עבור לתוכן

מטה המאבק מודיע: ב-15 תל אביב עומדת!

Featured Replies

פורסם

דרך אגב אחרי קצת מתמטיקה שעשיתי במקום אחר המספר הזה של 100 שקל הוא מופרח לחלוטין...

2.5 מליון מכוניות על הכביש זאת אומרת שאם כל אחת שמה 100 שקל זה יוצא 250,000,000 ש"ח בשנה.

לפי ענתבי הרוכבים מימנו רק 75% מעלויות הביטוח שלהם, ביטוח לאופנוע עד 250 סמ"ק (ש80% מהדו"ג בארץ הם או בקטגוריה הזאת או בקטגוריה 50 סמ"ק שזולה משמעותית בביטוח.) עלה בערך 3500-4000 לפני הרפורמה (תלוי בנהג) ויש כ 100,000 דו"ג מבוטחים במדינה.

100,000 כלים מבוטחים כפול 4000 ש"ח יוצא 400,000,000 ש"ח, נוסיף 33% בשביל הכיסוי המלא של אופנועים (שוב ע"פ נתונים של ענתבי) וקיבלנו 530,000,000 ש"ח עלות ביטוח של אופנוענים.

שמת לב לפער של 120,000,000 ש"ח בין כמה שאתה אמור לסבסד לבין כמה סבסוד שמגיע בפועל?

מעניין לאן הכסף הזה הולך... או לחילופין מי המציא שקר כ"כ טוב שכולם מאמינים לו...

נ.ב.

כל החישוב הזה מתעלם מכך שכמעט חצי מהכלים הם עד 50 סמ"ק ששילמו רק 2000 שקל בערך אם נחשיב את הנתון הזה אז יש לנו הרבה יותר כסף שהולך לאיבוד.

  • תגובות 259
  • צפיות 23k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אני גם לא חי בפרנויות שמישהו מנסה לדפוק אותי כל הזמן ומדמיין קונספירציות שכוללות אינספור גורמים וההסתברות לקיומן שואפת לאפס (במקרה הטוב).

אגב, כבר עברת לאופניים?

שחיתות זו פרנויה? חברות פרטיות שמשלמות כסף לבכירים בממשלה? זו מציאות. אפילו בשוויץ יש שחיתות. למה נראה לך שמתחילים לבנות גשר ואז "אופס"פתאום מגלים שבנו במקום שאסור לבנות וצריך לתחיל הכל מחדש (על חשבון משלם המיסים כמובן). שילמו כסף לאיזה פקיד שיעשה "טעות" ואז הקבלן אומר "מה אתם רוצים הפקיד שלכם טעה" והוא מקבל כסף לעוד גשר. למה נראה לך ענף הרכב לא נפתח לתחרות? למה לוי יצחק הצהיר שרכבים בייבוא מקביל ישחטו במחירון המהולל שלו? מכוניות לא דרך יבואן רשמי פחות איכותיות? refurbished סטייל אייבורי? [br]פורסם בתאריך: 18.11.2009 בשעה 19:58:35


דווקא הפוך, לא?

אם אני לא משלם ביטוח אז מה אכפת לי אם אתם חיים על חשבון ביטוח החובה של הרכבים?

מה פתאום. בעיה שכחת מה זה להחזיק רכב.

פורסם

דרך אגב אחרי קצת מתמטיקה שעשיתי במקום אחר המספר הזה של 100 שקל הוא מופרח לחלוטין...

2.5 מליון מכוניות על הכביש זאת אומרת שאם כל אחת שמה 100 שקל זה יוצא 250,000,000 ש"ח בשנה.

לפי ענתבי הרוכבים מימנו רק 75% מעלויות הביטוח שלהם, ביטוח לאופנוע עד 250 סמ"ק (ש80% מהדו"ג בארץ הם או בקטגוריה הזאת או בקטגוריה 50 סמ"ק שזולה משמעותית בביטוח.) עלה בערך 3500-4000 לפני הרפורמה (תלוי בנהג) ויש כ 100,000 דו"ג מבוטחים במדינה.

