עבור לתוכן

התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל

Featured Replies

פורסם

זאת פעם ראשונה שאני שומע על מוצר גנוב עם קבלה.

גם אצלי זה פעם ראשונה.

מעקב מצפה לתגובה מ SKYPC

  • תגובות 409
  • צפיות 56.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

רגע, אני הנחתי שהם החזירו לך את הכרטיס. הם כן או לא?

פורסם

וואוו איזה חוצפה

משהו אחד פה מאוד עיצבן אותי - כל הקטע שהם אמרו שהכרטיס גנוב! קודם כל, זה חוצפה!

דבר שני אם הם אישרו שהכרטיס נקנה אצלהם והוא עדיין בתחום האחריות אז מה לעזאזל זה משנה אצל מי הוא נמצא? ועוד עם יש את הקבלה המקורית אוףףף איך אני שונא חברות כאלה

פורסם

אני ממליץ לפעול באופן הבא:

תשלח להם מכתב רשום עם הנקודות הבאות:

1. תתאר את המקרה

2. תדרוש שיחליפו לך את הכרטיס כמו שהובטח לך

3. תציין שהם מחזיקים כרגע בכרטיס ששיך לך ובמידה והם לא מחליפים אותו עליהם להחזיר לך את הכרטיס שלך בתוך שבוע מקבלת המכתב.

4. תדגיש את ההאשמות שהם טוענים שהכרטיס גנוב ובכך פוגעים בך ובמי שקנית ממנו את הכרטיס.

5. תציין שבעל הכרטיס מחזיק חשבונית שלהם.

6. תחתום בזה שבמידה ולא יפתרו הדברים אתה שומר את הזכות לתבוע אותם ולהציג מסמך זה ומסמכים נוספים שברשותך ואתה ממליץ להם לפתור את הנושא לפני פניה לערכאות.

במידה והתגובה שלהם לא תספק אותך תפנה לתביעות קטנות. אם בעל הכרטיס מוכן גם לכתוב מכתב בחתימתו בו הוא מתחייב שהוא קנה את הכרטיס אצלם בצורה חוקית ומכר אותו לך זה יכול לעזור. מנסיון כאשר פונים בכתב ומציגים את זה אח"כ בבית משפט (כשאתה מראה שבעצם פנית אליהם בנסיון לפתור את הבעיה) הם מתיחסים לזה ברצינות.

בהצלחה,

שי.

ד.א - לא ממש קשור אבל רציתי לציין לטובה את זיגזג שממש לא מזמן היה לי מקרה דומה שבאתי עם לוח שנקנה לא על שמי (וגם לא היתה לי את החשבונית) והם טיפלו בזה בצורה מעולה, ובסוף אפילו החליפו לי את הלוח בלוח חדש יקר יותר מיכוון שהיבואן לא סיפק לי לוח מתאים.

פורסם

חחחחחחחחחחח מצחיק אותי לחשוב על בנאדם שפורץ לבית, גונב מחשב, ואז בשיא החוצפה בא לחנות ומבקש שיחליפו לו חלק שנדפק... :lol:

נראה לי שהגנוב סתם היה איזה פליטת פה, ולא באמת גישה שהחנות דגלה בה... :facepalm:

פורסם

שלום לכל החברים !!!

למעשה אני זה שרכש את הכרטים הנ"ל מ SKYPC במקור ואכן שילמתי עבורהכרטיס מסך מחיר מלא ,וכמובן קיבלתי חשבונית על שמי מה שגם רוב המחשב בזמנו רכשתי דרך את אותו חנות SKYPC . טילפן אליי היום 1.10.2009 הבחור שקנה ממני את הכרטיס הנ"ל וביקש ממני את החשבונית שאפקסס לחנות על מנת לוודא את בענייין. תוך דקות ספורות הגיעה החשבונית לחנות . ואת השתלשלות הענינים קראתם בתחילת הפורום . חמור מאוד וחבל שחנות שאמורה לתת שירות עושה בדיוק ההיפך . כמו כן ולפי איך שהגיב מנהל החנות שאמר עליי דברים חמורים אני שומר את הזכות לתביעה על הוצאת דיבה כנגד SKYPC והבעלים !!!

