"ב סטנדרתי שאתה מתכנן לשדך אתה לא תתקרב לתוצאה של החנות.

אני יגיד לך את האמת גם אני שמעתי את הרמקול הנ"ל וגם אני קניתי אותו והמלצה שלי תעשה עוד כמה בדיקות לפני שאתה קונה כי לרמקול הזה יש יתרונות וחסרונות אם תרצה לשמוע עליהם לפני שאתה קונה תשלח תגובה ואני יפרט.

בכל אופן מעניין אותי לשמוע איך יהיה השידוך ל XONAR HDAV כי גם אני בדרך לקנות את הכרטיס הזה.

לגבי המחיר תשלח לי בפרטי אם אתה רוצה כי אני יוכל לומר לך הערכת מחיר כי אני קניתי את כל הסט וגם קיבלתי מחיר טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צדקת הם אכן משתמשים במגבר וינסנט מפלצתי דגם SP- 331 ובנגןן דיסקים CAMBRIDGE DVD86

ולכן היום הלכתי ובדקתי עם נגן פשוט ועם רסיבר נורמלי של ק"ב HK 360 ונגן של YAMAHA וזה עדיין נשמע מעולה עם דיסקים שלי כמובן.

לצערי הרמקולים שרציתי נמכרו אתמול :( שעה וחצי אחרי שהלכתי.

אבל החברה הזמינה לי חדשים ב400 ש"ח יותר(כי ההם היו מתצוגה ואלה חדשים) ...זה עדיין דיי זול....

אז זהו הזמנתי אותם עכשיו רק נשאר לי למצוא רסיבר טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...