ksp + ivory - the lawsuit 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ksp + ivory - the lawsuit 2


shmel

Recommended Posts

הקישור המדויק נמצא כאן:

http://www.bizportal.co.il/shukhahon/biznews02.shtml?mid=222056

התביעה היא נגד יבואנית לארץ (CRG) ונגד אייבורי ו-KSP שמכרו דיסקים קשיחים פגומים של . לדעתי יש לא מעט צדק בתביעה הנ"ל וזאת מכיוון שאף גורם שקשור לסיגייט בארץ לא טרח ליידע את הצרכנים לגבי הדיסקים עם הקושחות הפגומות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דוגרי מת לנו בעסק אחד מהדיסקים הבעייתים הללו והיינו צריכים לשלם על שחזור מידע באזור ה-2000 ש"ח.

השאלה אם באמת לא בצעו עידכון firmware ברגע שהתקלה כבר גולתה.

עסק רציני היה צריך לאתר את הלקוחות שרכשו את הכוננים ולהתריע בפניהם. לא כזה קשה להושיב מזכירה לעשות זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה להיתיחס למשפט הזה:

חברת , יצרנית ציוד המחשבים וזו שיצרה על פי התביעה את אותם כוננים פגומים, הוציאה בעצמה הודעה רשמית ב-16 בינואר 2009 שבסדרה יש פגם ייצור.

לפי מה שידועה לי (אלה אם כן מישהו יבאי קישור) אף פעם לא הודתה בפה מלא שאכן יש פגם יצור בכוננים

זה היה ידועה שיש בעיה מהפורומים (גם פה היה דיון על כך) אבל לא הייתה הודעה רשמית של החברה ולא של יבואנית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיגייט לא סתם שמו באתר שלהם מערכת לבדיקת דגמים של קשיחים על מנת לבדוק אם דרושים עדכוני קושחה.

אני קניתי צKSP קשיח של 7200.11 והוא נהרס לי, אני לא מאשים את KSP.

נ.ב - אני חייב לציין שבתוך שבוע הגיע אליי כונן מתוקן עם חותמת "מתוקן" של מעבדות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק שבוע שעבר קרה לי..

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=441390.0

איך אפשר להצטרף לתביעה?

דוגרי, KSP כן אשמים. הם ידעו על זה ולא אמרו כלום. רק אחרי שהבאתי לתיקון אצל KSP, הטכנאי אמר שהסדרה אכן הייתה תקולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תביעה מגוכחת, KSP ואיבורי יטענו שהן לא צד בעניין ובית המשפט יקבל את זה ובצדק. אם תובעים אותן צריך לתבוע 90% מחנויות המחשבים בארץ.

שים לב שהתובעים טוענים ש-KSP ואייבורי המשיכו למכור את הכוננים הפגומים עד הזמן האחרון (אם הם לא ממשיכים לעשות זאת כבר עכשיו). אם הם היו מורידים מהמדף את כל הכוננים הפגומים אז התביעה הייתה מוגשת כנגד היצרן/היבואן בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה להיתיחס למשפט הזה:לפי מה שידועה לי (אלה אם כן מישהו יבאי קישור) סיגייט אף פעם לא הודתה בפה מלא שאכן יש פגם יצור בכוננים

זה היה ידועה שיש בעיה מהפורומים (גם פה היה דיון על כך) אבל לא הייתה הודעה רשמית של החברה ולא של יבואנית

http://hwzone.co.il/news/1232559074/3408/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...