פורסם

גם אני קניתי משם מחשב כי קראתי הרבה המלצות, אבל כנראה שהם באמת הדרדרו או משהו... הם שמו לי קירור שונה ממה שהזמנתי וגם תקעו מאוורר קטן עליו שבכלל לא היה בהזמנה שלי =\

(לפני שנה כמעט...אבל רק עכשיו גיליתי כי לא ידעתי איך הקירור דומה למה שהיה אמור להיות ,ולא ממש הסתכלתי ובדקתי אותו כל פרט ופרט אז לא שמתי לב)

פורסם

מעקב.

(חבל שבשדרוג האתר לא עשו כפתור לזה, ככה שפשוט נוכל ללחוץ אוז זה יופיע במעקב)

פורסם

לצערנו, לפעמים חנויות מבינות רק כח

תלך לתביעות קטנות, אולי דרך הכיס הם ילמדו.

במקביל, תכתוב לאמון הציבור, לי הם עזרו בעבר נגד רשת אל"מ

http://www.emun.org/

פורסם
  • מחבר

אנשים חשוב לציין שלא היו פה אי הבנות כלל.

מנהל החנות החליט לעצור לי את ההחלפה של הכרטיס ביוזמתו. היבואן אגב החליף לי את הכרטיס בלי בעיה.

שום פליטות פה לא היו כאן המנהל אמר כך במפורש "תמסור לבחור שקנית ממנו את הכרטיס שהוא חתיכת גנב. ככה במילים האלה"

תאמינו לי שהיתי בהלם טוטאלי לכיוון שהשיחה תפסה ... פשוט מתסכל.

פורסם

אולי הם בירקדו כרטיס אחד והביאו לו (ל-omd) כרטיס אחר.. אז אם הם בודקים במחשב אולי הם בהתחלה ראו שהכרטיס אכן שלהם ורק מאוחר יותר שמו לב שהכרטיס רשום כיושב במחסן.

סתם תאוריה, אפילו אם נכונה לא ממש מועילה.

בכל מקרה אם החזירו לך את הכרטיס אז תפנה ישירות ליבואן.

אם לא החזירו אז, ובכן.. אני חושב שהציעו כאן מספיק הצעות. תתחיל לפעול ושיהיה בהצלחה.

פורסם

מחובתך לפעול משפטית נגד החנות הזאת, אם לא, אתה דופק את עצמך וכל לקוח אחר שנכנס לSKYPC.

בהצלחה בקייס, הוא שלך לחלוטין- תהנה מהפיצויים..

פורסם

כמו התגובה הראשונה- על פניו נשמע חמור. אבל לפני שאתם חורצים את דינה של החנות, חכו לשמוע את הצד שלהם בסיפור.

ועוד שניה תהיה לחנות אפשרות לתבוע דיבה על כמה מהתגובות פה(חבל).

פורסם

ידוע שהשרות לקוחות שלהם בקרשים..

לפני שנה התקשרתי בנוגע לכרטיס מסך,וענה לי איזה אחד שחושב שחייבים לו משהו..ממש רציתי להכניס לו סטירה.

אין מצב שאני לוחץ על קישר לאתר שלהם.הם מחוקים אצלי.

אם אין שירות לקוחות טוב,אין אמינות נ-ק-ו-ד-ה !

פורסם
  • מחבר
כמו התגובה הראשונה- על פניו נשמע חמור. אבל לפני שאתם חורצים את דינה של החנות, חכו לשמוע את הצד שלהם בסיפור.

ועוד שניה תהיה לחנות אפשרות לתבוע דיבה על כמה מהתגובות פה(חבל).

אחי, התגובה היחידה שיכולה להתקבל מהחנות היא "סליחה, טעינו , נכפר על כך"

אם החנות תחליט להמשיך לעשות שרירים - חבל .

יש קבלה יש הכל . הדבר הכי מטומטם בעולם הוא להתווכח עם עובדות .

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים