פורסם 2011 בנובמבר 814 שנים לא ידעתי שהחוק תקף רק לקניה מרחוק.זה בטוח ב100%?אם אני קונה מקרר מחנות אלקטרוניקה(פיזית בחנות), חוזר הביתה והמקרר לא עובד.אין לי שום זכות לבטל באותו רגע את העסקה?נשמע לי הזוי לגמרי.זה פותח דלת להמון נוכלים והמון המון המון כאבי ראש ללקוח.חבל שאנחנו הלקוחות צריכים לפנות לגורם מוסמך כמו בית משפט בכדי לקבל את כספנו היקר בחזרה.בארה"ב תקנה מה שבא לך, תפתח, תשתמש, תחזור אח"כ לחנות ותגיד שהמוצר לא טוב, שלא בא לך עליו - תקבל את הכסף בחזרה.
פורסם 2011 בנובמבר 814 שנים ברור שאם אתה קונה מוצר והוא פגום אתה יכול להחזיר אותווהיום יש אכן גם חוק שאתה יכול להחזיר מוצר שנקנה פיזית בחנות ולקבל כסף - אבל לא אם השתמשת בו
פורסם 2011 בנובמבר 814 שנים זה קצת יותר מורכב מזה. ברגע שהוא חיבר את המוצר (המקרר) לחשמל. מבחינת החנות ומבחינת החוק הוא השתמש במוצר וקרוב לוודאי, שהוא כבר לא יוכל להחזיר אותו (אפילו אם הוא תקול).אם זה עסק שמכבד את עצמו - הוא יתן לו להחזיר אותו. אם לא, יגידו לו שיאספו ממנו את המקרר ויקחו אותו לבדיקה.מקור:http://www.moital.gov.il/CmsTamat/Rsrc/PDFPublish/bitul_iska_2010/index.html
פורסם 2011 בנובמבר 814 שנים צודק. למידע נוסף:http://www.consumers.org.il/category/remote-purchaseהאם ניתן לבטל רכישת מוצרים מכל סוג שהוא? החוק אינו מאפשר ביטול עסקאות מכר מרחוק לרכישת:- טובין פסידים (מוצרי מזון, פרחים, תרופות, ...וכיו"ב)- מוצרי מידע (תוכנות מחשב)- מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה- מוצרים שניתן לשכפל, להעתיק או להקליט שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
פורסם 2011 בנובמבר 814 שנים מחבר חבל שהפרשה נסגרה בפרטי כי נראה לי שהרבה אנשים לא יודעים על הזכויות שלהם באופן מלאהפרשה לא נסגרה.המסך שלי עדיין נמצא בחנות, ביחד עם 3150שח ששילמתי עליו.בשיחתי האחרונה עם נציגי החנות (או העו"ד שמייצג את החנות, אני כבר לא זוכר) נאמר לי: שאם אני יבוא לקחת את המסך היום - אני לא אצטרך לשלם דמי אכסון על כל יום שהמסך היה בחנות מהרגע שהחזרתי אותו. וזה היה לפני כמה שנים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.