100,000 כלים מבוטחים כפול 4000 ש"ח יוצא 400,000,000 ש"ח, נוסיף 33% בשביל הכיסוי המלא של אופנועים (שוב ע"פ נתונים של ענתבי) וקיבלנו 530,000,000 ש"ח עלות ביטוח של אופנוענים.

שמת לב לפער של 120,000,000 ש"ח בין כמה שאתה אמור לסבסד לבין כמה סבסוד שמגיע בפועל?

מעניין לאן הכסף הזה הולך... או לחילופין מי המציא שקר כ"כ טוב שכולם מאמינים לו...

נ.ב.

כל החישוב הזה מתעלם מכך שכמעט חצי מהכלים הם עד 50 סמ"ק ששילמו רק 2000 שקל בערך אם נחשיב את הנתון הזה אז יש לנו הרבה יותר כסף שהולך לאיבוד.

לא הבנתי את החישוב שלך

מה זה עלות ביטוח אופנועים? הפרמיות ששילמו רוכבי אופנועים?

כי אין קשר בין 400/500 מיליון למציאות, כל הפרמיות מאופנוע חובה הם כ250 מליון

ומה זה הפער של 120 מליון? בין מה למה?

שחיתות זו פרנויה? חברות פרטיות שמשלמות כסף לבכירים בממשלה? זו מציאות. אפילו בשוויץ יש שחיתות. למה נראה לך שמתחילים לבנות גשר ואז "אופס"פתאום מגלים שבנו במקום שאסור לבנות וצריך לתחיל הכל מחדש (על חשבון משלם המיסים כמובן). שילמו כסף לאיזה פקיד שיעשה "טעות" ואז הקבלן אומר "מה אתם רוצים הפקיד שלכם טעה" והוא מקבל כסף לעוד גשר. למה נראה לך ענף הרכב לא נפתח לתחרות? למה לוי יצחק הצהיר שרכבים בייבוא מקביל ישחטו במחירון המהולל שלו? מכוניות לא דרך יבואן רשמי פחות איכותיות? refurbished סטייל אייבורי? [br]פורסם בתאריך: 18.11.2009 בשעה 19:58:35


אני טענתי שאין שחיתות? אני בסה"כ אמרתי שאין לכם שום בסיס (מלבד הכפשה כי נפגעתם) להגיד את זה

זה שלא מסתדר לך בראש שצריך העלאה (והראש שלך לא בדיוק אובייקטיבי) לא אומר שזה באמת המצב

מה פתאום. בעיה שכחת מה זה להחזיק רכב.

אכן בעיה קשה

פורסם

2.5 מליון מכוניות במדינה כפול 100 שכל אחת מסבסדת על פי טענת האוצר שווה 250,000,000 אתה אומר שכל הפרמיות ביחד הן אותו סכום בדיוק.

איך הכסף שנהגי מכוניות שמים שווה בדיוק לכסף שרוכבים שמים ובכל זאת מסבסדים רק 25%?

לפי הנתונים שאתה הבאת:

כל הפרמיות ביחד הן 250 מליון, הפרמיות האלה מכסות רק 75% מהעלות זאת אומרת שיש להכפיל את הסכום ב 1.3 על מנת לקבל עלות אמיתית יוצא לנו 332 מליון, ה 25% הנ"ל הם בסך הכל 82 מליון, אך בכל זאת על פי האוצר אתם משלמים 250,000,000 רק בשביל לכסות את הביטוח הדו"ג.

ההפרש עומד על 168,000,000 ש"ח.

או שהמספר של 100 שקל מכל נהג מכונית מומצא לחלוטין או שמישהו גונב פה מאות מליונים.

