טלפון סלולרי בכיס=קרינה לאשכים? - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

טלפון סלולרי בכיס=קרינה לאשכים?


FunkyMonk

Recommended Posts

אם אתה רוצה להעלות אלקטרונים ברמות אנרגיה/לנתק אותם מהאטום אתה צודק. אך היות ובשני המקרים מדובר בקרינה בלתי מייננת - זה לא רלוונטי. לא היית רוצה לישון ליד אנטנת שידור למרות שאורך הגל שלהם גדול אף יותר.

בכל מקרה, ברוב המוחלט של הזמן הפלאפון כלל לא משדר (בטוח שלא בהספקים רציניים), אלא רק בסדר גודל של כמה שניות אחת לכמה שעות. אם מבצעים שיחה עם אוזנייה כשהמכשיר בכיס - זה כבר משהו אחר.

אנטנת סלולר משדרת פחות או יותר באותו טווח תדרים של עוד כמה מכשירים מוכרים.. כמו - , לווין, רדיו, מערכות ראדר צבאיות וכו' וכו'..

מה שרוב בני האדם לא יודע, זה שהם כבר כמה עשרות שנים מתהלכים בתווך של אנרגיה אלקטרומגנטית שנפלטת ונקלטת כמעט בכל מקום מסביבנו. כיוון שהיא לא מזיקה, בלתי נראית, ולא מרגישים אותה - אף אחד לא מייחס לה חשיבות. אבל פתאום כשהמקלט נמצא אצלך בכיס, אנשים מתחילים לחשוב - איך לעזאזל זה עובד? זה חייב להיות מסוכן!

האמת היא, שהקרינות האלו לא מתקרבות לרמת הסיכון של הקרינה שנפלטת מהשמש (ואני עוד מדבר על החלק שעובר את האטמוספירה והשדה המגנטי), ואנשים מפחדים מאנטנות סלולריות בזמן שהם נשרפים על חוף הים.

מקרי הסרטן לא עלו ב100 השנים האחרונות. מה שרצית לאמר הוא ש"מספר מקרי הסרטן המתגלים עלה בשנים האחרונות". מן הסתם, גם לפני 200 שנה אנשים מתו מסרטן, אבל את רובם אף אחד לא איבחן כ"חולה בסרטן". זה כמו שתגיד שבשנות השבעים חלה עליה גדולה במקרי התמותה מאיידס. אז זהו, שככל הנראה האיידס קיים כבר כמה שנים טובות - וזה שלא ידעו על קיומו, או לא ידעו לאבחן אותו לפני זה, לא אומר שאנשים לא מתו כתוצאה מהמחלה הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התשובה שלך לא מדויקת .

זה שאנחנו נמצאים בטווח של שדות אלקטרומגנטיים כולם יודעים , מה ההשפעה של זה אף אחד עדיין לא יודע , יש עבודות שמראות שכיחות יתר של סרטנים באנשים שגרים ליד עמודי מתח גבוה למשל , כדי להעריך פגיעה מקרינה יש צורך בשנים רבות מאוד של מחקר. לדוגמה אם לא הינו יודעים כלום על סיגריות ואנשים היו מתחילים לעשן עכשיו גם בעבודות של 10 שנים לא הינו רואים בבירור נזק משמעותי מפני שהנזק הוא מצטבר ונראה בעיקר לאחר הרבה שנים .

לענייין הטלפון אני לא בטוח שהוא משדר רק פעם במספר שעות וחוץ מזה הרבה אנשים מדברים עם אוזניית בלוטות כשהטלפון בכיס ויותר גרוע מזה לעתים מעבירים קבצים בטלפונים מתקדמים דבר שגורם לחשיפה גבוה יותר לקרינה .

האם נגרם נזק לאיברים את זה צריך למדוד ויש שיטות לעשות את זה וכמובן זה תלוי בהספק ,בסוג הקרינה (החדירות שלה לרקמות) למרחק ולסוג הרקמה- רקמות שמתחלקות הרבה כמו באשכים חשופות לשינויים גנטיים גדולים יותר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...