פורסם 2009 בנובמבר 316 שנים מחבר אתה נסעת פעם על אוטו שלוקח לו להגיע למאה 14 שניות? אני כן, זה לא משהו שאפשר לנהוג עליו ביום יום, האטיות מורגשת בהחלט. מאזדה 3 ישנה/חדשה. מנוע 1.6 מאיץ מ-0 ל-100 ב-13 שניות. פורד פוקוס מנוע 1.6 מ-0 ל-100 ב-13.7 שניות. פורד פיאסטה החדשה מנוע 1.4 96 כ"ס תאוצה 13.9 שניות. ישירות מקטלוג נתונים באתר היבואן. פתאום אלטו לא נראת כזאת עגלה.
פורסם 2009 בנובמבר 316 שנים אתה נסעת פעם על אוטו שלוקח לו להגיע למאה 14 שניות? אני כן, זה לא משהו שאפשר לנהוג עליו ביום יום, האטיות מורגשת בהחלט.תהיתי מתי זה יגיע...
פורסם 2009 בנובמבר 316 שנים אתם בטח האנשים שעוצרים בפניה כשיש נתיב השתלבות ומחכים שהכביש התפנה אבל בשביל להשתלב בכביש למהירות של 80 קמש + וללחוץ הרבה על הגז זה לא כזה חסכוני רק בשביל להאיץ בצורה נורמלית.. עזבו להספיק רמזור.. לתת ברקס ולהאט לפני כי אם חס וחלילה הוא התחלף שנספיק לעצור כי להאיץ אין מצב. בקיצור לא חסר למה כן צריך רכב שמאיץ בצורה טובה.. אם לפחות הוא היה כמו אופנוע שמאיץ מהר בהתחלה אבל בסופו של דבר נוסע גג 120 זה היה שונה לגמרי
פורסם 2009 בנובמבר 316 שנים מחבר רק שכל אלו אוטומטים...האלטו האוטומטית היא 17 שניות למאה.נכון, אבל לא ניתן לרכוש מאזדה 3 ידנית בארץ ככה שזה ממש לא משנה. דיברנו על אלטרנטיבות משומשות בתקציב 60K. באותו התקציב אומנם ניתן לרכוש מאזדה 3 שתהיה עדיפה מבחינת נוחות ובטיחות, אך סובלת מאותם ביצועים ירודים וצריכת דלק יותר גבוה.
פורסם 2009 בנובמבר 316 שנים כמו שאמרו קודמיו, תאוצה היא מילת המפתח.נסעתי בעבר ברכבים איטים, היתי חושב 50 שנה האם אספיק בעקיפה או לא.בכבשים הרכבים חדישים יותר, מהירים יותר וחייבים עוצמה כדי לעקוף, להישתלב וכפי שזה ניראה זאת עגלה מהלכת.ניראה לי אחרי שנה בשוק, המחיר יצנח לכ30 אלף ש"ח עקב ביקושים מועטים.מנוע של טוסטוס, 3 צילנדרים ים בעיות ואמינות שווה לתחת. מהירות סופית נמוכה ,משקל נמוך יציבות נמוכה.כלל, מנועים עם פחות מ-4 צילנדרים נוטים להפגין אמינות פחותה מאשר 3 צילנדרים.
פורסם 2009 בנובמבר 316 שנים מאזדה 3 ישנה/חדשה. מנוע 1.6 מאיץ מ-0 ל-100 ב-13 שניות. פורד פוקוס מנוע 1.6 מ-0 ל-100 ב-13.7 שניות. פורד פיאסטה החדשה מנוע 1.4 96 כ"ס תאוצה 13.9 שניות. ישירות מקטלוג נתונים באתר היבואן. פתאום אלטו לא נראת כזאת עגלה. הקורולה לעומת זאת עושה זאת בפחות מ12 שניות!אבל מה זה משנה?!אתם מדברים כמו ילדים קטנים.מי שקונה אלטו, לא קונה אוטו מרוץ ואפשר להבין שעם מנוע 1000 סמק, אין לו הרבה מומנט.הרכב קטן, זול, אמין וחסכוני. ומי שמחפש את הדברים הללו, כאן יש לו מציאה, נקודה!תפסיקו להשוות לרכבים אחרים. אין קשר להאצה וכו'..הרכב לא אמור לתת זאת.
פורסם 2009 בנובמבר 316 שנים עכשיו חזרתי משבועים בהודוהודו מפוצצת ברכבים מתוצרת סוזוקי מארוטי שזה הייצרן של האלטו הישראליתהאלטו ההודית זו קופסה קטנה והאלטו "הישראלית" נקראת A STAR שיחסית להודו נראית כמו מכונית פאר.עשיתי נסיעת מבחן על האלטו ולדעתי זו קניה מצויינת. כנהג לא מרגישים בכלל שהאוטו קטן, התחושה רגילה בהחלט.אם מאיצים אז המנוע רועש אבל בנסיעה רגילה האוטו סביר בהחלט.לדעתי היתרונות שלו בחיסכון בדלק ובנסיעה בעיר ובאין חניות בעיר משמעותיים.אני קניתי את הדגם האוטומטי ואמור לקבל אותו עוד שבועיים.גילוי נאות - יש לי בנוסף הונדה סיוויק 1800 מודל חדש.
פורסם 2009 בנובמבר 416 שנים כמו שאמרו קודמיו, תאוצה היא מילת המפתח.נסעתי בעבר ברכבים איטים, היתי חושב 50 שנה האם אספיק בעקיפה או לא.כל עוד הרכב לא מוגבל ל 100-110 קמ"ש, אינני מבין מה הבעיה. אוטובוס בכביש הערבה צריך לחשוש מעקיפה, לא רכב פרטי.כלל, מנועים עם פחות מ-4 צילנדרים נוטים להפגין אמינות פחותה מאשר 3 צילנדרים.הוא ייפטר מהרכב הרבה לפני שיצטרך להחליף מנוע.
פורסם 2009 בנובמבר 416 שנים מחבר אנשים כאן חיים בסרט שהם מינימום שומאכר ונוהגים ברכב ספורט שמאיץ מאפס למאה ב-4.5 שניות למרות בפועל יושבים ברכב עם ביצועים טיפה יותר טובים מאלטו.
פורסם 2009 בנובמבר 416 שנים ההבדל בין רכב ממוצע (10 שניות למאה) ורכב איטי כמו האלטו בהאצות ביניים הוא הבדל של שמים וארץ. ממש לא קשור לנהיגה ספורטיבית.
פורסם 2009 בנובמבר 416 שנים רכב ממוצע בחלומות אולי עושה 10 שניות למאה.רכב ממוצע קרוב יותר ל-13 שניות.
פורסם 2009 בנובמבר 416 שנים בהתחשב בכך שלמרבית המגיבים כאן יש משפחתית מליסינג, אשר מאיצה מ 0 ל 100 בלכל הפחות 10.5 שניות מטורפות, התגובות האלה משעשעות אותי. על אחת כמה וכמה הנסיונות ההזויים שלכם להבדיל אותן לקטגוריית "רכב מהיר", להבדיל מאותה הסוזוקי.סוגיית העקיפה ברכב "איטי" (לטענתכם) הוא שום דבר שזונת RPM לא יכול להתמודד איתה. לטעון שרכב שלוקח לו 14ש' להאיץ ל 100 לא מסוגל לבצע עקיפות זה מטופש.ואם כבר, יעילות ההאצה בעקיפה תלויה יותר בהילוך שעליו אתה נמצא. אידיוט עם גיר ידני שינסה לבצע עקיפה כשכל מה שהוא עושה בהילוך חמישי זה להדביק את הדוושה לריצפה, גם עם מנוע 2 ליטרים, יתקל בקשיים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.