פורסם 2009 בנובמבר 1616 שנים גם מבחינתך אני בעצם היותי אופנוען אשם במצב בכבישים ובכמות תאונות האופנוע, אלא שמבחינתך אין לי אפילו איך להוכיח אחרת.ואמנם אינני יכול להגיד לבטח שענתבי ילך בדרכם של קודמיו, העובדה הפשוטה היא שהוא הרגע קידם מהלך שמטיב עם חברות הביטוח בלבד. מתי לאחרונה הוא הורה על צעדים כלשהים שפוגעים משמעותית בחברות ומיטיבים עם המבוטחים?
פורסם 2009 בנובמבר 1616 שנים אין אף אחד אשם ספציפי, יש אוכלוסיה שלמה שסך התביעות שלה גבוה מהפרמיות שהיא משלמת.תפקיד הרגולטור הוא לא לפגוע בחברות או להיטיב עם המבוטחים למרות שהוא עשה גם את זה בקופות הגמל וקרנות הפנסיה והוא הפיל מכה קשה על חברות הביטוח לאחרונה עם דרישות הון חדשות (מה שאומר שבעלי ההון יצטרכו להכניס כסף לחברות)תפקיד הרגולטור הוא לשמור על הפעילות התקינה בהתאם לחקיקה ולתקנות, אין שום סיבה הגיונית שיסבסדו אותכם על חשבון ענף אחר.
פורסם 2009 בנובמבר 1616 שנים חודש לפני שהוא עוזב את התפקיד הוא נזכר לבצע מהלך כזה חשוב?כשהתחילה המחאה הוא הודיע פתאום שהוא נוסע לכנס בחו"ל שהוא הצהיר שהוא לא ישתתף בו?לא מוכן להתחשב בהחלטה דמוקרטית של הכנסת?זה נשמע לך שה תמים?
פורסם 2009 בנובמבר 1616 שנים אנחנו עוד נראה. ביתניים אני מחכה ללינקים ממר yigael_o. אם מה שהוא טוען זה נכון, הרי שגם אותך (עומרי) האכילו שקרים למרות שהמספרים היו נכונים.
פורסם 2009 בנובמבר 1616 שנים אין שום סיכוי שמה שהוא אומר נכוןחברות ביטוח מבטחות אופנועים ומעבירות את הפרמיות לפול (מעט מבוטחים ישירות מול הפול)אם יש תביעה הן משלמות ומקבלות את הכסף מהפולהן מראש גובות ממנו רק את חלקו בהתאם להסכמי חציה
פורסם 2009 בנובמבר 1616 שנים חברות ביטוח מבטחות אופנועים ומעבירות את הפרמיות לפול (מעט מבוטחים ישירות מול הפול)באיזה עולם אתה חי? אף חברת ביטוח לא מסכימה לבטח אופנוענים דרכה (למעט אליהו החל מעכשיו). כולם מבוטחים בפול.
פורסם 2009 בנובמבר 1616 שנים חברות הביטוח כיום הם שליחיםאתה יכול לעשות דרכם ביטוח (בד"כ ביחד עם מקיף) והם מעבירות את זה לפולמי שפונה לפול ישירות זה בד"כ מי שצריך תקופה קצובה
פורסם 2009 בנובמבר 1616 שנים http://www.555.co.il/%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%95%D7%A2/
פורסם 2009 בנובמבר 1616 שנים אם כך, דברים השתנו מאז שהיה לי אופנוע ואני עומד על טעותי.ובכל זאת, ביטוחי החובה מתבצעים בפול בלבד, גם אם חברה כלשהי מהווה מתווך. תביעות ביטוח עדיין ישולמו מקופת הפול ולא מקופת החברה, ותשלומי הפרמיה עדין יועברו לפקודת הפול, מינוס אולי עמלות כלשהן. אין בזה שום דבר הבא לסתור את האפשרות שהפול אכן מנפח הפסדים ע"י אי-תביעת חברות הביטוח, כדי לא למשוך כספים מהחברות מצד אחד ושבו בזמן יהיה תירוץ להעלות מחירים למבוטחים בפול מצד שני, ואפילו אחד עם מספרים לתמוך בו.אם זה אכן כך זו שיטה פשוט גאונית.
פורסם 2009 בנובמבר 1616 שנים הפול מראש משלם רק את חלקו, הוא לא צריך לתבוע את חברות הביטוח על חלק הביטוח שלהם בתאונהושוב, קונספירציה שמעורבים בה יותר מדי גורמים מבשביל שתהיה הגיוניתאתה באמת חושב שכל חברות הביטוח יכולות להגיע להסכמה הזאת? הרי יש כאלו ענקיות שירוויחו מסידור כזה המון ויש כאלו שירוויחו מעט (אם בכלל מהסידור הזה)(הכל תלוי מה חלקן בפול ומה חלקן בשוק הביטוח ברכב חובה בכלל)תראה לאיזה מרחקים אתה מגיע בנסיון לתרץ, שמעת על תערו של אוקהם?
פורסם 2009 בנובמבר 1616 שנים בכל מצב אחר, שבו מעורבים שני רכבים המבוטחים בחברות שונות, כל חברה משלמת למבוטח שלה את מלוא הכיסוי ורק אח"כ מתחילה ההתחשבנות בין החברות לפי האשמה בתאונה כפי שתקבע אותה המשטרה. במקרה של אופנועים, החוק קובע כי לא נדרשת חו"ד של המשטרה ויש אוטומטית חלוקה של 75-25, אך עדיין תשלומי הפיצוי משולמים מקופת הפול בהתחלה כי הוא המבטח של אותו רוכב. אם הפול נמנע אח"כ מלדרוש החזרים, זה ממש לא משנה שיש קביעה אוטומטית בנוגע לחלוקת האחריות. בנוגע לחברות בגדלים שונים, הרי שאחוז השתתפותה של חברה בפול זהה לפלח השוק שלה בביטוח החובה הכללי. לפיכך, בהנחה שמבוטחי כל החברות עושים תאונות עם אופנועים באותה השכיחות בממוצע, הרי שמסידור כזה כל חברה תרוויח אחוז זהה מפלח השוק שלה - כלומר רווחים "שווים" באופן משוקלל לכל החברות.וכן, שמעתי על התער של אוקהם. דווקא הוא זה שמניע אותי להאמין שבמדינה היחידה (עד כמה שידוע לי) בעולם שבה אופנוען משלם פי 3 מנהג משהו לא בסדר, ולא בכל שאר העולם גם יחד.
פורסם 2009 בנובמבר 1616 שנים אתה משווה מדינות בהן אין פיצוי ("הלכת השנים האבודות" בישראל) או מדינות שבהן הממשלה משלמת את זה לישראלמאוד הגיוני.
פורסם 2009 בנובמבר 1616 שנים ***לכל נהגי המכוניות ובמיוחד לתומכי העלאה*** לא רציתם לסבסד אבל בכל זאת אתם מסבסדים, אחרי העלאת התעריפים המפקח על הביטוח היה אמור לבטל את הסיבסוד של נהגי המכוניות והובכן... זה לא קרה! פנו אליו והוא התעלם. http://www.fullgaz.co.il/xpages/article.php?i=47094 הייתי אומר שתומכי העלאת התעריפים קיבלו אחלה זרנוק לפנים. ;D
פורסם 2009 בנובמבר 1616 שנים אף אחד לא אמר שהעלאת התעריפים נועדה להפסיק את הסבסוד, אלא לכסות את הגרעון.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.