קניית Ipod Touch-שאלות - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניית Ipod Touch-שאלות


Or94

Recommended Posts

אני רוצה לקנות אייפוד טאץ' ויש לי כמה שאלות:

1. Touch 3G יש רק בגירסאות של32GB ו64GB או שיש גם גירסא של 8GB או 16GB?

2. איזה חנות הכי זולה לקניית האייפוד?

3. מה זה נותן לי אם אני פורץ אץ המכשיר והאם זה עושה אותו איטי יותר וגורם לבאגים?

4. האם אפשר להעביר לIPOD בפורמט MKV שהם HD?

5. האם הדברים בAppStore הם בחינם והאם יש שם הרבה דברים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. יש רק ב32GB ו64GB ומוכרים גם 8GB דור שני במחיר נמוך.

2. כל החנויות בישראל שמביאות דרך היבואן הרשמי מישרות איתו קו מחירים:

http://store.idigital.co.il/iPod-touch

3. לרוב, התקנת תוכנות לא דרך הApple Store.

4. לא, לא בברירת מחדל לפחות.

5. יש המון דברים, חלקם חינם חלקם לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

NOSH כבר ענה על השאלות, רק אחדד אותם מעט,

1. ה-32 וה-64 הם מהדור החדש בעליי המעבד החדש (זה ההבדל בין הדור השני לשלישי-המעבד החזק ב-50 אחוז) וקיים גם 8 מהדור החדש, אך הוא מכיל את המעבד הישן= דומה כמעט לדור הקודם(קיים בלוח של האייפוד מהדור השלישי חריץ שבו היה אמור להיות , אולם זה היתבטל).

2. החנויות אכן מיישרות קו, אך עדיין יש חנויות "קטנות" שמביאות את המכשיר (דוגמת KSP) שפעם אחרונה שבדקתי מכרו את המכשיר ב-100 שקל בערך יותר זול ובגלל האחריות הגלובלית זה אמור לתפוס באיידיגיטל, תבדוק את זה איתם כי אני לא סגור על כך. אני אישית ממליץ לקנות מאנשים שמוכרים יד שניה או פתוח או סגור הרמטי שמייבאים מחו"ל ומעלים מעט את המחיר כדי לעשות מעט רווח, אך בכל זאת יוצא יותר זול. קיימת גם האפשרות על לעשות טרייד אין בהבאת אייפוד ישן וקבלת 25% הנחה על קניית חדש. ואופציה אחרונה היא הבאת האייפוד מחו"ל בעזרת חבר שטס לארה"ב.

3. כאשר אתה פורץ את המכשיר אתה למעשה מפר את ההסכם של ומסיר את האחריות, כמו כל משתמשיי האייפוד/פון הפורצים זה לא צריך לעניין אותך יותר מדי כי בעזרת "קליק" אתה לוחץ באייטונס ריסטור והמכשיר מפורמט וכמו שהגיע מהמפעל.

הפריצה מאפשרת לך תוספות של מגוון דברים צד שלישי של ערכות נושא, פיתוחים שאפל לא אישרה לאנשים והם שיחררו אותם בסידיה, מולטי-טאסקינג, משחקים מעפנים שאין באפ-טור ועוד כל מיני דברים שממש משפרים את המכשיר אך לא מאשרת אותם עקב סיבות שונות שלא אתחיל לפרט (ארוך).

4. אני כמעט בטוח שהאייפוד לא מקבל MKV, אך ניתן לקודד את הקבצים (חובה) לרמה ממש טובה וגבוה כך שאני מאמין שהם יראו טוב על הטלויזיה אם לשם כך אתה זקוק ל-HD, אחרת אין סיבה ל-HD כי בשלב מסוים כבר לא תבחין בשוני וגם הנפח סתם יגזול מקום מבוזבז. בעבר היה כתבה על כך שהאייפון מהדור הקודם אאל"ט הצליח להריץ 720P בעזרת טוויק קטן ואני בטוח שה-3GS בעקבות המעבד החדש שנמצא זהה גם באייפודים החדשים יריץ בקלות 720P אם זה ייתכן בצורה כזו או אחרת (אף פעם לא יצא לנסות להריץ HD באייפוד שלי כי בנוסף לכך צריך גם כבל TV-OUT שעולה בערך 200 שקל).

5. באפ-סטור האפליקציות מחולקות בצורה של 40% חינמי -60% עולה כסף עד ל-10 דולר בערך כאשר המחיר הממוצע הוא 3 דולר בערך. ישנם "מפגרות" ואף ישנן כאלו שהן ממש יעילות. חברות רבות מפרסמות "דמואים" או גרסאות LITE/FREE למשחקים/ תוכנות מסויימות שככה אתה יכול לשקול אם לרכוש את המלא. מלבד זה יש מגןן של 100K באפ סטור ויש מגוון מטורף של תוכנות לכל מיני דברים ככה שלא צריך להוציא כסף על כל תוכנה.

ישנה גם האופציה הלא חוקית והיא פרוצות ואני אפילו לא אכנס לזה עקב כך שזה לא חוקי, אני לא ארחיב על כך ורק אציין שזה קיים ושתדע על כך.

וטיפ אחרון-

ממליץ לך לקרוא בנושא באתר אייפונס וב-IPSF קצת לקבל רקע בנושא שתשכיל בתחום (זה ה-מקומות ללמוד ולהיתעדכן בתחום של מוצריי ובייחוד באייפון).

בהצלחה ויום טוב! :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא אני אגיד לך ככה, לפרוץ את המכשיר כיום עם הבלאק ריין זה ממש קל- מורידים את התוכנה של ג'יאוהוט מהבאתר בלאק ריין, עושים אוקי/GO וזה פורץ לך את המכשיר אחרי 5 דקות ואף פחות. בלי נזקים ובלי כלום! לא צריך ידע מקדים... לא אהבת או שאתה רוצה למחוק? ריסטור והמכשיר כפי שהגיע מהמפעל!

אני אישית ממליץ על פריצה, אפשר לעשות עם התוכנות צד שלישי וטוויקים שקיימים שם המון דברים! (בין הייתר מולטי טאסקינג ועוד המון דברים מיוחדים שאפל פשוט לא מרשה להעלות לאפ סטור.). בקיצור, עם הפריצה אתה יכול להרחיב את היכולות של המכשיר ולנצל אותם למקסימום מהמכשיר.

מבחינת המשחקים בסידיה ("החנות" של האפ' צד שלישי) הם דיי "כושלים" וסה"כ אין מגוון רחב, בעיקר התוכן נמצא באפ סטור והחומר (טוויקים ותוספים למערכת) שאפל לא הרשתה לאישור המפתחים משחררים "במחתרת" שהיא כבייכול הסידיה שלא דורשת אישורים ופוליטיקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...