פורסם 2010 בינואר 1215 שנים עוד סיבה לא לעבוד בתמיכה טכנית: לומדים לשקר. *גם לעצמך! :-\ Lev0: למה? זוכר את משמרת הלילה ההיא? Czar_Salad: לא, הטקילה עלתה לי לראש ;D וכי לאן עוד היא יכלה לעלות :-X
פורסם 2010 בינואר 1215 שנים אלכס, לך תשחק בפינה עם הבקבוק הזה ותן למבוגרים לדבר. תודה לא, הטקילה עלתה לי לראש ;D איזה טקילה? הלוואי היינו משתכרים... :-\
פורסם 2010 בינואר 1315 שנים לא, לא הייתה באמת טקילה לצערי :'( אני זוכר רק שני לילות. אחד היה עם איזה הזוי אחד שנשמע כאילו הוא מענג את עצמו או מישהו אחר מענג אותו תוך כדי. הוא כזה הזוי שאין סיכוי שהוא התחזה. והשני היה עם אחת שצעקה עלי במשך חצי שעה שאין לה אינטרנט (תקלה כללית באזור) ושאין דבר כזה שאי אפשר לתקן ושהיא תתבע אותי ואת בזק ואז ביקשה את האחמ"ש וצעקה עליו במשך חצי שעה שהיא תתבע אותו. היה מגוחך
פורסם 2010 בינואר 1415 שנים נגיד ואני רוצה להסביר לאנשים "רגילים" שלא מבינים בכל הדברים האלה, מאלה שלומדים משפטים או מנהל עסקים, איך בדיוק אני אומר IT בעברית בשביל שהם יבינו, איש רשתות?
פורסם 2010 בינואר 1415 שנים פרק גדול בTHE IT CROWD...."so do tell me... what does IT stand for anyway?"
פורסם 2010 בינואר 2215 שנים הקפצה!!!אני משתחרר יום שני הקרוב ואני מחפש עבודה בתמיכה טכנית ע"מ לצבור ניסיון (מתחיל קורס מנהלי רשת במרץ), איזה חברות גדולות (סגנון בזק\הוט\ספקיות אינטרנט) מחזיקות מרכזי תמיכה באיזור ירושלים? מה האופציות שלי פה?
פורסם 2010 בינואר 2215 שנים לא חסרות חברות עם מוקדים בירושלים...גם תמיכה טכנית של חברות סלולר מעניין אותך?
פורסם 2010 בינואר 2315 שנים תתחיל מה-9 משרות האלו:http://www.alljobs.co.il/SearchResultsGuest.aspx?page=1&position=1458,840®ion=3&type=
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.