עמלות של בנק הפועלים - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עמלות של בנק הפועלים


vk

Recommended Posts

לא מבין למה זה נראה לם מוזר שבנק פרסם מייל

אם לא שמתם לב לאחרונה חברות תקשורת, בתי ספר לקורסים וחנויות מופיעות פתאום שמישהו פותח דיון

יש מחלקות שיווק גדולות ויש להן עיניין להשתיק דיונים ולהראות נכונות לעזור

וכמו שאמרו פה, עם ת.ז, סניף וטלפון אפשר לעשות הרבה כלום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתם באמת חושבים שאי אפשר לעשות כלום עם הפרטים הנ"ל - אינכם מבינים דבר ב-PHISHING

אבל זה יפה שכולכם אופטימיים ובטוחים שאין הונאות בעולם, אין FRAUD, אף אחד לא מנסה להתחזות לאף אחד... זה באמת יפה

*בכל מקרה* - הסיבה שחשדתי שזו כתובת זדונית היא בגלל ה-HOST, שהוא לא ה-HOST הסטדנרטי של בנק הפועלים. כשביצעתי עליו בדיקת WHOIS (שצירפתי לינק אליה) עלה (כבעלים) שם של אדם שהופיע בכתבות שונות באינטרנט (שגם אותן צירפתי) בהקשרים שליליים (הנוגעים בכלל לתחום המסחרי ולא התחום הבנקאי), כולל חקירות משטרה.

"עובד קטן שבחר לפרסם" - נראה לך באמת שזה מה שהוא עושה בשעות הפנאי שלו? אם הוא אכן מבנק הפועלים, אז כנראה שמשלמים לו בדיוק בשביל זה, כלומר - שזו העבודה (או חלק מהעבודה) שלו.

בקשר לפעילות של חברות מסחריות בפורומים - אין לי עם זה בעיה עקרונית כשמדובר בפורומים רלוונטיים. לדוגמא, זה סביר ואפילו חיובי מאוד שהחנויות השונות שמוכרות ציוד מחשבים מתחברות לפה הרבה ועוקבות אחרי דיונים שונים, ומגיבות כשצריך.

*זה לא חיובי בעיניי* שבנק בישראל שולח כל מיני שליחים אנונימיים לכל מיני פורומים לא רלוונטיים (זה לא פורום שעוסק בכספים, בבורסה, בהשקעות, בבנקאות, בכלכלה וכו'), ומשדל אותם לשלוח פרטים *במייל*. בשביל מה? אם הבן אדם הוא לקוח של בנק הפועלים, כנראה שהוא יודע מה ערוצי הפעולה המסודרים שלו איתם, כנראה שיש לו אפילו פקיד או שניים שהוא מכיר ועובד מולם אישית. הרי, לבקש פרטים אישיים (ולא משנה איזה!) שקשורים לכסף (בין אם זה מס' ת.ז, מס' חשבון או מס' כרטיס אשראי, ממש לא רלוונטי) - זה התנהגות שמתאימה יותר לעברייני- ולא לבנקים.

בדיוק באותה מידה - אני לא הייתי רוצה שהבנק שלי *יחשוב* שכל מי ששולח לו מספר סניף שלי ומספר תעודת זהות, יכול להזדהות בשמי (ואם תהיתם מה אפשר לעשות - הנה , ההודעה עצמה שהוא כתב, היא ההוכחה. אפשר להזדהות *בשמכם* ע"י שליחת מייל אומלל).

זה לא רלוונטי ממש אם במקרה הספציפי הזה כמות הנזק שיכלה להיגרם קטנה --- מדובר על העיקרון

מבחינתי - שירות טוב זה לא שהבנק יחדור לכל פורום ופורום באינטרנט ויפזר הודעות אנונימיות, אלא - שיהיה להם שירות 24/7 רציני יותר עם מענה קולי רצוף וללא המתנה יתרה. זה נקרא שירות טוב. להציף את האינטרנט במיילים חשודים, זה כל חברה יכולה - ולא בדיוק ראוי שבנקים עישו את זה גם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קוראים יקרים,

אל חשש, מיילים שמסתיימים ב-mailpoalim.co.il הם מיילים של עובדי בנק הפועלים. תעשו חיפוש באינטרנט ותמצאו למשל שמערך הדוברות של הבנק היא בעלת כתובות מייל שמסתיימת כך. בכל מקרה, אני אפנה למערך הדוברות ואבקש מהם תגובה רשמית שאפשר לפרסם פה, כדי שיהיה ברור. מקווה רק שהם יגיבו. :P

בכל אופן, אני מסכים עם קודמיי פה שצריך להיות מאוד זהיר שכן דיוג (פישינג או Phising) זו לא סתם מילה מפחידה שמישהו המציא. זה קיים וגולשי רבים נפגעו, נפגעים וייפגעו מזה. היו זהירים תמיד! במיוחד באינטרנט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביקשתם, קיבלתם:

אנו מודים לך על שהסבת את תשומת ליבנו,

אנו מנטרים באופן קבוע תלונות גולשים באינטרנט מתוך מטרה להעניק שירות ללקוחותינו גם מחוץ לכותלי הבנק.