פורסם

אני חושב שצריך לתבוע אותם על תשלומי ביטוח והוצאות הם ניפגעו :

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3807337,00.html

מי ימממן את הטיפול ?[br]פורסם בתאריך: 18.11.2009 בשעה 21:03:50


לפי ההגיון המעוות שלך הולכי רגל צריכים לשלם הכי הרבה ביטוח רכב פפפפפפחחחחחחחח ( ונהגי טנק הכי פחות )

פורסם

2.5 מליון מכוניות במדינה כפול 100 שכל אחת מסבסדת על פי טענת האוצר שווה 250,000,000 אתה אומר שכל הפרמיות ביחד הן אותו סכום בדיוק.

איך הכסף שנהגי מכוניות שמים שווה בדיוק לכסף שרוכבים שמים ובכל זאת מסבסדים רק 25%?

לפי הנתונים שאתה הבאת:

כל הפרמיות ביחד הן 250 מליון, הפרמיות האלה מכסות רק 75% מהעלות זאת אומרת שיש להכפיל את הסכום ב 1.3 על מנת לקבל עלות אמיתית יוצא לנו 332 מליון, ה 25% הנ"ל הם בסך הכל 82 מליון, אך בכל זאת על פי האוצר אתם משלמים 250,000,000 רק בשביל לכסות את הביטוח הדו"ג.

ההפרש עומד על 168,000,000 ש"ח.

או שהמספר של 100 שקל מכל נהג מכונית מומצא לחלוטין או שמישהו גונב פה מאות מליונים.

המספר שאנטבי אמר הוא 4%, כלומר 4% מסך הפרמיות שמשולמות ברכב חובה הן לכיסוי הפסדי הפול

כמה כל שוק הרכב חובה? לא יודע, תוריד דוחות כספיים ותתחיל לסכום, ב2005 זה היה כ4.2 מיליארד שקל

נגיד שהמספרים נשארו זהים (כי למי יש כח למצוא את המספר האמיתי) זה שנותן לנו 168 מליון ש"ח שהולך לכיסוי הפסדי אופנועים

בנוסף אנטבי לא אמר 75%, הוא אמר 60% (יותר נכון סגן שר האוצר אמר) ויותר מזה הוא אמר שאחרי העדכון זה יהיה 70%

אם רוכבי האופנועים משלמים 60% וזה יוצא 250 מליון אז מאוד הגיוני שמספר באזור ה160-170 מליון זה 40% (250 כפול 4 חלקי שש)

גם אחרי העדכון יהיה סבסוד, רק קטן יותר.

עכשיו המספרים מסתדרים טוב יותר?

אני חושב שהגשש החיוור אמרו את זה הכי טוב:

http://www.mp3music.co.il/lyrics/15129.html

נוח להחזיק בגישה שכולם נגדכם ורוצים לדפוק אותכם

אולי אנטבי הוא בכלל אופנופוב? אולי הוא בכלל אנטישמי?

פורסם

דווקא הפוך, לא?

אם אני לא משלם ביטוח אז מה אכפת לי אם אתם חיים על חשבון ביטוח החובה של הרכבים?

במקרה הטוב הוא אידיוט ( ידין ענתבי ) ובמקרה הרע הוא אינטרסנט - הייתי אומר כמו התגובה הזו ^ ^ ^

למה מחלקים את שוק הביטוח ?

למי זה טוב ?

מי מרוויח מיזה ?

מימתי עסק מתנהל בצורה הזו ? אם קבלן לוקח על עצמו לקיים חוזה , הוא לא מרוויח על כל הסעיפים , קצת אתה מרוויח וקצת אתה מפסיד , למה חברות הביטוח צריכות כל הזמן אך ורק להרוויח ואם הן לא מרוויחות אז מישהו צריך לשלם להם על כך ?

אינטרסנטיות ?

טיפשות ?

כן !

שחיתות ?

טימטום ?

למה לא ?

בני אדם לא חסינים לתופעות האלו ובטח לא אלו שמרוויחים מצורת ההיתנהגות הזו !

פורסם

במקרה הטוב הוא אידיוט ( ידין ענתבי ) ובמקרה הרע הוא אינטרסנט - הייתי אומר כמו התגובה הזו ^ ^ ^

התגובה הזאת היתה בהפוך על הפוך, אבל כנראה שגם את זה אתה לא מסוגל להבין.

