האם עובדים של המכס גונבים דואר ? - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם עובדים של המכס גונבים דואר ?


ccc

Recommended Posts

תראו אין בעיה משלוח חבילות עם דואר , לשלוח חבילה זו לא הבעיה , הבעיה היא לקבל אותה .

אני רוצה להגיד שכאשר החבילה מגיעה - זה מה שמפליא אולי , כיצד בכלל היא היגעה ? טוב , זה ביחס לדואר . מניסיונות מרים ( 2 ) עם משלוח בדואר ( "הצבי על חבילותך חבל" )

יש רק שתי דרכים לשלוח חבילה בדואר עם הסיכוי הסביר לקבל אותה אולי לא שלמה ואולי בלי תכולה ( כן זה קרה ) ( רק הקופסה היגיעה ) אבל עדיין לקבל את המכתב הזה שמודיע לך שמחכה לך חבילה בדואר ( אני חושב שזו מזימה של כמה פקידים בדואר שהחליטו לצמצם את העלויות של המשלוח מבלי לפגוע בחויה של המשלוח והקבלה , הם כניראה החליטו להפריד את עצם הבעלות והשימוש במוצר מעצם חוויית המשלוח והקבלה של דבר הדואר , עכשיו נותר להם רק לתמחר את זה בצורה נכונה ואנשים יהיו יכולים להיכנס לאחד הסניפים הקרובים למקום מגוריהם ולהנות ממשלוח "חבילה " בדואר שזה אומר עמידה בתור בילתי ניגמר בדיוק כאשר אתה ממהר , תשלום סכום כספי נכבד לפקיד אדיש ומשועמם אך מעט מהפירסומות החוזרות ונשנות המוקרנות על מסך פלסמה חדש המותקן ישר מול פרצופך וכמובן המתנה מתמשכת ( הרי כך מתארכת החוויה של ה"משלוח" ) עד אין קץ החורגת מהנורמות המקובלות ומההסכמה החוזית בינך לבין רשות הדואר בעת קיום המשלוח ( יש אנשים הנהנים להתקשר ולחפש את החבילות שלהם בסניפים מסניפים שונים ובמחלקות משונות לא פחות - חח ) וכמובן גם הקבלה של אותו מכתב פנימי שאומר " הודעה ראשונה " וכו' המעיד על חבילה ממתינה לך בסניף הקרוב למקום מגורייך - אההה האירוניה :facepalm:

טוב בקיצור :

שולחים חבילה בדואר ? רק רשום או מבוטח !

הייתי מציע לנסות חברות אחרות , חברת הדואר לא מתפקדת בגלל בעיות פנימיות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 86
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

עובדי המכס ? קרוב לודאי שלא , אל תשכח שהם אמורים להיות עובדי מדינה ועמילי מכס שהם עובדיי קבלן פותחים את התכולה בנוכחות הבעלים , אז סיכוי מועט שהדואר "מתקלקל" בזמן המכס , סיכוי סביר ומעל לסביר שהבעיות קורות כאשר הדואר עובר בידיי הפועלים של קבלני המשנה של הדואר קרי הסבלים שהם פועלי דחק בנמלי התעופה ובנמלים בכלל , יש הרבה שיטות לגנוב כגון פגיעה בחבילה בצורה כזו שהחבילה אמורה לעבור לחבילות ללא דורש וכו' .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיימות כמה אפשרויות לכך שחבילות נעלמות:

1. מישהו גונב לכם את הפתק של דואר מתיבת הדואר, מגיע איתו לסניף ולוקח את החבילה ללא שום בעיה. אמנם על הפתק רשום שצריך להציג אותו יחד עם תעודה מזהה אך מעולם לא ביקשו ממני בדואר תעודה מזהה כלשהי ותמיד נתנו לי את החבילה, לרוב מבלי לבקש שאחתום על משהו. חשוב לציין שהזמנתי כבר עשרות פעמים מחו"ל (ארה"ב, אוסטרליה, סין, הונג קונג).

2. החבילה נתקעה במכס/סניף הדואר אך לא טרחו להודיע לכם ואחרי חודש שלחו את החבילה בחזרה אל היעד המקורי שלה.

3. טעות של השולח - שלח את החבילה לכתובת שגויה בארץ ועקב כך לא ידעתם שמחכה לכם חבילה.

