כמה שאלות בקשר לקניית Q9550 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה שאלות בקשר לקניית Q9550


manenbu

Recommended Posts

קניתי פעם מחשב עם E2160 ברעיון שאני רוצה קואד אבל יקר לי מדי ולבינתיים אני אעשה לו (והגעתי ל 3200mhz, לא רע). בכל אופן, הגיע הזמן לקנות quad ומשום מה, הקואדים המהירים (9550/9650) עולים אפילו יותר מ-i7 ממוצע. אני לא הולך להחליף את כל הפלטפורמה שלי עכשיו בשביל לשדרג ל i7 אז ההחלטה היא לקנות קואד בכל זאת. השאלה היא האם הולכים לרדת להם המחירים מתישהו? או שפשוט יפסיקו לייצר אותם והם יעלמו? האם יש יתרון כלשהו ל q9650 יותר מ 9550 ששווה את ה-300 שקל הפרש?

האם AC freezer 7 rev2 שיושב לי שם עכשיו יספיק לקרר את הקואד?

ספק קורסאייר 520 יספיק בשביל המעבד (אין לי איזה כרטיס גרפי מטורף וגם לא יהיה)?

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאתה יכול לראות במפרט שלי יש לי את ה q9550 עם AC freezer 7 pro המעבד במנוחה עומד על 27-29 מעלות ובמאמץ 100% על 47 מעלות... כמובן שהמארז חייב להיות מאוורר טוב בשביל טמפרטורות כאלה.

גם אני הייתי עם שיקול כמו שלך בדיוק,היה לי מעבד e6600 ורציתי מרובע ובמקום להחליף את כל הפלטפורמה החלפתי רק את המעבד ל q9550 ואני מרוצה מאוד,עדיין מדובר במעבד חזק מאוד שמספיק לכל דבר בסטוק אז אם עושים גם oc קטן הוא בכלל נהיה מטורף...

תקנה לא תצטער.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין אבל שהמחשב הזה ישמש לעריכת אודיו, זאת אומרת שמאוד כדאי שיהיה לו גם Cache גדול ולא רק מגהרצים (בהנחה שאני קונה משהו זול יותר ועושה לו OC). בגלל זה חשוב לי לקנות מעבד מהסדרה הזאת, וגם אין לי בעיה לשלם את המחיר. למרות שזה קצת מפגר שזה עולה יותר מכמה של Nehalem..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...