אנו מקפידים לשמור על כללי הפורום ולא לעשות בו שימוש לצרכים מסחריים.

כמו כן אנו בוחנים כיצד לתקשר פעילות זאת באתר שלנו להפגת חששות הגולשים מפישינג.

שוב תודה על המענה שהעלית בפורום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן שרק שזה היה תשובה כללית למדי, אז זה הם או לא?

בכל מיקרה האמת שאני יגיד לך הסניף היקר שלי במהלך השנים עשה לי לא מעט טעויות שהם לא ממש ששו לפצות אותי אני מעריך שסכום כל הטעויות עלה לי בערך 200 ש"ח שפחות או יותר על 100-150 מהם הצלחתי להוציא פיצוי, אני חייב להכניס פה ציטוט של שיחה עם הסניף מלפני 3 שנים:(דובר על העברת סכום "גדול" (הייתי בי'א) של כסף למק"מ שהם לא העבירו וגיליתי את זה חודש וקצת מאוחר מידי)

-עידו? תשמע בדקנו את טענותך ויצא באמת שאתה צודק והפעולה לא בוצע על ידינו כפי שסוכם, אני מצטערת

אוקי מצוין, ואיך תכננתם לפצות אותי?

-אמ, לא תכננו, תשמע אין לי הרבה מה לעשות פה, אני יכולה לבצע את הפעולה עכשיו אם אתה כמובן עדיין מעוניין

אני אכן מעוניין אבל בדרך אם תעשי חישובי ריבית תיראי שיש פה הפרש של כמה עשרות שקלים לרעתי בגלל טעות שלכם

-כן, נכון ו...?

מה זאת אומרת "ו...?" את לא חושבת שמגיע לי פיצוי על זה?!

-תקשיב, אין לי הרבה מה לעשות פה, כמו שאמרתי מה שאני יכולה להכניס את זה עכשיו והריבית תתחיל מהחודש

בואי אני ישאל אותך משהו, ניראה לך הגיוני שאת מתקשרת להתנצל שטעיתם אבל עדיין לא מוכנה לפצות אותי על הנזק הכספי הברור שנגרם לי פה?! אם עכשיו אני לא יכול לסמוך עלכם עם X כסף איך אני יסמוך עליכם שאני יהיה גדול ויצטרך הלוואה לבית או סתם בתיקווה יהיה לי הרבה כסף?!

-אמ... לא יודעת, אני יחזור אליך

בסופו של דבר הם פיצו אותי אבל זה באמת ביזיון של שיחה והסיבה היחידה שאני זוכר אותה היא שאמת הייתי בהלם תרבות מטורף אחרי השיחה הזאת

בכל מיקרה אחרי שאספתי משהו כמו 3-4 תלונות אמיתיות ובאמת מוצדקות הלכתי אליהם וביקשתי תשובה איך יכול להיות שאני כולה 4-5 שנים לקוח וכבר יש לי כ"כ הרבה טעויות בחשבון, הם התחילו עם התירוצים ולא באמת היה אכפת להם.

כשאיימתי לעבור בנק, עוד לפני שסיימתי את המשפט היא כבר עמדה להוציא את ה"טפסי סגירת חשבון" בביטול מוחלט למה שאני אומר לה

לצערי הגדול בגיל 17-18 לא היה לי כח ללכת לנציב התלונות אבל אני יודע שבשניה שאני משתחרר (כשאני יצטרך להתחיל לשלם לבנק) אני עובר בנק ולא רואה אותם יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הטעם לעבור בנק אם בבנק אחר יש את רוב הסיכויים שיעשו לך אותו דבר? הרי זה ידוע שרוב החברות הגדולות בארץ פועלות בשיטת מצליח וזה או שאתה מוותר להם, או שאתה הולך עד הסוף כדי לקבל את מה שמגיע לך למרות שתאי העצבים במוח לא מתחדשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע אבא שלי כעובד מדינה לקוח דיסקונט ויהב לפניהם והוא היה מאוד מרוצה נכון שאני יקבל יחס שונה אבל שווה לנסות - כאמור לא עולה כסף לעבור בנק

בכל מיקרה הבנקים הקטנים גם לא לוקחים עמלות שזה בכלל טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה צירוף מקרים, לפני כמה שנים עברתי מדיסקונט להפועלים בדיוק מאותה סיבה שציינו מעלי, והתברר שהפועלים זה אותו חרא. לדעתי אין טעם לנסות את בנק לאומי כי הסיכוי שהם יהיו יותר טובים מהבחינה הזאת - שואף לאפס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקשיבו זה ידוע מראש שהבנקים אונסים אותנו, זה לא משהו חדש

מה שאני מדבר עליו אבל זה על למצוא את הבנק הפחות גרוע מכולם ומבחינתי בנק שיקח לי פחות עמלות (כגון יהב או דיסקונט) מקבל יתרון משמעותי על הבנקים הגדולים שמטביעים אותך בעמלות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...