4. במכס או בדואר גונבים פריטים או חבילות, לא בלתי סביר לדעתי ואף שמעתי על מקרים כאלו.

אני אישית למדתי מנסיון של אנשים אחרים וכל מוצר מעל 20 דולר אני מזמין עם מעקב משלוח. במידה והמוצר יקר מאוד (מאות דולרים), רצוי להשתמש בחברת שילוח כמו UPS או FEDEX שגם מבטחת את המוצר ותוכל לפצות אתכם בהתאם ולא בפיצוי סמלי כמו בדואר .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מציע לא להילחץ. מסיבה כלשהי כל החבילות שהזמנתי מהונג-קונג בחודשים האחרונים לוקחות המון זמן. לי לקח 6 שבועות לקבל חבילה של חלקי אלקטרוניקה בדואר אויר.

כמובן שדברים יקרים וחשובים שולחים עם מעקב, אבל גם אז לא עוזר. הייתי מזמין פעם הרבה מאתר אירופאי. בערך 4 חבילות (כולן בתאריכים שונים) שנשלחו בדואר רשום מעולם לא הגיעו (האתר של דואר לא מצא שום מידע עליהם, בעוד באתר בחו"ל היה רשום שזה נשלח לישראל). וכל החבילות שהזמנתי משם ללא מעקב הגיעו תוך שבועיים לכל היותר.

מה שכן, אני מסכים שיש מצב לא רע בכלל שגונבים שם חבילות. כי לא פעם הדברים שנעלמו לי היו דברים לא זולים, אך מצד שני דיי קטנים.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע, מדובר פה רק על הזמנות של EBAY? כי פרט למקרה אחד של חבילה ריקה מהאתר שאותה החזרתי וקיבלתי חבילה חדשה עם התכולה מלאה. אישית לא חוויות בעיות פרט לעיכובים מחבילות של Hong Kong וגם זה מאתר מסודר ומהימן כמו play Asia. בכל מקרה אם בכל זאת אלה קניות מ- תמיד צריך טראקינג, האמת שאני גם אוסיף טרקינג אחרי מה שקראתי כאן אפילו מאתרים מהימנים. השקט הנפשי שווה עוד כמה שקלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הזמנתי מספר פריטים לפני יותר מחודש מDEALEXTREME. בגלל עיכובי מלאי הם פיצלו את החבילה ל3 והעבירו את החלק הראשון הלאה רק שבועיים לאחר ההזמנה, ואת ההמשך אתם יכולים לראות בתמונה המצורפת.

השבוע קיבלתי את 3 החלקים יום אחרי יום בדואר: יום ראשון, יום שני, יום שלישי.

עסק הזוי לגמרי ההפרשי זמנים וההעברה שלהם יום אחרי יום בארץ, מה גם שכל השבוע היה מישהו אצלי בבית כמעט 24 שעות, אבל אפחד לא טרח לבדוק בדואר רשום אם מישהו בבית ולתת לו חבילה קטנטנה (אומנם לא מכתב, אבל גם לא קופסת קרטון) וכל יום הגיע פתקון חדש

עריכה: TRACKING NUMBER היו רק לחבילה הראשונה (צונזר בתמונה), כך שעל האחרות לא ברור איך ניתן היה לעשות בקרה

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון - החבילה שלי הגיעה היום סוף סוף, וזה רק לקח 25 פאקינג יום. אגב, החבילה של חבר שלי עדיין לא הגיעה :\

(שנינו הזמנו מplay-asia באותו יום)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עובדים במכס גונבים כמו בכל מדינה בעולם. אבל הסיכוי שיגנבו דווקא את החבילה שלכם מתוך עשרות אלפי חבילות המגיעות לארץ מידי יום רובן עם תכולה יקרה בהרבה ללא מספר מעקב שואף לאפס. אף אחד שם לא אומר לעצמו "חבילה עם נרתיק מסין בלי מספר מעקב בואו נדפוק אותה". פשוט החבילה מתעכבת. לא בהכרח בישראל. זה שבאתר רשום "נשלח לישראל" לא אומר כלום. יש הרבה תחנות בדרך ומה לעשות בלי מספר מעקב הסיכוי שחבילה תילך לאיבוד גדלה משמעותית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...