למה מחלקים את שוק הביטוח ?

למי זה טוב ?

מי מרוויח מיזה ?

מימתי עסק מתנהל בצורה הזו ? אם קבלן לוקח על עצמו לקיים חוזה , הוא לא מרוויח על כל הסעיפים , קצת אתה מרוויח וקצת אתה מפסיד , למה חברות הביטוח צריכות כל הזמן אך ורק להרוויח ואם הן לא מרוויחות אז מישהו צריך לשלם להם על כך ?

:lol:

למה מחלקים את שוק הביטוח? כי ככה כל עסק גדול עובד היום (לא מכולת, חברות גדולות)

תפתח דוח כספי של אפל, תוכל לראות את מגזרי הפעילות שלה למשל, תפתח דוח כספי של בזק, תראה מגזרי פעילות שלה

כל עסק מתנהל בצורה כזאת, אבל מאיפה אתה אמור לדעת את זה?

עכשיו ברצינות, אתה בן 6?

פורסם

אתה יודע מה ההבדל? ביטוח חובה כשמו כן הוא: חובה.

כל עוד המדינה מחייבת אותך לשלם סכום כלשהו על מנת לממן את הציבור זה נקרא מס, הסיבה היחידה שזה כבר לא מנוהל ע"י המדינה זה שהחברות ביטוח ממש רצו את הכסף הזה.

בקיצור יש לנו פה מס שהופרט ומאז יש את ההפרדה הזאת.

אתה יודע מה? בוא נפריט את ביטוח לאומי ונתחיל לחשב לפי קבוצות אוכלוסיה מי צריך לשלם יותר.

לפי דעתי אשכנזים צריכים לשלם יותר כי הם לפלפים וכל הזמן חוטפים מכות...

פורסם

רגע, השתכנעת מהחישובים?

וביטוח חובה זה לא מס, אתה בוחר אם לשלם אותו או ללכת ברגל, לסוע ברכב או בכלל בתחבורה ציבורית

אתה יכול לעבור גם לאופניים או לטרמפים, מה שנוח לך.

אבל אם אתה בוחר לרכב על דו"ג תשא בעלויות שכרוכות בו

לא כרוך בו רק חסכון בדלק, טיפולים זולים והמנעות בפקקים, כרוך בו גם תשלום תביעות רבות שצריך לכסות

אתה רוצה שמישהו אחר יכסה אותם ואני לא רואה את ההגיון בזה.

פורסם

אני חושב שגם צריך לפלח את השוק לפלצנים הם צריכים לשלם יותר ולבני 6 הכי פחות כך שאני לא צריך לשלם בכלל :facepalm:

שחצנות היא טימטום שחבל"ז

אתה באמת חושב ששיטת החלוקה היא לטבת הציבור ?

בגלל שככה חברות

למה מחלקים את שוק הביטוח? כי ככה כל עסק גדול עובד היום (לא מכולת, חברות גדולות)

תפתח דוח כספי של אפל, תוכל לראות את מגזרי הפעילות שלה למשל, תפתח דוח כספי של בזק, תראה מגזרי פעילות שלה

כמה שחצנות וטיפשות שיש בתגובה שלך שאתה אפילו לא מסוגל להבין שהממשלה היא איננה "חברה" המדינה לא צריכה לעבוד כדי "להרוויח" מהלקוחות שלה קרי העם , אבל באמת אתה כל כך נפוח מעצמך שאתה לא מסוגל לראות זאת , אתה חושב שהמדינה צריכה להרוויח על האזרחים שלה ?

כל עסק מתנהל בצורה כזאת, אבל מאיפה אתה אמור לדעת את זה?

אבל מאיפה אתה אמור להבין את זאת - אתה שכיר :bash: אתה למעשה פועל שרק צריך לבצע מה שהאדון שלו אומר ואתה מתנשא עלי כי ???

עכשיו ברצינות, אתה בן 6?

המדינה היא לא אפל ולא בזק :screwy:

פורסם

אבל חברות הביטוח זה לא הממשלה, מה אתה לא מבין?

יש להם רגולטור שממונה ע"י המדינה, אבל התפקיד שלו זה לא לדאוג לפרמיות זולות יותר לאזרח,

הדאגה שלו היא יציבות חברות הביטוח (דרישות ההון למיניהן) והסדרת הפעילות שלהן (תוך כמה זמן לשלם תביעה, מתי מותר לבטל פוליסה, איך מתבצע ההחזר, תוך כמה זמן וכו')

בין השאר הוא קובע את תעריפי הפול (כי גם בתחרות משוכללת, אם זה היה בידי חברות הביטוח הפרמיות היו גבוהות יותר)

בצדק הוא קבע שלא נכון שמגזר א' יממן את מגזר ב' אז הוא ביטל את זה, זה שיש כאלה במגזר ב' שזה לא נוח להם לא עושה את זה פחות נכון.

כן, אתה יכול להגדיר אותי פועל, אבל אני פועל שיושב בישיבות דירקטוריון של חברות ורואה איך מתקבלות החלטות עסקיות.

אז זה נכון שהמדינה זה לא בזק ולא אפל, אבל חברות הביטוח הן לא של המדינה.

(וזה שפעם ביטוח חובה היה בידי המדינה לא אומר שזה מצב נכון)

פורסם

אני מבין שחברות הביטוח הן לא הממשלה כניראה אתה לא כי אתה ליפני מספר הודעות אמרת שכך מתנהלת כל חברה גדולה !

למה מחלקים את שוק הביטוח? כי ככה כל עסק גדול עובד היום (לא מכולת, חברות גדולות)

תפתח דוח כספי של אפל, תוכל לראות את מגזרי הפעילות שלה למשל, תפתח דוח כספי של בזק, תראה מגזרי פעילות שלה

כל עסק מתנהל בצורה כזאת, אבל מאיפה אתה אמור לדעת את זה?

שנית הממונה על שוק ההון הוא ממונה ע"י שר האוצר כמו שכבר כתבתי שהוא איש פוליטי ונבחר ציבור שממונה על ידי ראש הממשלה שהוא נבחר ציבור , הרגולטור תפקידו לשמור לווסת ולאכוף את החקיקה בנוגע לתחום אחראיותו והנקודה שאני אומר היא , שהרגולטור במקרה דנן עושה את העבודה לרעת השולחים שלו ולטובת אלו שהוא צריך לשמור על הציבור מפניהם , הרגולטור עובד מכוח הציבור ועבור הציבור :s07: הוא לא עובד עבור חברות הביטוח :bash: הוא עובד מול חברות הביטוח , הוא מקבל שכר מהציבור :bash: אבל רוצה בעתיד לקבל שכר מחברות הביטוח - חחחח בגלל זה חושדים בו שהוא לא מייצג את האינטרסים של הציבור !

באף מקום לא כתוב שום תקנה ושום חוק שעל חברות הביטוח להרוויח ! באף תקנה ממשלתית ! וכן מצידי שיפסידו , שתבוא חברת ביטוח אחרת ותהיה מוכנה לבטח את כולם על פי אקטואריה נכונה וראלית ולא שטויות שמאכילים את הענתבי שמנסה להאכיל אותנו ( טוב לא את כולם , את חלקם הוא מצליח להאכיל - פפפחחח ) ( אתה אפילו לא יודע מה הזכויות שלך )

פורסם

OMRIJ, לא תמוהה לך כל העניין הזה ששלושת המפקחים הקודמים עובדים כעת בחברות הביטוח?

למה דווקא שלושתם בחברות הביטוח? צירוף מקרים אתה חושב?חסר עוד עבודות בשוק ההון?

***אגב, לכל רוכבי האופנועים שקיבלו דו"ח - הדו"ח מבוטל***

http://www.mako.co.il/news-channel2/first-edition/Article-9b6155118b20521004.htm

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים