איפה כדאי לעבוד בHELP DESK? - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איפה כדאי לעבוד בHELP DESK?


drucula

Recommended Posts

  • תגובות 42
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הם מחפשים אנשים שעבדו עם שרתים ולי אין את הנסיון בזה.

אני יכול למלא את קורות החיים עוד ועוד ולהגיע ל3 דפים, אבל יש גבול לכמה שצריך לכתוב בקורות חיים. יש דברים שאפשר לקצר ואז לספר בראיון עבודה. חפירות לא עושים בקורות חיים.

אתה לא מבין למה התכוונתי, אתה אמור להחליף את מה שרשמת בנוסח קצת יותר מקצועי.

מן הסתם שלא לנפח, אלא להכניס הכל בצורה מתומצתת.

בנוסף, במקום לרשום כמה היית "תומך טכני", תרשום באיזה אופן היית מנהל .

הגדרת הרשאות? הרמת Group Policy? קינפגת סוויצ'ים? נתבים? פיירוולים?

תרשום איזה סוויץ', איזה פיירוול.

עבדת בסביבת דומיין? אתה יודע איך דומיין עובד? אתה יודע איך להרים דומיין של MS?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לב, הוא היה תומך טכני ולא ניהל רשת. הוא תמך ברשת קיימתי מבחינת HELP DESK. מש"ק מחשב שכזה. הוא ספציפית אין לו מושג ממה שכתוב וממה שאמר במה שהזכרת כי זה איש סיסטם הרבה יותר מנוסה.

אני באמת מאמין שלא ייקחו אותו למשרות של מנהל רשת, אולי לעוזר מנהל רשת ומשרות כאלה יש רק כאשר השוק רווי ולחברות יש כסף ל"עוזרים" ועדיין לא הגענו לשם, עוד לא התאוששנו.

בקיצור כתשובה, תלך לעבוד במוקד של חברת היי-טק כי זה מוקד שמטפל בבעיות טכניות נטו ולא מוקד של ISP- service provider כי שם לא תעשה כלום. גם אל תלך למוקדים של תמיכה במשהו ספציפי.

מצד שני, אמרת שזה עבודה זמנית עד שתעבוד במשהו אחר לחלוטין משוק ה-IT ככה שתלך על מה שייתנו לך בו הכי הרבה כסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לב, הוא היה תומך טכני ולא ניהל רשת. הוא תמך ברשת קיימתי מבחינת HELP DESK. מש"ק מחשב שכזה. הוא ספציפית אין לו מושג ממה שכתוב וממה שאמר במה שהזכרת כי זה איש סיסטם הרבה יותר מנוסה.

אני באמת מאמין שלא ייקחו אותו למשרות של מנהל רשת, אולי לעוזר מנהל רשת ומשרות כאלה יש רק כאשר השוק רווי ולחברות יש כסף ל"עוזרים" ועדיין לא הגענו לשם, עוד לא התאוששנו.

בקיצור כתשובה, תלך לעבוד במוקד של חברת היי-טק כי זה מוקד שמטפל בבעיות טכניות נטו ולא מוקד של ISP- service provider כי שם לא תעשה כלום. גם אל תלך למוקדים של תמיכה במשהו ספציפי.

מצד שני, אמרת שזה עבודה זמנית עד שתעבוד במשהו אחר לחלוטין משוק ה-IT ככה שתלך על מה שייתנו לך בו הכי הרבה כסף.

אל תגזים עם הבורות שלי. לא קינפגתי סוויצ'ים, המקסימום שעבדתי עם דומיינים זה להכניס את הווינדוס לדומיין אבל יש את הידע התאורטי. הוא לא דיבר איתי סינית.

אבל תודה על התשובה (שכה ציפיתי לה אחרי 4 עמודים ;D ). בשבילי זה אומר לא לוותר ולא ללכת (או אפילו לחשוב על ללכת) לתמיכה של ספקיות ולהמשיך במאבק שלי למען עבודה נורמלית.

אני צריך הבהרה. למה אתה מתכוון במוקדים של תמיכה במשהו ספציפי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוקד תמיכה במשהו ספציפי יכול להיות מוקד תמיכה TIER 1 (הכי בסיסי, לענות לטלפון כל היום) בתוכנה או מוצר של חברה מסויימת כי שם אתה לא לומד על הכל, אלא משהו מאוד צר.

אני לדוגמה התמזל מזלי ב-2007 ו-2008 להתקבל למוקד הטכני של חברת קומברס ושם היינו 15 איש בלבד במשמרת שאחראים על מערך התמיכה ב43 ארצות בהן ישנם סניפים של קומברס.

זה אומר לשלוט לא על DOMAIN אלא על FOREST עם כמה DOMAINים, להשתלט על מחשבים מכל העולם, עם כל דקה בעייה חדשה אצל משתמש אחד במערכת הפעלה שונה ומעניינת, תמיכה בחיבורים מרחוק בין יבשות, בין ארצות, בין ערים וכדומה. מעבר לכל זה תמכנו בכ110 תוכנות שונות ולכל אחת היו את התקלות שלה.

כמובן זה היה ברמה בסיסית אבל אחרי זה כשאתה מגיע כל עבודה אחרת אתה כבר מכיר את הכל. השעות היו נוראיות, משמרת בוקר, צהריים ולילה אבל היה שווה כל רגע שהייתי שם ולמדתי. זה פשוט לראות עולם שלם שאין הזדמנות כזאת אם עובדים באיזה מוקד תמיכה למדפסות או של איזו חברה קטנה ישראלית.

העיקר זה לא לבזבז זמן ואל לקרוא YNET כל היום כמו כמה אנשים שאני מכיר ועדיין לא התקדמו לשום מקום אלא כל הזמן לראות באיזה סביבות אתה נמצא (סביבות רשת) ולחפור, לחפור ולחפור לבד עד שאין לך יותר עניין בסביבה/טכנולוגייה הזו ואז להתקדם הלאה.

השאיפה למי שרוצה להתקדם בתחום המחשבים (לא משנה אם אתה רוצה בעתיד ניהול או NETWORKING או INFOSEC (אבטחת מידע) היא להתקבל למוקד בחברה כמה שיותר גדולה שתומך בכמה שיותר משתמשים ובכמה שיותר טכנולוגיות. כן, זה כאב ראש לעומת לעבוד בחברה קטנה בראש קטן אבל, הי... אתה בא ללמוד או לבזבז את הזמן של עצמך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוקד תמיכה במשהו ספציפי יכול להיות מוקד תמיכה TIER 1 (הכי בסיסי, לענות לטלפון כל היום) בתוכנה או מוצר של חברה מסויימת כי שם אתה לא לומד על הכל, אלא משהו מאוד צר.

אני לדוגמה התמזל מזלי ב-2007 ו-2008 להתקבל למוקד הטכני של חברת קומברס ושם היינו 15 איש בלבד במשמרת שאחראים על מערך התמיכה ב43 ארצות בהן ישנם סניפים של קומברס.

זה אומר לשלוט לא על DOMAIN אלא על FOREST עם כמה DOMAINים, להשתלט על מחשבים מכל העולם, עם כל דקה בעייה חדשה אצל משתמש אחד במערכת הפעלה שונה ומעניינת, תמיכה בחיבורים מרחוק בין יבשות, בין ארצות, בין ערים וכדומה. מעבר לכל זה תמכנו בכ110 תוכנות שונות ולכל אחת היו את התקלות שלה.

כמובן זה היה ברמה בסיסית אבל אחרי זה כשאתה מגיע כל עבודה אחרת אתה כבר מכיר את הכל. השעות היו נוראיות, משמרת בוקר, צהריים ולילה אבל היה שווה כל רגע שהייתי שם ולמדתי. זה פשוט לראות עולם שלם שאין הזדמנות כזאת אם עובדים באיזה מוקד תמיכה למדפסות או של איזו חברה קטנה ישראלית.

העיקר זה לא לבזבז זמן ואל לקרוא YNET כל היום כמו כמה אנשים שאני מכיר ועדיין לא התקדמו לשום מקום אלא כל הזמן לראות באיזה סביבות אתה נמצא (סביבות רשת) ולחפור, לחפור ולחפור לבד עד שאין לך יותר עניין בסביבה/טכנולוגייה הזו ואז להתקדם הלאה.

השאיפה למי שרוצה להתקדם בתחום המחשבים (לא משנה אם אתה רוצה בעתיד ניהול או NETWORKING או INFOSEC (אבטחת מידע) היא להתקבל למוקד בחברה כמה שיותר גדולה שתומך בכמה שיותר משתמשים ובכמה שיותר טכנולוגיות. כן, זה כאב ראש לעומת לעבוד בחברה קטנה בראש קטן אבל, הי... אתה בא ללמוד או לבזבז את הזמן של עצמך...

אני מאלה שעושים את זה גם בשביל ללמוד ולעבוד בעבודה שלא מזלזלת באינטיליגנציה, אחרת הייתי הולך לעבודה בISP. ;D

אבל כמו שרשמת, התמזל מזלך. אם היה לי זמן וכסף, הייתי רוצה להיות גם בררן בנושא הזה של איפה לעבוד, אבל המציאות לא מתאימה בשביל זה. מעניין אם יתמזל מזלי גם ואני אקבל משרה כזו, עד כמה שהיא בטח מתישה. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצעד הבא מוביל אותך למציאת עבודה. כאן לדוגמה תמצא כמה דברים מצויינים בשבילך(תתעלם מעבודות טכנאים). באתר האם תמצא עוד מלא עבודות כאלו.

http://hwzone.co.il/jobs/index.php/cat/3

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עצה שלי, אל תקשיב לאלכס, תתמודד גם על משרות שאתה רוצה.

תתמודד על סיסטם ותשתיות ותשים את זה כמטרה עיקרית,

אם תראה שבעוד חודש-חודשיים לא מקבלים אותך לסיסטם, תתחיל לחפש גם הלפדסק.

עוד טיפ:

תבנה דומיין וירטואלי בבית עם Virtual Box ותתרגל קצת

את התאוריה שאתה יודע(תבנה דומיין, Active Directory , Exchange וכיו"ב, תתפלא כמה עוזר בזה

אם בא לך ממש להתפרע וללמוד לעומק גם Zones של DNS למשל, תקנה דומיין משלך באיזה ספק ב-100 שקל לשנה,

כך שבמידה ותתקל בשאלות בראיון תדע לענות).

כל מה שרשמתי לעיל תקף אם אתה מעוניין בתחום ה-IT כקריירה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצעד הבא מוביל אותך למציאת עבודה. כאן לדוגמה תמצא כמה דברים מצויינים בשבילך(תתעלם מעבודות טכנאים). באתר האם תמצא עוד מלא עבודות כאלו.

http://hwzone.co.il/jobs/index.php/cat/3

אם רק ALLJOBS היה חינם אין כסף..

Lev0, אני לא בונה על קריירה בתחום הIT, אלא רק באופן זמני לשנתיים הקרובות. אם אני לא אמצא עבודה בחודש הקרוב, אני אפעל לפני ההמלצות שלך. אני מקווה שאני לא אצטרך ( ;D ), אבל תודה רבה בכל מקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עצה שלי, אל תקשיב לאלכס, תתמודד גם על משרות שאתה רוצה.

אה, כנראה פספסתי משהו כי הוא אמר שהוא רוצה מוקדים אז עניתי לו על נושא הדיון לאיזה מוקד ללכת. לא אמרתי לו שאין לו סיכוי להתקבל למשהו גבוה יותר אלא שמשרות של עוזרי מנהלי רשת/מנהל זוטר הן מצרך נדיר בשוק ולכן שיילך על מה שיש. בכלל האמת אני לא מבין את הבחור הזה. שנינו מתאמצים לחינם כי הוא כותב שאינו מתכוון להמשיך במקצוע הזה אז למעשה אני תוהה אם אנחנו לא מבזבזים זמן כי מי שעוד שנתיים מחליף משרה, גם אין לו סיכוי להתקבל למוקד איכותי כי ישר יסננו אותו בראיון כי חשים את זה אצל המועמד שאין PASSION למשרה.

dracula, נשמע לי שאתה לא באמת רוצה לעבוד במשהו שעשית 3 שנים בצבא ולכן אתה רוצה לשנות כיוון. אז בשביל מה כל השיחה הזאת אם אתה זורק הכל לפח עוד שנה שנתיים ?

אם רק ALLJOBS היה חינם אין כסף..

מסכן, בוכה בשביל לא לשלם 45 ש"ח ולמצוא עבודה ? אתה מפתיע אותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה, כנראה פספסתי משהו כי הוא אמר שהוא רוצה מוקדים אז עניתי לו על נושא הדיון לאיזה מוקד ללכת. לא אמרתי לו שאין לו סיכוי להתקבל למשהו גבוה יותר אלא שמשרות של עוזרי מנהלי רשת/מנהל זוטר הן מצרך נדיר בשוק ולכן שיילך על מה שיש. בכלל האמת אני לא מבין את הבחור הזה. שנינו מתאמצים לחינם כי הוא כותב שאינו מתכוון להמשיך במקצוע הזה אז למעשה אני תוהה אם אנחנו לא מבזבזים זמן כי מי שעוד שנתיים מחליף משרה, גם אין לו סיכוי להתקבל למוקד איכותי כי ישר יסננו אותו בראיון כי חשים את זה אצל המועמד שאין PASSION למשרה.

dracula, נשמע לי שאתה לא באמת רוצה לעבוד במשהו שעשית 3 שנים בצבא ולכן אתה רוצה לשנות כיוון. אז בשביל מה כל השיחה הזאת אם אתה זורק הכל לפח עוד שנה שנתיים ?

מסכן, בוכה בשביל לא לשלם 45 ש"ח ולמצוא עבודה ? אתה מפתיע אותי.

אתה שוב מגזים.. לרובנו יש סיבות, גם אם הן נסתרות.

אני באמת אוהב את תחום המחשוב, אבל אני רוצה להשאיר את זה כתחביב. הסיבה שאני רוצה לעבוד בתחום המחשוב בשנתיים הקרובות היא כי יש לי ידע ונסיון בתחום, דבר שיעזור לי לקבל משרה טובה עם משכורת טובה ו(יחסית) מהר.

כמו כן, הסיבה שעסקתי בזה בצבא היא בגלל שגוייסתי לקרבי. בחור כמוני לא מתאים לקרבי אז יצאתי ולמזלי קיבלתי מקצוע טוב.

45 שקל זה הרבה לבחור "בין עבודות". זה 2 בירות בחודש :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

45 שקל זה הרבה לבחור "בין עבודות". זה 2 בירות בחודש :)

טוב, אני די מבין עכשיו איפה סדרי העדיפויות שלך עומדים:

למצוא עבודה < לשתות עוד שתי כוסות בירה בחודש

:xyxthumbs:

תשמע, לא חבל לי לטחון לך את השכל עד מחר בנושא, אני אישית אוהב את התחום

ויכול לתת לך טיפים איך להתחיל, תתחיל מ:

www.jobnet.co.il

www.jobmaster.co.il

אלה אתרים שאני אישית מצאתי בהם פעמיים עבודה בסיסטם, תהנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...