חיבור מגבר של רמקולים שולחחניים לאוטו.. - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חיבור מגבר של רמקולים שולחחניים לאוטו..


Anonymics

Recommended Posts

שלוםם

יש לי זוג ובאס (2.1) רציתי לדעת עם אני יכול חבר את המערכת לאוטו..

זאת אומרת לדלג על השנאי המובנה של הרמקולים ולחב ראת המעגל לחיבור של האוטו..

אפשרי?

וולט או אמפר גבוהה מידיי?

,תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

חבל על הטרחה שלך, לרוב המגבר של הרמקולים מוזן מ220, וכל תהליך ההמרה וההסבה לרכב אינה כדאית.

אם אתה בכל זאת מעוניין להתקין מגבר ברכב - עדיף שתעשה זאת בדרך המקובלת..

כמו כן, אני לא יודע מה ההספק שהמגבר שלך מוציא, ועד כמה הוא יוכל ל"סחוב" את הרמקולים שברכב (אם אותם אתה רוצה להגביר כמובן)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה דווקא יכול להיות פשוט משזה נשמע,

אם זאת מערכת מוגברת, ואם המערכת מוזנת מ-12V (עם שנאי חיצוני או פנימי, זה לא משנה), החיבור יהיה פשוט מאוד (וזאת בניגוד לרעיונות אחרים כמו הפעלת מגבר לרכב - בבית, או סאב לבית - ברכב).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יסביר את הרעיון..

ישש את הסאב ושתי הרמקולים..(של המערכת הביתית) תשכחחו משתי הרמקולים של המערכת הזאת.

אני לוקח את המעגגל שהוצאתי מהסאב.

יש שם מעגל חשמלי עעם יצאיאה לשתי הרמקוליים לסאב ולשנאי שנכנב אליו 220 וולט ויוצא ממנו 12 וולט.

עכשיו אני מעיף את השנאי הזה. ,

אני מכניס למעגל ישירות את החשמל של האוטו (הנקודה של המצית איפה שמטעינים גם פלאפוניים ).

מה שאני רוצה לדדעת עם זה יעבוד..

תודה!

:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין הוא שישירות מהמצית אתה תקבל מתח של 14.4 בזמן שהרכב מונע, השאלה האם המתח הזה הוא בתחום הטולרנס של המעגל, אחרת תצטרך מעגל מייצב ל-12V (גם, לא יותר מ-10 דקות עבודה עם מלחם ו-2 ידיים ימניות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ליצב את המתח מהרכב לא תהיה הבעיה כאן...

קודם כל צריך לבדוק אם זה באמת עובד על 12V כי קשה לי להאמין שסאב עובד במתח כה נמוך, ועוד ביתי שאצלם קל יותר לתת מתח גבוה.

יכול להיות שבאמת הסאב עובד על 12V, יכול להיות שיש שם מעלה מתח.

מה ההספק של הרמקולים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיודת זנר אפילו לא קרובה כדי להעביר את האמפרז'

לדעתי? אפילו השנאי המקורי שיש לך לא מוציא 12V אלא יותר, שווה לבדוק, במידה וזה נכון - לא צריכה להיות בעיה עם זה.

קיימים בשוק מייצבים מוכנים אם אתה מוכן להשקיע,

השאלה שלי היא למה?

ההגברה של הרמקולים הללו (שאת הדגם אפילו לא אמרת), אני בספק עם העוצמה של ההגברה שלהם תעלה על העוצמה שהHU שלך מוציא.

אז, למה לא לחסוך את הכאב ראש?

אם מדובר בסיפוק עצמי, לא אמורה להיות לך בעיה כל עוד התנאים למעלה מתקיימים,

השאלה, מה גודל הרמקולים, והיכן תמקם אותם? אילו רכיבים יש לך ברכב עכשיו? ומה אתה רוצה לשפר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי? אפילו השנאי המקורי שיש לך לא מוציא 12V אלא יותר, שווה לבדוק, במידה וזה נכון - לא צריכה להיות בעיה עם זה.

קיימים בשוק מייצבים מוכנים אם אתה מוכן להשקיע,

+1

תבדוק מתח יציאה בשנאי תחת עומס עומס (כשהמערכת עובדת ומנגנת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקטע זה שאין לי כסף להשקיע..

האוטו בלי מגבר וברדיו שלו אין יציאה לסאב..

אז הרעיון הוא לחבר את המערכת הזאת לחיבורא של וולהשתמש בסאב..

עכשיו אני רואה שעל השנאי בכלל כתוב 13.5AC ביציאה

זה משנה משו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. התצורה שרצית לחבר את הרמקולים לא תעבוד (תצריך מנחת), חשבתי שלרדיו דיסק שלך יש יציאות RCA עבור מגבר אופציונאלי.

ב. 13.5V זה טוב, אבל זה זרם חילופין (AC), המצבר מספק זרם ישר (DC).

לאור הנתונים החדשים, תשכח מזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שיקרה זה שהפיוז של המצית ישרף (ולרוב זה פיוז משותף של הרדיו, ואולי תאורה פנימית וכו' - תלוי בסוג הרכב)

בקשר לסאב, קשה לי להאמין שהפנל שלך יסחב אותו במידה ותחבר אותו לאחד היציאות.

במידה ויש לך יציאת RCA, ולרוב הUH יש היום - תוכל בעתיד לקנות סאב, אך כיוון שאין לך מגבר - תוכל לקנות סאב עם מגבר מובנה.

ובכך לחבר RCA לסאב, וכבלים מהמצבר לסאב, ואת כבל הREMOTE .

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...