חיבור מגבר של רמקולים שולחחניים לאוטו.. - עמוד 3 - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חיבור מגבר של רמקולים שולחחניים לאוטו..


Anonymics

Recommended Posts

HU = Head unit = יחידת ראש = רדיודיסק.

המונח נגזר מתחים האודיו המקצועי לרכב, שבו הרדיודיסק מספק רק את האות (ללא הגברה) ואחריו באים מגברים לרמקולים, מונובלוק לסאב וכו'.

לכן הוא נקרא "יחידת הראש".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בעיקרון איך מחברים סאב לרדיו?

כי הטייפ מוציא אות לרמקולייים ואין לו יציאה לסאב..

אז איך זה עובד?

טובב ניסיתי את זה וזה לא הלך..

/שרפתי פיוז של הטלפון של האוטו :kopfpatsch:

החלפתי אותו בחוט רגיל עד שאני יקנה פיוז..זה מסוכן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל שלא ראיתי את ההתקדמות של הדיון לפני, הייתי מזמן מזהיר אותך מלחבר מגבר אל המצת, יש לו פיוז של 10A שזה כלום.

אם כבר אתה צריך לחבר אותו לכבל נפרד.

ולאור המידע החדש שהשנאי מוציא מתח חילופין, לא חבל לסכן את המעגלים ברכב?!

ולא מחברים סאב ליציאה של ה HU.

החלפתי אותו בחוט רגיל עד שאני יקנה פיוז..זה מסוכן?

לא בריא, יש לרוב פיוזיים ספיר בקופסה של הפיוזים.

תשתמש באחד מהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל שאנשים לא מקשיבים למי שיודע טיפה יותר מהם.

ואגב, לשים חוט במקום פיוז זה אחד מהדברים המסוכנים ביותר שאפשר לעשות, הדבר הופך את הרכב לפצצה מתקתקת, אם במקרה יהיה קצר באחד מהמעגלים שהפיוז אמור להגן עליהם, הרכב עלול להעלות באש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפיוזים בקופסה שם הם קטנים ממה שנשרף לי..ובכל מקרה אין שם ספייר..

לדעתי המתקין של הפלאפון חיבר את הפיוזים האלה.

הייתי היום באוטו דיפו והם אמרו שאין להם פיוזים בכלל.... חחח זה הגיוני!?

אתם חושבים שעדיף לי לנתק את הכבל הזה שחיברתי במקום הפיוז עד שאני יקנה או שזה יהיה בסדר בנתיים?

ולגבי זה שאני לא מקשיבב..חוץ מהפיוז הזה שנשרף (שקרה בכלל בגלל שאני עשיתי קצר כי נגעתי בשתי קצוות עם סכין) אין שום נזק!

תודה רבה לכל מי שעזר אני חושב שעם אני ירצה להשקיע אני יקנה כבר מגבר לאוטו וזהו..

ושאלה אחרונה.. עם אני קונה מגבר לאוטו איך אני מחבר אותו לסאב? תודה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע שמדובר בפיוזים קטנים ולא כמו אלו שיש ברכב.

יש אותם בחנויות חשמל וכדומה.

איך מחברים סאב למגבר? מחברים את הקטבים שלו למגבר וזהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברכב יש 3 סוגים של פיוזים כמו בתמונה:

3fuse.jpg

הגדולים, משמשים את המנוע (פיוזים של הסטארטר, משאבת הגה כוח, משאבת דלק, בוסטר הבלמים, אלטרנטור, מחשב ניהול מנוע).

הבינונים והקטנים נמצאים בתא הנוסעים ומגנים על מעגלים שונים, אשר בדר"כ אינם קשורים ישירות ליכולתו של הרכב לזוז, הבינוני נפוץ יותר.

ואת הסאב אתה לא מחבר למגבר, אם אתה קונה מגבר יעודי לרכב, אתה צריך סאב יעודי לרכב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז דבר ראשון מה שנשרף לי זה הבינוני והוא בצבעע וורד..

איך זה יכול להיות שבחנות כמו אוטו דיפו אין דבר כזה?חח

בקיצור אני צריך לקנות מגבר לאוטו את זה אני יודע .

בסאב של האוטו יש מעגל שמחחליף את האות שיוצא מהרמקולים לבאסים או שזה במגבר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ורוד זה 4 אמפר, פיוז של 4 אמפר הוא די נדיר, שים אחד שם 5 אמפר (כתום) וזהו.

בסאב של האוטו יש מעגל שמחחליף את האות שיוצא מהרמקולים לבאסים או שזה במגבר?

יש לך פה 2 המרות:

1. להמיר את האות ברמת הרמקולים לאות ברמת הליין (את זה עושה מנחת).

2. לחתוך את כל התדרים מלבד הבאסים (את זה עושה קרוסאובר או LPF).

בדרך כלל במגברים יעודיים לסאבים (נקראים מונובלוק) קיים LPF מובנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ישנם גם מגברים משולבים עם ערוץ LPF נפרד, אבל ל-95% מהאנשים שמחזיקים סאב ברכב יש 2 מגברים.

אחד 2/4 ערוצים עבור הרמקולים, ומגבר שני הוא המונובלוק שנועד להגביר רק את הסאב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגדול אתה לא חייב לשים שני מגברים.

אתה יכול לקנות אחד של 4 ערוצים, לחבר את הרמקולים הקידמיים לשניים מהערוצים.

ועם השניים האחרים אתה יכול לחבר את הסאב.

אז אלו שמאחורה יהיו בלי הגברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...