פורסם 2009 באוקטובר 516 שנים לאחר ששלחתי למיילים שגיא גרניט אמר שאפשר לשלוח אליהם קיבלתי תשובה כזאת: נא לפנות עם שם מלא + כתובתמלאה למשלוח + תאור התקלה למיילmail@tmsfox.co.ilותטופל בהקדםמה שמצחיק זה שרשמתי שם את הבעיה ולגבי הפירוק ושהחנות סגורה ושהמחשב שלי עדיין אצלם...אז שלחתי למייל הזה ונקווה שיעזור.
פורסם 2009 באוקטובר 516 שנים גם אני פניתי למייל הזה בנוגע לציוד שקניתי שם לפני שבועיים, שהגיע תקול.נראה מה תהיה התגובה שלהם.
פורסם 2009 באוקטובר 516 שנים מחבר עדכון:לאחר ששלחתי למיילים שגיא גרניט אמר שאפשר לשלוח אליהם קיבלתי תשובה כזאת: נא לפנות עם שם מלא + כתובתמלאה למשלוח + תאור התקלה למיילmail@tmsfox.co.ilותטופל בהקדם-----------------מה שמצחיק זה שרשמתי שם את הבעיה ולגבי הפירוק ושהחנות סגורה ושהמחשב שלי עדיין אצלם...אז שלחתי למייל הזה ונקווה שיעזור.גם אני קיבלתי אותה תשובה שלחתי להם פרטים , אני לא מוכן להספק במשלוח המוצר מה בנוגע לאחריות , ממש FOXPC עשתה לעצמה שם רע מאוד.
פורסם 2009 באוקטובר 516 שנים קודם כל אני רוצה את המחשב שלי שלם ותקין, אחרי זה אפשר לדבר לגבי אחריות....
פורסם 2009 באוקטובר 516 שנים מחבר ^לא יודע מה איתך אבל אחריות אצלי זה דבר חשוב , לא סתם קניתי מחשב לפני 8 חודשים ב-6 וחצי אלף שקל.
פורסם 2009 באוקטובר 516 שנים גם אצלי זה חשוב, אבל אני קודם כל רוצה את המחשב בבית...משעמם לי ואין לי עוד מחשב שיכול להריץ דברים כמוהו חח...ואחריות חשובה לי לא פחות, עובדה ששנינו היינו צריכים לממש אותה.אבל אני קודם כל רוצה שיחזירו את המחשב ואחר כך אכפת לי לגבי אם החנות תפשוט רגל או לא..עדכון:לאחר ששלחתי מייל קיבלתי את התשובה הבאה:העניין יטופל בהקדם השבועבברכהלא אומר כל כך משהו אבל נקווה שבאמת יטפלו בבעיות שלנו...
פורסם 2009 באוקטובר 616 שנים מחבר אני לא קיבלתי תשובה בכלל... , תעדכן אותי במידה ויש לך מספר טלפון שלהם שעונים ..
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים אחרי ששלחתי את המייל לmail@tmsfox.co.ilקיבלתי את התגובה הבאה באותו היוםאיזה דגם של זיכרון זה ואיכן הוא נמצא ומה המבפר הסיראלי שלו אם תוכל לספק ליאשמח לעזור ולתת לך זיכרון חלופי במידיבברכהאך אחרי שהגבתי להם, הם נעלמו.היום שלחתי להם עוד מייל ודרשתי בו לקבל את אופציית מימוש האחריות, בין אם זה בסניף בראשון, או דרך חברת שליחויות על חשבונם במידה ולא אנקוט בצעדים משפטיים נגדם.
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים מחבר אוקי , לי הם לא עונים בכלל תנסה להוציא מהם מספר טלפון כדי שנוכל לדבר איתם ..תנסה גם לברר כמה שיותר פרטים ..
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים אחרי ששלחתי את המייל לmail@tmsfox.co.ilקיבלתי את התגובה הבאה באותו היוםאך אחרי שהגבתי להם, הם נעלמו.היום שלחתי להם עוד מייל ודרשתי בו לקבל את אופציית מימוש האחריות, בין אם זה בסניף בראשון, או דרך חברת שליחויות על חשבונם במידה ולא אנקוט בצעדים משפטיים נגדם.סוף סוף תשובה כזאת או אחרת אבל גם אני קיבלתי את הפרטים מקווה מאוד שיחזירו הכל שלם ותקין ולגבי המימוש אחריות תיהיה איתי בקשר כי גם אני ביקשתי
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים אני קניתי מהם גם היה לי גם סיפור עם הכרטיס בסוף הסתדר ועכשיו FOXPC סגרו אז מה אני עושה אם יש לי תקלה אני לא יכול לשלוח תמחשב ל חיפה ל TMS זה רחוק
פורסם 2009 באוקטובר 716 שנים ^קורה, תגיד תודה שנפלת על חנות שהתפצלה ולא על אחת שנסגרה לגמרי ואז בכלל היית יכול לחלום על אחריות.
פורסם 2009 באוקטובר 816 שנים בעיקרון אם FOX PC נסגרה והיא חברה בע"מ (והיא) אז אין לך כלכך הרבה אפשרויות כי אם הם סגרו אז הקונס נכסים יכול לקחת כל דבר שהוא ירצה כדי למלאות על כל המינוס שיש להם,אם יש לך עורכי דין כרישים אז יש מצב שיחזירו לך את הכרטיסףאם לא אין לך כלכך הרבה אופציות חוץ מלקנות אחד חדש.
פורסם 2009 באוקטובר 816 שנים אני לא מאמין שFOX יחזרו לפעול חנות שספגה כל כך הרבה ביקורת שלילית ועכשיו כולם חוששים לקנות ממנה לא תיפתח שנית ... חבל , האחריות של הזכרונות שלי משם
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.