שוב... משלוחים בeBay - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שוב... משלוחים בeBay


QQQ

Recommended Posts

1. הזמנתי ממישהו מוצר דרך USPS FIRST CLASS אבל גיליתי שהוא בכלל שלח באמצעות PRIORITY FLAT RATE ENVELOPE (הרבה יותר מהיר וטוב). מה אני אמור לעשות? לתרום לו כסף? הוא לא שאל אותי וכנראה התבלבל או משהו.

2. הזמנתי מוצר דרך USPS FIRST CLASS. המשלוח התקבל ב-18 לדצמבר וטרם הגיע - מה שאומר שעבר כבר כמעט חודש. מה יש לעשות?

וסתם משהו הזוי מהצד, את הUSPS FIRST CLASS המוכר אמר לי שזה PRIORITY, והPRIORITY (שאגב נשלח הרבה יותר מאוחר וכבר הגיע) היה אמור להישלח בFIRST CLASS - ואין קשר בין המוכרים/הקניות (???)

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אל תעשה כלום.

2.תמתין עוד קצת, יש הרבה משלוחים שמתעקבים.

עד 45 יום יש לך אפשרות לפתוח דיספוט בפאיפל

3. כן יש מוכרים ששולחים בצורה אחרת ממה שהם כותבים, דוגמא שלי: הזמנתי מוצר בUSPS EXPRESS והוא שלח בPRIORITY.

אם המוכר שלח לך במשלוח יותר זול ושילמתה על היקר זכותך לבקש את ההפרש מחירים שבין המשלוחים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנצל את התרד קצת :smile1:

אני הזמנתי משהו ובחרתי בUSPS Priority Mail International זה נשלחב4 לדצבמבר, לצערי זה לא הגיע אלי עד עכשיו, לפי האתר של הדואר האמריקאי זה אמור לקחת עד 10 יום, נתתי לזה מספיק זמן, ופתחתי תלונה נגדו בפאי פאל, עכשיו אנחנו בהידברות, ועכשיו שמתי לב שהדואר בכלל נשלח בFirst-Class Mail International ובאתר של הדואר האמריקאי רשום שזמן ההגעה משתנה...

עניתי לו שאם זה לא מגיע אלי עד יום אחד לפני שאני פסול מהחמרת התלונה, אני מעלה את זה לרמת הפאי פאל.

צודק או לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באיביי יש לך את הזכות לתת פידבק שלילי ואילו למוכר אין, העיסקה מתבצעת במע' סגורה ולמוכר יש כללי משלוח שהוא חייב לעמוד בהם: סוג המשלוח, מסגרת זמן שיש לו לשלוח, חייב לספק הוכחת משלוח. אם הוא לעומד באחד מאלה אתה יכול לפנות לשירות לקוחות לעזרה, למרות שהפעם היחידה שפניתי לעזרה התקשורת הייתה די לקויה מצידם. בכל מקרה זה עדיף דרך לוחות/פורומים ששם חוץ מהיסטוריית הודעות וכמה פידבקים חיוביים במקרה הטוב זה אתה מול המוכר.

המוכר שלך לא היה כנה איתך לגבי שיטת המשלוח ועל בלבד הייתי נותן לו פידבק שלילי ופותח תלונה בResolution Center.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תהיה ישראלי טיפוסי ותיתן קודם כל פידבק שלילי ואחר כך תנסה להגיע לפתרון אלא תהיה חכם - תגיד לו שאתה מעוניין בהחזר הכסף שלך עקב אי הגעת המוצר שלך ואת אותם דברים תכתוב לפייפל. אל תיתן פידבק שלילי לפני שאתה מקבל תגובה ממנו ומפייפל כי אם הוא יקבל פידבק שלילי, כבר לא יהיה לו שום רצון לבוא לקראתך והוא רק יערים עלייך קשיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וגם אם בסוף אתם מגיעים לאיזשהי פשרה ואתה מרגיש שהוא לא באמת היה 100 אחוז, אל תתן לו פידבק חיובי סתם כי אתה את שלך כבר סיימת, לפחות תרשום פידבק "נטרלי" קצר לתאר את העניין, אחרת כל המערכת של הפידבקים לא תועיל בכלום לגולשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשלוח זול בהרבה? אם כן הייתי שוקל לשים לו פידבק שלילי, המשלוח זה חלק מהקניה, זה שהמוצר הגיע זה רק חלק מהקניה.

אם מדובר על אותו שווי של משלוח רק של חברה אחרת, אז באמת עדיף נטרלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על המשלוח אני לא שילמתי, זה היה משלוח בחינם.

בקבלה של פייפל כתוב ups overnight והוא שלח לי בפדקס.

אני הזמנתי את המכשיר בחמישי שעבר וקיבלתי אותו בשישי אחרי שבוע ויום, כאשר אתמול זה שקיבל כבר חזר לארץ, אז זה היה בדקה ה90

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...