איפה כדאי לעבוד בתמיכה טכנית? - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איפה כדאי לעבוד בתמיכה טכנית?


OzE

Recommended Posts

  • תגובות 89
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

קנס בגין שבירת חוזה העסקה הוא חוקי מכמה סיבות:

1) הקנס אמור להוות ביטחון למעסיק בגין הכשרה לעובד.

2) העובד חייב לחתום על חוזה העסקה שכולל קנס ברוב החברות מהסוג המדובר. ואם חתמת אז אתה מחוייב.

הוא לא תקף גם ממספר סיבות אחרות:

1) במידה וגובה הקנס גבוה מהשכר שניתן בזמן ההכשרה. (התחייבות לתקופה X לא מקנה למעסיק זכות לגבות כסף שלא שולם בעקבות הכשרה, נבדק עם עו"ד).

2) במידה והקורס לא לימד אותך שום דבר חדש. (אבל אתה עדיין חייב לעבור אותו).

3) מעסיק יוכל לדרוש תשלום הקנס רק אם גם הוא מילא את כל התחייבויותיו כלפי העובד לפי החוזה.

כשאני התפטרתי מהעבודה במוקד, התקשר אלי מישהו מכח אדם, ו"הזכיר" לי שאני חייב לשלם קנס בגלל שעזבתי לפני התקופה שלה התחייבתי.

הסברתי לו שאני לא משלם שקל ונאמר לי שהקנס ינוכה מהמשכורת שעדיין לא שולמה :facepalm:. (בסוף התברר שזה לא חוקי :lol:)

בקיצור, אחרי מספר שיחות שקיבלתי עם איומים שונים, נמאס להם ממני ועזבו אותי לנפשי.

והייתם חושבים שזה נגמר שם, אבל להפתעתי הם התקשרו אליי אחרי כמה חודשים וביקשו ממני לחזור לעבודה. שאלתי למה? מה? ואיך? ואמרו לי שהרבה אנשים עזבו ושבבדיקות שעשו התברר בדיעבד שהייתי אחד מהעובדים הטובים שם. ועוד ניסו לפתות אותי במשכורת מינימום + בונוסים משופרים.

אני לא חזרתי לשם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קרא את פרופיל -Linked IN בחתימה שלי ותראה עד כמה מוקד שירות של חברת היי-טק מקדם אותך.

*זה הפומבי המצומצם, אם יש לך גם חשבון אוטומטית תראה את הפרופיל המפורט של מה בדיוק עשיתי בכל מקום ועל מה אני מדבר בהבדלים בין מוקדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן רק ששם תחטוף דקירה

אחרי חודש בשירות לקוחות/תמיכה טכנית אתה תעדיף לקבל דקירה.

תראה כמה אנשים אומרים לך שזאת עבודה איומה בשכר מינימום ללא אפשרות קידום ואתה עדיין רוצה לעבוד בזה. כנס לפורום "נתוני שירות" בתפוז ותבקש חוות דעת. תראה מה יגידו לך.

אם ברשותך רישיון נהיגה מעל שנתיים תעבוד בתור נהג סיור בחברת . הרבה, הרבה פחות כאב ראש ואותה משכורת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי חודש בשירות לקוחות/תמיכה טכנית אתה תעדיף לקבל דקירה.

כ"כ נכון

אחרי כמה חודשים בתמיכה טכנית הבנתי שהעבודה מאוד לא משתלמת, הכסף שאתה עושה הולך ישירות לטיפול פסיכולוגי,

לשיקולך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה לגדולים ומנוסים ממני.

מה זה אומר הדברים הבאים(מתוך האתר של לתומך טכני)

''לעובדים הנקלטים ייתנן מענק התמדה עד 10,000 ש"ח.''

זה אומר מה שזה אומר, אחרי שנה אתה מקבל 2500 שקל, אחרי חצי שנה עוד 2500 ואחרי שנתים מקבל עוד 5000... אה והאם ציינתי שזה רק אם עמדת ביעדים שלך בחודשים האחרונים שלפני החודש שאתה צריך לקבל בו את המענק?

ומי שאמר שאין בבזק לקוחות עצבנים :lol: :lol: :lol: וטכנאים שמגיעים אחרי יום?? פחחחח ממש אבל ממש לא. שרדתי במקום הזה כמעט שנה וחצי ואני מצטער שלא עזבתי מוקדם יותר.

אני לא אגיד שהכל שחור שם, אתה מקבל תנאים טובים בתור עובד מדינה ועוד כל מיני הטבות קטנות והחבר'ה(לפחות במוקד שאני עבדתי בו) ממש אחלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שכבר כל עניין ש"עובדי מדינה" כבר לא קיים בבזק. נראה לי שהאחרונים שנהנו מזה היום עובדי "דור 2000", אם זכור לי נכון מי שבא אח"כ קיבל תנאים פחות טובים (מבחינת שכר בטוח).

יוצאי תמיכה טכנית בספק אינטרנט\בזק\וכדומה, אם אפשר לשאול, תוכלו לציין איפה אתם עובדים כיום והאם הניסיון בעבודה שם תרם לשכירתכם לעבודה?

אני לא אפרט איפה אני עובד עכשיו, אבל אני יכול להגיד הנסיון שצברתי בבזק היה שווה לי רק מבחינת נסיון תעסוקתי וזה אפשר לקבל מכל עבודה.

ד"א, מבחינת חבר'ה, יש שם אחלה אנשים. הבעיה היא שבין שיחה לשיחה אין בדיוק זמן לשיחות נפש :-X

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...