שאלה לגביי זיכרון מסוג DDR 2 DULE - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגביי זיכרון מסוג DDR 2 DULE


bratwa_tut

Recommended Posts

המחשב שלי תומך ב 2 עכשיו יש לי שתי זיכרונות אחד 2 GB ואחד 1 GB

מה הכי טוב לשים לשים את שנהם במקביל (DULE CHENEL)

לשים את שנהם אחד לא CHENEL של השני

או עדייף לשים סטוק 1 של 2 GB שלא יהיה בתיזמון בעיות

תודה לעוזרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה הם לא יעבדו לך ב dual channel ולא משנה איך תחבר אותם כי הם לא אותו דבר ,בשביל שיעבדו לך בdual אתה צריך ששני הסטיקים יהיו זהים ואצלך הם לא. אז ככה שלך בכל מקרה עדיף לחבר את שניהם כדי שיהיה לך 3 גיגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א) מזאת אומרת לחבר את שנהם את שנהם באותו ערוץ לפי הלוח אם או יעני הם ב DULE CHEANEL להשאיר אותם ככה

ב) דיברתי עם תכנאי הוא אמר עם שתי היזכרונות לא אוטו דבר אז זה לא טוב ביגלל שיש להם תיזמונים שונים והם מתקיעים את המחשב והמחשב באמת ניהיה יותר איתי זה יכול להיות ביגלל זה ??

זיכרון אחד 2 GB 640MHZ והשני KINGSOTN 1 GB 640MHZ מה אתם מציעים לחבר שיהיה ביצועים טובים ועם אני יחבר את שנהם יהיה בעיה באמת במהירות של המחשב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשביל DUAL אכן צריך בנפח זהה. לא חייבים מהירות זהה ותזמונים זהים, אבל תיקח בחשבון שהעסק תמיד יעבוד לפי הרכיב הכי איטי (וזאת בלי קשר לDUAL או לא). יחד עם זאת, להגיד שזה "יתקע את המחשב" זה בולשיט גמור. ברוב המקרים עדיף 3GB על 667 מאשר 2GB על 800, למשל. את הטכנאי שדיברת איתו הייתי שולח לעזאזל. וכן, זה תקף גם לחבר'ה פה בפורום שטוענים ככה... ::)

במקרה שלך פשוט תרכיב את הזכרונות בצורה בסלוטים בעלי אותו צבע, כלומר בערוצים נפרדים (אלא אם ללוח אם הספציפי שלך משנה סדר אכלוס הערוצים - תבדוק בחוברת ההוראות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שויק אמר לא חייב שהמהירות שלהם תהיה זהה(667-800 ) אבל התזמונים (cas latency ) עדיף שיהיו זהים כי אם לא זה יכול לעשות בעיות,שוב לא תמיד אבל הפוטנציאל לבעיות קיים.

לא, הוא לא. במקרה הכי גרוע נכנסים לBIOS ומכוונים את התזמונים לפי האיטי ביותר (המספרים הגבוהים ביותר), וגם זה רק אם הזיהוי האוטומאטי לא עושה את העבודה שלו כמו שצריך. זה תקף גם למהירויות, דרך אגב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...